This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.


Hij heeft zelf nog gezegd ik rijd de hele baan in de 1ste versnelling dan hou ik hem wel bij maar hij moest dus echt nog een paar keer schakelen om joel bij te houden, op het einde had hij dus volgas heeft de rijder van de moter zelf gezegt, alleen in het begin kon die niet volgas anders reed die constant met wielspin.
 
BojT said:
Deze motoren zijn ook niet opgebouwd voor een afstand van 150m lijkt me. Verder staat het filmpje van de Twins-zip VS Yamaha R1 me ook nog bij. 8)

Vet filmpje idd8)

Die twins zip tegen een r1 was ook onzin... die discussie was al achter de rug geloof ik. 3x schakelen op 80 meter.
Pak een goede bestuurder op een std r1 ,die net zo veel ervaring heeft op zijn motor met sprinten als dat joel dat heeft op zijn frame.... wedde dat die motor dik onder de 6.5 duikt....

maar de discussies over deze onderwerpen zullen altijd blijven...
ik heb zelf genoeg van motoren gezien dat ik weet dat je dit niet bij rijd met een frame of scooter.

of mag ik dat pas zeggen als ik zelf ook onder de 6.7 rijd?
dan zorg ik wel voor een filmpje dat ik helemaal aan kaf gereden word
 
Last edited:

Tsja, je zou verwachten van een rijder die regelmatig deelneemt aan 1/4 mile sprints dat hij goed kan rijden. Op mijn filmpje zie je de achterband van de motor flink roken bij het accelereren en zelfs uitbreken. Dus het lijkt me niet dat die start echt veel sneller kon. Mogelijk had hij wel wat tijd gewonnen door sneller te schakelen. De motorfiets was uitgerust met een short-ratio bak, waardoor hij op een afstand als deze toch moest schakelen. Normaal kun je dik boven de 100 halen in zijn 1 met zo'n fiets.
Naderhand vroeg ik hem of hij een revanche wilde maar dat vond hij niet nodig. Als hij me echt dik voorbij zou kunnen had hij die kans wel aangegrepen zou je denken.
Dus of het nu wel of geen goede vergelijking was, duidelijk is wel dat ik het motorrijders knap lastig kan maken op de korte afstand.
 
zag er toff uit @ automaxx

later die dagen (tot zondag) had ie nog steeds probs bij zn start met uibtreken en toch ff naar m toe gelopen en gevraagd of hij nu zn best deed tegen het frame, waarop simpel antwoord dat ie gewoon niet harder kon ivm pk's kwijt kunnen op het asfalt.
 
Het gewicht/vermogen is gewoon precies gelijk , of zelfs meer als die van een motor.

Dus het is echt niet beschamend van die motorijder om te verliezen.
Ze verkijken zich alleen erg snel.
 
Joël said:
Dus of het nu wel of geen goede vergelijking was, duidelijk is wel dat ik het motorrijders knap lastig kan maken op de korte afstand.

dat is waar ja

jusseb , houd wel rekening met het gewicht van de bestuurder.
Mijn frame was ook +/- 1 op 1 met nx.
Totdat ik erop ga zitten....
 
wiwirast said:
Kanke erg die filmpje.Niks praten.


reageer dan niet x|

Erg vet joël.. gaat echt goed hard!!})

hoe voelt dat nou om 1 van de snelste frames te hebben
 
Shane said:
reageer dan niet x|

Erg vet joël.. gaat echt goed hard!!})

hoe voelt dat nou om 1 van de snelste frames te hebben

Dat voelt wel goed, maar ik ben niet van plan nu achterover te leunen en heel het seizoen met deze setup verder te kachelen.
Ik verwacht vooral van Johan v. Schie dat hij in Genemuiden een supertijd gaat rijden.

Maar, inmiddels heb ik o.a. weer 3 nieuwe uitlaatjes liggen om te testen, en het zou me verbazen als daar geen winst is te halen t.o.v. mijn huidige pijp.
 

Ben benieuwd wat die pijpjes gaan doen..
verder zoals ik volgens my wel vaker heb gezegt vind ik het een erg lijp apparaat *D

Succes al vast in Genemuiden.
 
Status
Not open for further replies.