Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

wie hem al heeft opgestuurd is echt dom :D:D:D:D:D:D
lees op de site :

vanaf 24 februari voor nieuwe deelnemers!!

ik had gebeld en iedereen die daarvoor het opstuurde kwam onderaan de rij te liggen

sorry jongens denk geen jubbega voor de gene die dat gedaan hebben...

nieuwe deelnemers zijn toch de mensen die nog nooit hebben meegedaan en dus zo'n formulier aan moeten vragen..? anders zou het toch ook onnozel zijn om de voorgaande deelnemers hun inschrijfformulier eerder op te sturen dan de rest van de mensen. of zie ik dat nou weer verkeerd?

hoe dan ook.. ik heb me formulier vandaag ontvangen :).

ik krig hem nu niet meer ik hoo p maandag dat ik hem kan opsturen en optijd ben zo niet dan geen jubega na 2 jaar jammer maar helaas gelukig is er sbo:)

Ferreltje said:
net de post gehad geen formulier:( andere brabanders en limburges wel al binne? anti onder de grote rivieren?:P

Ik heb hem dus vandaag wel binnen gekregen. Ik heb hem al ingevuld. Ik stuur hem van de week wel op...

Dnamaster said:
lees op de site :

ik had gebeld en iedereen die daarvoor het opstuurde kwam onderaan de rij te liggen

ja blablabla... we shall see ;)

Dnamaster said:
lees op de site :

Ja pannekoek, das voor nieuwe deelnemers...., als je het niet gelooft stuur jij de jouwe nog maar niet op dan zit jij er niet bij lol

ouwe rijders hebben voorang :), nieuwe deelnemers mogen pas na de 24 oopsturen (doen ze tog niet), en wordt dus gezegd dat ze dan onderaan de lijst komen :)

Hier ook binne +verzonde 8)

Sibo said:
Ja pannekoek, das voor nieuwe deelnemers...., als je het niet gelooft stuur jij de jouwe nog maar niet op dna zit jij er niet bij lol

ouwe rijders hebben voorang :), nieuwe deelnemers mogen pas na de 24 oopsturen (doen ze tog niet), en wordt dus gezegd dat ze dan onderaan de lijst komen :)

idd..

overgenomen van het formulier :

De inschrijving kan alleen gedaan worden door het bijgevoegde gekleurde inschrijfformulier.
Wees er snel bij, want dit jaar zijn enige ingrijpende etc etc etc...

blablabla.... inschrijving sluit op 14 april.

Dus.... gelijk opsturen of je bent te laat.

of ik em nou vandaag of morgen opstuur hij zal er tog maandag aankomen
heb em btw dus ook binnen gekregen
me moeder maar effe overhoord nadat ik het nieuws hier had gelezen:p

Ik heb vorig jaar niet meegedaan, maar wil dit jaar zeker mee doen. Iemand die zijn formulieren met mijn gegevens op wilt sturen ?

Pm me maar ff :)

Mijne ook al opgestuurd :)

Ben benieuwd hoe ze dat nou gaan doen.. dacht dat er 125 deelnemers van de Standaardscooter klasse een inschrijf formulier hebben gekregen en er kunnen dr 60 mee doen :W. Wss is het maandag dan al vol :P ff de site in de gaten houden :)

Back