JS-tuning Carbon sprinters 2009

Hoe ging het banken?

Carterkap ziet er echt strak uit, vind het knap dat je al die hoeken er zo goed in hebt gekregen! :*
Succes met die nieuwe kap voor Bas!
 
Kees toch :D Ik houd voortaan mn mondje dicht over ideeen:P maar ik moet je toegeven dat je hem zeer mooi hebt uitgevoerd wat ik zelf niet zou kunnen...
Maar als tegenprestatie mag je dr ook wel een voor mij maken voor mina ;)
ik heb trouwens nog gekeken voor je bandje en denk dat ik er nog wel een kan vinden voor je!! Ik pm je anders dan nog wel even. We gaan zeker een sprintje doen @ Hengelo, JS evo tegen JS evo

mvg,
 
Haha, had al gehoord dat je met zoiets ging rijden :p. Lijkt mij iig. heel vet als het een beetje vermogen geeft!

Heb nog wel een Polini W-poorter voor je "onbewerkt" uiteraard :+.

Kap is btw echt ziek geworden! Vind het nog steeds heel knap hoe je het allemaal tevoorschijn tovert.
 
Najah het ging niet zo best. Me carter lekt water en we kunnen het niet vinden waar het zit. Maja ik zie allemaal wel.
 
Echt wel vet een ac Evo. Als dr nu net zoveel tijd in je blok ging als in je kappen zou je wel hard gaan iig. :p

Er zit al aardig wat tijd in, geloof me...

Maar het vermogen komt er niet omdat er een kleine hoeveelheid water in de cilinder raakt. Met fors vermogensverlies en overmatige slijtage tot gevolg.

Is een kwaaltje bij de oud type (ac) carters, ik heb het zelf ook meegemaakt op carters die net daarvoor zorgvuldig in elkaar gezet waren.

Dus de meest logische oplossing in dit geval is een AC cilinder. Maakt voor het vermogen toch geen donder uit en is nog lichter ook. Misschien is het zelfs de beste optie voor een sprinter.
Bovendien heeft er vlgs mij nog niemand echt serieuze resultaten mee behaald (vermogen/ 150mtr), dus is het nog een extra uitdaging ook.
 
Wel leuke uitdaging kees, vandaag op damwoude ABT 50cc schakel met een Bizeta AC minibike cilinder die 17 pk aan het achterwiel heeft!! Ik geloof ook wel wat je met AC net zo hard kan gaan. Succes!
 
Back
Top