jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
een maatje van mij is ze firefox bijna een jaar kwijt geweest bij koopmans en dat ding heeft nou 24 pk op de bank daarzo en hij zo hard gaat hij niet op de straat !!!

en dan nog maar te zwijgen over wat hij moest betalen !!!
beetje sip vind ik dan ..

FKT = fock koopmans tuning

dit is geen topic waar je halfe dingen moet vertellen "nickdegekste" wat is er gedaan? hoe zag het eruit? en wat heb je betaald?

Mijn polini W-poorter heb ik bij Joël gedaan van JS, ik had hem persoonlijk overhandigd en maandje later(hij mocht er alle tijd voor nemen van me) kreeg ik hem terug super netjes! Hij heeft echt heel veel werk gehad aan het toen nog kleine wpoortje wat erin zit, ook heeft hij de spoelers van richting veranderd ala Pro Race stijl en de dode hoeken eruit gehaald met vloeibaar alu. Verder niks aan de zuiger gedaan wat ik jammer vond, maar daar zal die niet minder door gaan lopen. Ik was 90 euro kwijt en ben zeer te spreken over mister Joël

als die ook nog leuk loopt dan ben ik helemaal tevreden

Originally posted by nickisdegekste
een maatje van mij is ze firefox bijna een jaar kwijt geweest bij koopmans en dat ding heeft nou 24 pk op de bank daarzo en hij zo hard gaat hij niet op de straat !!!

en dan nog maar te zwijgen over wat hij moest betalen !!!
beetje sip vind ik dan ..

FKT = fock koopmans tuning

Dan kom een met een grafiekje als je zo'n hoge score hebt. En het lijkt mij sterk dat je je scooter een jaar kwijt bent:?

PS sorry voor een beetje offtopic gaan!

Nou de eerste VTM dan maar:)

Tino levert gewoon goed werk, werkt gelukkig niet met stages en doet het gewoon goed en simpel :) Af en toe heeftie het druk, maar dat komt altijd wel goed... En hij rekent niet van die belachelijke prijzen zoals andere tuners doen (ik noem geen namen maar sommige weten wel over wie ik het heb, en begin niet te blaten over goed werk is duur en zo..)..

Originally posted by ronnie_nrg
Dan kom een met een grafiekje als je zo'n hoge score hebt. En het lijkt mij sterk dat je je scooter een jaar kwijt bent:?

PS sorry voor een beetje offtopic gaan!

dat grafiekje kan ik voor je opzoeken als je wil..

@ nickisdegekste.. 't is maar hoe je het verteld/verdraaid

daarom vindt ik dit moeilijke topics , er worden vaak slechte dingen verteld terwijl het meestal best meeviel! en een jaar een scooter kwijt lijkt me erg sterk btw , dan was ik m waarschijnlijk al vergeten..................

Maar toch zul je zien dat sommige tuners meer negatieve kritiek zullen krijgen als andere en dan zijn keuzes sneller gemaakt. Zoals Dila, ook nu weer met mijn cilinder: Ik bracht hem op een donderdag, zou een week duren. Ik bel de donderdag erna op, was vrijdag klaar. Vrijdag na veel moeite de auto van mijn ouders mogen lenen. Is er nog helemaal niks aan gedaan. Het gaat dus om het vlakken van de cilinder voor de rest niks. En zo heb ik nog veel meer slechte verhalen over Dila gehoord.

3br: zeer goede service! niets verkeerds aan op te merken. Joost was z'n beloftes nagekomen, netjes op tijd zeer goed afgewerkt en ik werd goed op de hoogte gehouden zelfs met foto's via msn :) en niet te vergeten goedkoop en erg vriendelijk! klasse dus...

Originally posted by Enrico@nrg
Idd, geen loos geblaar zonder het te onderbouwen a.u.b... En het kan net zo goed aan die gast gelegen hebben,,

niet dus... die gast (koen) is geregeld langs geweest bij koopmans, als ik eerlijk moet zijn vind ik ook wel dat hij wel heel erg lang heeft moeten wachten.

Net zoals clemens(hessman) z'n blok, had er toch zeker 4 maanden gelegen waarna er nog niks aan gedaan was... mijn mening over koopmans: goede tuner, goede service, ook op race's heel relaxt en gezellig... je moet alleen geduld hebben.

Tuner: Kima

tuned: Carters, cilinders

Als ik een conclusie mag geven kan ik alleen maar zeggen dat ik tot nu toe wel tevreden ben. Mooie afwerking, zeer snelle service.
De prijs is btw ook maar iets van 40 a 50 euro

Last edited:
3Br Boyd:

Erg aardige kerel en was zeer bereid me te helpen. En is dat nog steeds. Goede afwerking en er werd mooi rekening gehouden met de eisen van me. De klus was in 1 week geklaard zoals afgesproken dus dat zit ook goed... Erg goede service, en m'n prestaties liegen er ook niet om. Ik moet alleen nog ff kijken wat eruit komt rollen :)

Ik ben iig zeer tevreden !

Ik heb zeer goede ervaring met DILA , Tuner : Dirk Langenberg.

Tunen word zeer proffi gedaan , en hij weet naar mijn mening alles over tuning.

Ook honen word zeer proffi gedaan is is vaak dezelfde dag klaar .

En hij heb heel veel op voorraad.

BTW

De Creco zip`s waren ook niet voor nix zo goed als altijd het snelst op t circuit :!

Originally posted by Niels
niet dus... die gast (koen) is geregeld langs geweest bij koopmans, als ik eerlijk moet zijn vind ik ook wel dat hij wel heel erg lang heeft moeten wachten.

Net zoals clemens(hessman) z'n blok, had er toch zeker 4 maanden gelegen waarna er nog niks aan gedaan was... mijn mening over koopmans: goede tuner, goede service, ook op race's heel relaxt en gezellig... je moet alleen geduld hebben.

En dan nog bijkomen dat er wordt gelogen dat er werkelijk wel wat aan gedaan is, en een bestelde remschijf er niet is..uiteindelijk: de kosten om naar waddinxveen te rijden, wachttijd, en geen gedane diensten..
Mijn mening is: Koopmans, je bent dom bezig als je het hier brengt.

het is bij koopmans idd wel lang wachten maar ik heb wel ondersteuning op het circuit.

mijn ervaring is dat het wel goed loopt dus ik ben best tevreden

(sorry voor de off topic....)

Hessman, nickdegekste,...

Je gaat ECHT niet zomaar je scoot ergens een jaar laten staan. Als ik mijn scoot een 3 maanden kwijt ben ga ik hem gewoon ophalen en heb ik recht van spreken.

Als je hem een jaar laat staan dan is er iets anders mis...

Ik persoonlijk heb alleen maar toffe ervaringen met koopmans en nog een hele hoop andere mensen zullen dit beamen dus wat je hier verteld MOET gewoon een keerzijde hebben die je hier niet verteld en dus eigenlijk fred zijn reputatie "probeert" te beschadigen...

Als je een probleem hebt met Fred dan los je dat manno a manno op en niet via het internet effe wat gaan flamen...

Als je daar problemen mee hebt? JAMMER

Dit topic is alleen bedoelt voor onderbouwde meningen dus de rest wordt hier vanaf nu gewoon uitgehaald en als je dat niet zint pm je me maar...

Status
Not open for further replies.
Back