This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
en zo komen de verhalen de wereld in..

weet iemand uberhaupt t gewicht verschil tussen de drijfstangen? :+

Er waren toch ook aanpassingen gedaan aan het carter?

Als dit zo is kan het natuurlijk ook negatief uit pakken.

Verder zie ik dit "apparaat" nog wel een paar keer 1ste worden 8)

A-Bizar said:
sta je op dezelfde bank btw?

Ja, daar ligt het niet aan...
Enne, jij zit nu ook bij de sprintframe club aangezien je Runner te koop staat?

ABT said:
Ik ben ook 1,5 Pk kwijt ! x|

Hij geeft er nu nog maar 27............ :+

Eikel... :*

Luuk said:
Wat eem drijfstang toch allemaal met je vermogen kan doen....

veel succes donderdag!

Bedankt.
Er zit alweer een 2fast stang in, maar de ellende is inderdaad allemaal na de crash gekomen... Maar eens gaan beginnen aan een vers blokje...

Sander said:
Theoretisch gezien zijn het geen slicks, omdat er een profielnaaf in aangebracht is. (middenstreep).

Tsja, slick of niet, er zit geen goedkeuring voor de openbare weg op dus ze mogen toch niet. (Wat ik overigens een absurde regel vind...)

PIABOOST said:
Spijtig dat de verloren pk's nog steeds niet zijn gevonden. Maar komt vast goed. Ben ook eens benieuwd wat hij op Jubbega gaat presteren. Heb er wel een goed oog in Ding heeft altijd ziek geknalt en zal dat wss ook nu weer gaan doen.

Ach ja, 1.5 pk klinkt als een hoop maar in tijd zal het denk ik niet meer dan een kwart seconde schelen. In Driewegen reed ik met een nog belabberder vermogen toch een 6.8 dus echt traag zal het niet worden. Alleen met de huidige concurrentie is die kwart seconde geen overbodige luxe denk ik zo...

Goed gedacht Joël... alle kleine beetjes zullen toch altijd blijven helpen :!

je hebt gelijk. ik was vals voorgelicht.het moest 600lb(270kg) zijn

Joël said:
Tsja, slick of niet, er zit geen goedkeuring voor de openbare weg op dus ze mogen toch niet. (Wat ik overigens een absurde regel vind...)

Idd ja, alles wat niet goedgekeurd is voor de openbare weg mag daar behalve die banden.

Gheghe, even pesten is altijd leuk

Maar ik ben erg benieuwd wat er morgen voor tijden gereden gaan worden. Ook ben ik benieuwd wat Klaas Oosterbos (winnaar Prostock genemuiden) gebouwd heeft, dat zal vast wel iets met een crossmotorcilinder zijn ofzo

jammer dat je maar 1 sprint kon doen.
maar in die ene sprint heb je toch nog je record verbroken.

En dan te bedenken dat je nog wat pk's miste :W

Status
Not open for further replies.