This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Vorig jaar was het idd kutweer voor de toeschouwers...
Koud, winderig etc.

De prestaties komt het echter alleen maar ten goede..

Redmer said:
Vorig jaar was het idd kutweer voor de toeschouwers...
Koud, winderig etc.

De prestaties komt het echter alleen maar ten goede..

Ja idd, ding van mij liep daar vorig jaar echt als een kogel , alleen door slechte start bleef tijd (8.0) klote ....

Heb er weer zin in 8)
Zal wel weer vechten om een startplek worden, maar hoop echt dat ik er bij zit, vorig jaar waren de inschrijvingen trouwens al begonnen voor zover ik weet.... maargoed we wachten af

Persoonlijk record verbreken gaat hier iig wel lukken, reed vorig jaar een hele brakke tijd van 9.1 ofzo

Vorig jaar was vet :W

Was best een goed weertje hoor afgezien dat het een beetje aan de koude kant was en veel wind

Khoop dat ze het inschrijf formulier weer opsturen , dit jaar maar meedoen denk 8)

word voor mij echt op het randje maar ik red het wel met mijn blokkie,,

alleen men scooter kappen zien er egt niet uit i,v,b,m een slider die ik ga klaarmaken,,

wat als het regent dan gaat het dan nog door? en anders zullen er vast wel veel niet rijden,,,

Joh ik heb nog zo goed als niks, naja hoop onderdelen+ los frame/blok maar mis echt nog heel veel , maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt 8)

Regen dan beslist de organisatie wel wat er gebeurt, vorig jaar was ook slecht weer voorspelt maar was zo goed als droog de hele dag

oo das tog wel nice ma ik moet men carters en cillinder nog na xsh brengen waar ik nu vaak kom maybe kunnen ze er lkr vaart in zetten aangezien ze het druk hebben(A)

ma zal wel goed komen,,ma ik ga off (effe werken tot 2uur)

Uiteraard is twente aanwezig
nu alleen nog hopen op een startnummer. anders maar net als vorigjaar weer mensen afbellen die zich wel opgegeven hebben maar niet meer gingen oid

Ik denk dat de inschrijfformulieren binnenkort wel opgestuurd worden, ik krijg er 4 als het goed is.

Het is wel de bedoeling dat er dit jaar voor flink wat spektakel in de Extreme scooter en in de automatenklasse gezorgd gaat worden......... hard bezig iig})

hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, de scooter zal wel goed komen maar ik wil dit jaar std klasse rijden en reed vorig jaar extreme hopelijk kan dit worden omgezet zonder problemen.

Als ik een startbewijs kan bemachtigen zal ik ook proberen met iets rijdens aan de start te verschijnen.
Anders weet ik nog niet of ik helemaal die kant op kom...

GROSSIE said:
Ik hoop ook dat ik erbij zit
ik hoop het ook voor je, want zoals ik het nu lees krijgen degene die vorig jaar hebben meegedaan een inschrijfformulier.
vorig jaar als ik het goed geteld heb waren en 164 scooters+extreme:?
dit jaar mogen er maar 100 meedoen dus snhellheit is geboden
en als het zo is dat alleen mensen die vorig jaar meegereden hebben een inschrijfformulier krijgen en er van die 164 deelnemers 100 inschrijven is het dus vol.

beetje jammer voor die 3 a 400 anderen in het land die ook willen sprinten.

Candyman said:
ik hoop het ook voor je, want zoals ik het nu lees krijgen degene die vorig jaar hebben meegedaan een inschrijfformulier.
Scheelt het ff dat ik vorig jaar ook mee gedaan heb

Vorig jaar reed ik niet zelf op mijn scooter dus ik krijg nu geen formulier thuis gestuurd...

1 ding is zeker ik moet meedoen :#