JS-tuning Carbon sprinters 2009

Real good job with your fairing... I have done 1 pieace in glassfiber it took long long time and was very difficoult...REAL REAL GOOD WORK.
 
Wat verder gegaan aan de carterkap. Hij zal geen schoonheidsprijzen winnen maar de ophang punten zijn nu zeker wel stevig. Heb er losse vezels overheen gelamineerd zodat het van beide kanten 'vast' zit.

Ook een nieuwe voorkap gemaakt voor Bas waar hij zondag mee zal rijden. Moet nog wel wat afgewerkt worden wat we helaas niet gaan rijden voor zondag maar ziet er al wel redelijk uit.

170620091778.jpg


Morgen met de NRG weer banken met de AC evo.
 
Hoger dan je vorige pk score mag ik hopen keeszie :+ :henko:

ik bedoel ik zat er vanavond al ruim boven... succes ermee moghe!
 
ziet er mooi uit hoor!
Spijtig ben ik zondag niet aanwezig, dan had ik het eens irl kunnen aanschouwen :D

Succes met banken morgen.

Grtz Hans
 
Wat verder gegaan aan de carterkap. Hij zal geen schoonheidsprijzen winnen maar de ophang punten zijn nu zeker wel stevig. Heb er losse vezels overheen gelamineerd zodat het van beide kanten 'vast' zit.

Ook een nieuwe voorkap gemaakt voor Bas waar hij zondag mee zal rijden. Moet nog wel wat afgewerkt worden wat we helaas niet gaan rijden (redden?) voor zondag maar ziet er al wel redelijk uit.



Morgen met de NRG weer banken met de AC evo.

Echt mooi gedaan, maar hoezo vind je de carterkap niet mooi dan? Van afstand ziet het best catwalk-waardig uit:)
Edit: Nog succes met bankwerk morgen!
 
Die carterkap is echt vet gelukt, echt respect voor jou carbon skills.

Ben wel is benieuwd naar het vermogen wat er uit die evo Ac komt.

Succes ermee
 
Danke schön!

Uhm nou koeling valt me sowieso niet tegen met zo'n AC cilinder, ik moet verdomme nog gaan warm rijden ook op de sprint waarschijnlijk :D Voor het ding op bedrijfs temperatuur is ben je een paar minuten verder :D! Het mooie is ook dat hij zelfs afkoelt als hij stationair loopt ipv dat de temp alleen maar steeds oploopt zoals bij mijn LC cilinder het geval is.

We hebben er uiteindelijk 19.8 PK op rollen uit weten te krijgen. Wat opzich helemaal niet slecht is met de verneukte poorttimingen (zeer hoge uitlaat timing / originele inlaat timing + uitlaatpoort die niet recht ligt). Ook opzich een redelijke lijn er op de bank uit gekregen en met 40km/h zit hij boven de 18pk, dit is niet bijster veel maar met de LC evo zat ik ook maar op 18,5/max 19pk.

Ga er waarschijnlijk voor Hengelo een wat lichtere RF inzetten (9.3) en proberen zaterdag nog wat te testen op straat!

Vasco (Scooterservice) bedankt voor je tijd en hulp!
 
19,8 pk doe je ech heel netjes!
vooral met zo'n cilinder..

succes met alles!
leuk om te zien dat je ook daadwerkelijk alles zelf probeert
 
Idd, die score is echt niet verkeerd :P. Dus als ik het goed begrijp rijd je op Hengelo al met de AC evo? Dan ben ik tochecht wel benieuwd wat dat gaat geven :P.
 
Nice Kees!!

@ Dennis,

Ik denk dat hij zo'n voeler op de kop geplaatst heeft? Op een tapeind? die heb je voor AC blokken namelijk.
 
Idd, die score is echt niet verkeerd :P. Dus als ik het goed begrijp rijd je op Hengelo al met de AC evo? Dan ben ik tochecht wel benieuwd wat dat gaat geven :P.

Japs, en op Hengelo rijd ik misschien zelfs met 2 AC cilinders (niet tegelijk :D) omdat omgooien echt easy is (ivm geen water etc). Eerst maar eens kijken wat dit cilinder doet op 150 meter.

Hoe meet je nu de temp dan?
Via de bougie?

Met een ring onder de bougie. Zo'n gruwelijk dure sensor van roteg (70 euro ofzo) :p

Nice Kees!!

@ Dennis,

Ik denk dat hij zo'n voeler op de kop geplaatst heeft? Op een tapeind? die heb je voor AC blokken namelijk.

Thanks johnny!
 
duur?
is dat voor jou duur? :+


Nou nog een echte rijder erop en dan zal dat ding vast hard gaan... :*

ben benieuwd zondag!
 
Back
Top