This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Sander said:
Lees de Scoot'in van deze maand eens in.. dan weet je het aantal avonden .

Wat betreft het inschrijven.. ik heb een formulier over... iemand die ik er blij mee kan maken?

jah hier sander kan je er iemand blij mee maken aangezien ik hem nog niet binne heb

Kreeg hem zaterdag binnen, was de planning hem gelijk te posten. Maar nu ligt hij er nog:X

Morgen hoop ik hem dus uit huis te hebben,

Gerben

Gabriel, Eddie, titus, marcel en ik zitten er ook bij denks Zaterdag avond heen gebracht. Worden straks allemaal friezen aan de start8)

ik hoop dat die van mij morgen als 1 van de eerste van de stapel gepakt word
vanmiddag op de bus gedaan
zal morgen ochtend wel aankomen
zit ik er niet bij ga ik er wel gewoon heen met scoot
een maat van me gaat waarschijnlijk met schakel klasse meedoen dus zal er zowiezo wel bij zijn

grtz manfred

Steven. said:
Gabriel, Eddie, titus, marcel en ik zitten er ook bij denks Zaterdag avond heen gebracht. Worden straks allemaal friezen aan de start8)

stomme zak

Ik ga er geen moeite voor doen..
ik mag ff een heat op Huib zijn ding knallen Daarna ga ik mooi bier drinken ofzo

Maja grote kans dat hij mee gaat voor aftermeeting.. dan zal ik wat rustiger met de biertjes moeten doen

Wim said:
stomme zak

Ik ga er geen moeite voor doen..
ik mag ff een heat op Huib zijn ding knallen Daarna ga ik mooi bier drinken ofzo

Maja grote kans dat hij mee gaat voor aftermeeting.. dan zal ik wat rustiger met de biertjes moeten doen

Dacht dat je hem ook ging brengen wim?, opsturen ken altijd nog denk?

Misschien dat het al voorbij is gekomen maar ik kan het zo 1 2 3 niet vinden. Waneer staat het nou online wie er mogen starten? Na 14 April of in deze dagen al?

Steven. said:
:W

hoop dat het snel online staat, ben wel benieuwd

Sibo said:
Dacht dat je hem ook ging brengen wim?, opsturen ken altijd nog denk?

Jaah dat was het plan.. maar daar ben ik vanaf gestapt..

Heb jij hem wel gebracht dan??

Steven. said:
Wim als je lief doet, gaan we aftersprinten @ Gorredijk of Burgum

Epon denks