This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

ohja; als ik het goed begrepen heb kunnen de mensen in deze lijst met deze scooters mee doen.
doen ze niet mee, vervalt het startnummer en komt er niemand voor in de plaats (standaard scooter klasse heb ik het nu over)
klopt dit?

Anders staan we net zoals vorig jaar 2,5 uur te wachtte voordat er eindelijk gesprint werd :X

Het was al niet zo warm

ohja, ik doe trouwens ook weer mee :

98 Laurens van Huis Assen Gilera Runner

//. maar ik ga niks vertellen over me uberrrr geheim project.. zien jullie vanzelf wel.

Laurens. said:
ohja, ik doe trouwens ook weer mee :

98 Laurens van Huis Assen Gilera Runner

//. maar ik ga niks vertellen over me uberrrr geheim project.. zien jullie vanzelf wel.
Was dat met die opgeboorde prorace oentstekung? Met X poort cieliender?

hij moet iig wel goede tijd neerzetten:W

Enzo said:
Was dat met die opgeboorde prorace oentstekung? Met X poort cieliender?

hij moet iig wel goede tijd neerzetten:W

nah, die is genaaid

bicilinder 2 x 40cc plini motorie 12+ getuned..

aah nu zeg ik het toch

k sta tussen andries en van schie....... ik ga voor persoonlijk record dus en niet voor een winst 8P

ik denk dat ze wel een groter rennerskwartier mogen fixen, zal krap worden :W

-arthur- said:
k sta tussen andries en van schie....... ik ga voor persoonlijk record dus en niet voor een winst 8P

ik denk dat ze wel een groter rennerskwartier mogen fixen, zal krap worden :W

idd...200man....moet wel wat ruimte voor gecreeërd worden...
kben benieuwd wat t weer gaat doen....

MiKeY said:
idd...200man....moet wel wat ruimte voor gecreeërd worden...
kben benieuwd wat t weer gaat doen....

afgelopen jaar namen ze tog ook nog het weiland erachter in beslag daar was iig nog genoeg plek zo te zien
denk niet dat er ditjaar meer deelnemers zijn als vorig jaar aangezien ze nu met een limiet zitten voor de scooters en de scooters waren vorig jaar wel het meeste wat er stond:+

grtz