jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
Tuner : XSH -Marco V W.

Cilinder MHR TEAM : Nog Toekomst Plan !

Carters : Mina Hor DD, stralen & tunen...

Goed op hoogte worden gehouden over vorderingen, via msn & tel.. niet erg duur, wel vette kwaliteit & ervaring :P

Geen Negatieve Ervaring @ XSH

Originally posted by Chris@Citta
heeft dat een reden?

Waarschijnlijk is hij v/d oude stempel en vind hij dat onzin. Maargoed met 21mm kan je met tuned Evo70 ook goed scoren. Meer dan 16 pk iig.

3br tuning, goede service, goede kwaliteit/afwerking. En daarom zeker een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Had daar me MHR-r stage 2 laten tunen, prestaties gingen heel wat omhoog.

Originally posted by Mol
Als hij zijn "geheimen" niet wil verkopen dan zal er dus nooit een echte snelle straatscooter vandaan komen? Of zie ik dat verkeerd?

nee Mol dat zie je absoluut niet verkeerd , aangezien er idd nogal wat RACEvolk bij ons over de vloer komt weetik toevallig dat deze meneer zijn geheimen kostte wat kost wilt bewaren, zo gaat het verhaal dat er racers (egte racers en ook SOBW scooters) verzegeld waren en dat wanneer hij kon zien dat het spul open was geweest hij niet meer voor diegene deed tunen en je gelijk naar je spul kon fluiten. Ik ken nog wel meer verhalen over deze (schijnt) typische man maar ik weet ook dat hij zich een van de betere tuners mag noemen, en ik kan me dan ook goed voorstellen dat hij zijn egte tunekunsten niet op een sprintscootertje gebruikt :W

Originally posted by joop timmer
nee Mol dat zie je absoluut niet verkeerd , aangezien er idd nogal wat RACEvolk bij ons over de vloer komt weetik toevallig dat deze meneer zijn geheimen kostte wat kost wilt bewaren, zo gaat het verhaal dat er racers (egte racers en ook SOBW scooters) verzegeld waren en dat wanneer hij kon zien dat het spul open was geweest hij niet meer voor diegene deed tunen en je gelijk naar je spul kon fluiten. Ik ken nog wel meer verhalen over deze (schijnt) typische man maar ik weet ook dat hij zich een van de betere tuners mag noemen, en ik kan me dan ook goed voorstellen dat hij zijn egte tunekunsten niet op een sprintscootertje gebruikt :W
Wat een geinig verhaal. Ik zie hem er zo voor aan. Ze smeren ook rooie troep over de moeren waarmee je vario en koppeling vastzit.

RSB-tuning

laten tunen : - Airsal T6
- Carters SOBW Supermotard

Cilinder ziet er zeeeer goed uit , ben benieuwd of hij op onze 15 pk uitkomt, redelijk snelle service, je word zeeer goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat met je spullen en de prijzen lig ik ook niet wakker van want ik snap niet hou hij het ervoor doet.
carter was ook tip top in orde, SM is nu top 3 waardig dusss :W

Originally posted by joop timmer

Nee inderdaad en daar heb ik ook alle respect voor, maar we zullen zien wat we dr uitkrijgen. En over dat tunen met zegels enzo... Vorig jaar heeft Dirk ook een cilinder voor Gé getuned en daar had ie verder ook geen zicht meer op of ze het openmaakten ofzo. Denk eerder dat ie niet alles uit de kast haalt voor deze mensen, maar genoeg om behoorlijk snel te zijn. Voor de rest ga ik met fabrieks-onderdelen rijden en dat neemt zo zijn beprekingen met zich mee.

Maar het wordt maar weer tijd dat het Creco team mee gaat doen in de Topscooterklasse, want Gé wordt zo voor de zomer nog kampioen :W

Maarja genoeg over DiLa! Iemand iets over SH-tuning?

RsB-tuning

Ik heb hier mijn cillinder en carters laten tunen. Tevens hebben ze mijn HPI gemonteerd,goedgezet en afgedraaid.Alles is zeer netjes gedaan en was vrij vlot klaar. Ook is de prijs niet zo astronomisch hoog en vriendelijke service. Bijkomstige naarigheid: mijn kelk en Keihin glimmen als een tiet en niemand die het ziet :( en mij HPI glimt ook, rare mensen 8P .

