ROUFS J. said:ey joel heb me ook maar eens aangemeld op het forum
en om te kijke hoe mijn avater uitziet
groete jerno roufs
ROUFS J. said:ey joel heb me ook maar eens aangemeld op het forum
en om te kijke hoe mijn avater uitziet
groete jerno roufs
BartR. said:Idd mooie foto's, maareh.. Is het niet eens tijd voor een voorvorkje met schijfrem? Ik krijg altijd de kriebels als ik die trommelrem zie
MHR said:Mooi dat je het probleem gevonden hebt!, op de bank hoorden we inderdaad echt geen verschil. Maar nu je het zegt vond ik hem in driewegen wel wat feller/knetteren. maargoed, waar zit het scheurtje precies?
Succes in jubbega! ik hoor/zie de resultaten wel.
(ps. die burnfoto was toen je de slechte/valse start maakte. voorwiel zit al in de sensor, let daar goed op in jubbega he)
tot ziens, wieger
TimdW said:Ik hoop ook voor je dat je em lekker krijgt, zeker probleem met de gevlogen pk's.
Vraag me ook echt af wat je gaat neerzetten bij Jubbega sinds het zo'n klote baan hebt en jij vrijwe Slicks hebt
Suc6 alvast iig
Joël said:Inmiddels zijn de verloren pk's nog steeds niet gevonden... x|
Met verschillende (niet gescheurde) uitlaten zit ik toch nog ruim 1,5 pk onder mijn oude score. Toerental is wel weer hetzelfde, maar daar heb ik niet veel aan als de pk's er niet zijn.
Ondanks dat heb ik het ding toch maar zo goed als het kan afgesteld en ga ik branden @ Jubbega... We zien wel wat het wordt.... :X
NeoHippie said:Jammer dat er in Friesland geen bankje staat... Kon je daar eens kijken hoeveel PK's er op een zelfde bank gemeten worden...
Joël said:Inmiddels zijn de verloren pk's nog steeds niet gevonden... x|
Met verschillende (niet gescheurde) uitlaten zit ik toch nog ruim 1,5 pk onder mijn oude score.
hierin moet ik je even corrigeren. Hendrik Bruggen in Jubbega heeft een Tovami(met 600kilo rol)NeoHippie said:Jammer dat er in Friesland geen bankje staat... Kon je daar eens kijken hoeveel PK's er op een zelfde bank gemeten worden...
MHR said:op de friese sprints mag niet gereden worden met slicks
OST-Puch said:hierin moet ik je even corrigeren. Hendrik Bruggen in Jubbega heeft een Tovami(met 600kilo rol)