This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
mattai88 said:
dunlop tt1, gebruiken ze ook veel bij de sbo/sobw races..

gefeliciteerd met je super tijd joel!!

en nogmaals bedankt voor de benzine

Ging me der meer om of die met een andere band nu ook van wheelspin en de wheelies af is

Gefeliciteerd.

Terwijl ik je nog tegen Rooienaar hoorde zeggen: Ik doe niet mee op die baan, ik kijk wel hoe iedereen onderuit gaat.

En dan toch mee doen en gewoon winnen

-Cris- said:
Feli Joel, Zo zie je maar...pk's zeggen niets:+ . Ik hoorde het ook nog op 538 op de terug weg

Iig 1 ding is gelukt vandaag .. Van Schie geowned:W

Waar ging het precies over dan op de radio ?

SPIROX said:
feli met je plek maar meer met je zeer nette tijd. erg vetjes.
leuk je vorige week ook eens gemeet te hebben bij epc, dat uurtje banken vond ik wel vet. heb je al je je pk"tjes al trug gevonden die je zocht?

luuk

Nee, na die keer heb ik niet meer gebankt. Ook heb ik niets meer aangepast, alleen heb ik nog even een lekje in mijn carter dichtgeplamuurd met devcon F. Maar dat zal het verschil niet zijn geweest, ik reed nu 0.05 sec sneller dan in Driewegen met 0,5 pk meer en een mooiere lijn, dus op zich lijkt het plaatje wel te kloppen. Ik ben benieuwd wat ik kan rijden met mijn "oude" vermogen.

White_racer said:
heel ziek dit ding had nog 1 vraagje komt er nog Nos/NX onder ??.. of...

ga zo door echt een voorbeeld voor menig scooterman

Zeker niet meer dit seizoen, en volgend seizoen is de kans groot dat ik het ook niet heb. Zolang ik competitief blijf zonder lachgas ga ik het er zeker niet opzetten.

mattai88 said:
dunlop tt91, gebruiken ze ook veel bij de sbo/sobw races..

gefeliciteerd met je super tijd joel!!

en nogmaals bedankt voor de benzine

Graag gedaan, en de volgende keer niet meer je tank leegbranden voor de start he? :+

Timmetje103 said:
Gefeliciteerd.

Terwijl ik je nog tegen Rooienaar hoorde zeggen: Ik doe niet mee op die baan, ik kijk wel hoe iedereen onderuit gaat.

En dan toch mee doen en gewoon winnen

Ik zou niet gaan rijden als de baan zo nat bleef. Toen de scooters aan het rijden waren vond ik het veilig genoeg om het toch te proberen. Wel was weer duidelijk dat de grip om te huilen was, aangezien de snellere std scooters allemaal wielspin hadden.
Daarom besloot ik maar om iets langer door te burnen voor de start... En blijkbaar hielp het...})

wipkip said:
Waar ging het precies over dan op de radio ?

Er was een smsje gestuurd naar Barry Puf (o.i.d.) dat in Jubbega de drievoudig kampioen was verslagen door "Joel" (dus zonder de trema).

gefeliciteerd, wat een kanon zeg, en zoals ik je al zei, dat framepje is irl echt dun

Eindelijk is het gebeurt! Van schie zen gezicht had ik best wel wille zien toen die zen vette tijd verloren zag gaan 8P

Nu zal ie in iig weten wat hem te doen staat hé

gefeliciteerd :~

Renzoke said:
Eindelijk is het gebeurt! Van schie zen gezicht had ik best wel wille zien toen die zen vette tijd verloren zag gaan 8P

Nu zal ie in iig weten wat hem te doen staat hé

gefeliciteerd :~

Volgens mij heb jij nog niet overal goed gelezen dat van schie ermee stopt. hij rijd dit jaar nog 1 sprint dat is damwoude of genemuide dat weet ik niet zeker.

Joël said:
Er was een smsje gestuurd naar Barry Puf (o.i.d.) dat in Jubbega de drievoudig kampioen was verslagen door "Joel" (dus zonder de trema).

Dit hoorde ik ook, we waren net met een groep richting de Mac.
iig nette tijd Joël +ralf+

Joël said:

ho ho ho, ik heb dus wél een trema op de letter gezet! dat die ballo van de radio dat nou niet snapt kan ik dan weer nix aan doen +pippi+

stond die tent in de fik ? ondanks het mindere weer toch een goede tijd. ik heb gehoord dat t zaterdag gewoon mooi weer wordt.

spreekje, wieger

Even het topic weer een beetje updaten:

Inmiddels ben ik 3 juni in Damwoude, 5 juni in Rotterdam (SBO) en 17 juni in Ommen (SBO) geweest.

Damwoude eerste met een in de kwalificatie gereden tijd van 6.6x zonder reactie. De tijdsmeting (DHRA) vertoonde echter zoveel kuren dat ik geen waarde hecht aan deze tijd. Met afvalraces dus uiteindelijk gewonnen.

Rotterdam alleen een paar keer vrij gesprint, vanwege de kapotte tijdsmeting.

In Ommen heb ik in de kwalificaties mijn persoonlijk record verbroken met een 6.75 sec en een top van 124+ km/h. Dit was de snelste tijd, dus door naar de finale. Daar moest ik tegen Cris rijden, eerste run beide een valse start dus opnieuw. Tweede keer prima start en gewonnen. Was er geen tijd gemeten . Dus daarna nog een keer, maak ik net een verkeerde beweging met mijn voorwiel (natuurlijk wilde ik veilig starten) waardoor ik mijn tweede valse start had. Deze run was er weer geen tijd gemeten dus ik hoopte dat het opnieuw mocht proberen, maar helaas, ik lag eruit...
Ik realiseerde me later ook dat ik vrij ver in de stage stond, dus dan is de minste geringste beweging genoeg om eruit te rollen.
Daar was ik even goed ziek van, maar ik moet zeggen dat ik ook wel het nodige geluk heb gehad de afgelopen sprints dus een pechgeval kan er nu eenmaal ook komen. Al met al was ik vijfde en krijg ik wel 5 extra punten dus sta ik nu samen met Andries bovenaan in het klassement met 61 punten (dat is, als hij de tweede tijd heeft gereden).

Volgende keer, 29 juni in Biddinghuizen ben ik zeker van plan de schade goed te maken.

Nog enkele pics van de afgelopen wedstrijden:
Damwoude 3-6-06, halve finale tegen de 80cc ABT twin (Gerben bedankt voor de pics):

Rotterdam 5-6-06 (Hans bedankt voor de foto's) :

Ommen 17-6-06:

hij blijft heerlijk om naar te kijken .. jammer dat er niet egt 1 sprint goed ging tussen jou en cris gister , dan had er een mooi tijdsverschil gemeten kunnen worden (als dat werkte naar behoren).

Status
Not open for further replies.