Binnenkort testen en gaan we meer zien qua vermogens :)

FF nog iets over Dila.... Ik kom al 3 jaar bij die zaak en nooit klachten erover.. Maar die Creco zips daar heb dirk echt alles zelf aan gedaan..... van cilinder (laten gieten naar zijn wensen) tot uitlaat zelf gemaakt.... En waar PaulPhantom en ik nog steeds niej achter gekomen is hoeveel pk zie zips van dirk hebben.. Want elke x als we t vragen aan dirk... Dan zegt hij altijd van jaaha dat iets anders dan die straatscooters.. En dat die bank van Dila is trouwens negatief .. PaulPhantom en ik gaan dat als onze scooters goed zijn.. Gaan we een test doen..
De pks op de bank van dila en op de bank van de Jager

Nou hier mijn ervaringen dan:.........................

Twins:

TOP Gozers ,alles zeeeeeeer netjes,snel en je krijgt er genoeg advies over hoe je het het beste kan monteren enz kortom :klasse winkel

IS - Tuning:

Pfffffff wat een pruller:| ,dat meen ik uit de grond van mun hart.Ikheb daar een godsvermogen ( voor mij dan ........bijna 500 eppo voor cil+ tune beurt) toen ik de cil opging halen was ik natuurlijk heel blij enz maar toen ik hem thuis is goed bekeek en aan vrienden liet zien lachten ze zich eigen rot en ikkon wel janken...........want wat was die speed LELIJK afgewerkt zeg, je geloofd je ogen niet al je dat had gezien...........( leek erop of iemand met parkinson voor de eerste keer met een dremel aan de slag was gegaan) dus ik heb er welmee gereden ( een km of 20) en er was 0,0 vermogen uit te halen, ik werd gevlamd door een DR 708P...............Dus ik weer met Ivo gemaild enz en heb de speed terug gestuurd dan zou hij hem '' effe'' nakijken.( 9 maart)...........en sins dien heb ik nog geen speed terug gehad..............heb hem er welover gemaild enz maar op de laatste reageert ie nie meer:| ...................... Dus das maar afwachten waneer ik hem terug heb..........want ikvind 2 maanden wel heeeeeeeel lang om effe een cilindertje na te kijken!!!

Kortom: IK zou hier nooooooit mijn spullen afgooien....( ikken meer verhalen over IS-Tuning ,ookvan bekende...........maar daar laat ik menieover uit)

Owja nog even iets tegen Ivo als je dit leest:

Het is bijna DE druppel vandaag of morge spring ik in de auto en kom ik hem halen :| :!

Originally posted by rooie top
Nou hier mijn ervaringen dan:.........................

Pfffffff wat een pruller:| ,dat meen ik uit de grond van mun hart.Ikheb daar een godsvermogen ( voor mij dan ........bijna 500 eppo voor cil+ tune beurt) toen ik de cil opging halen was ik natuurlijk heel blij enz maar toen ik hem thuis is goed bekeek en aan vrienden liet zien lachten ze zich eigen rot en ikkon wel janken...........want wat was die speed LELIJK afgewerkt zeg, je geloofd je ogen niet al je dat had gezien...........( leek erop of iemand met parkinson voor de eerste keer met een dremel aan de slag was gegaan) dus ik heb er welmee gereden ( een km of 20) en er was 0,0 vermogen uit te halen, ik werd gevlamd door een DR 708P...............Dus ik weer met Ivo gemaild enz en heb de speed terug gestuurd dan zou hij hem '' effe'' nakijken.( 9 maart)...........en sins dien heb ik nog geen speed terug gehad..............heb hem er welover gemaild enz maar op de laatste reageert ie nie meer:| ...................... Dus das maar afwachten waneer ik hem terug heb..........want ikvind 2 maanden wel heeeeeeeel lang om effe een cilindertje na te kijken!!!

Kortom: IK zou hier nooooooit mijn spullen afgooien....( ikken meer verhalen over IS-Tuning ,ookvan bekende...........maar daar laat ik menieover uit)

Het is bijna DE druppel vandaag of morge spring ik in de auto en kom ik hem halen :| :!

Anders PB je gewoon ivo ff ofzo......

Als jij er geen vermogen uit kan krijgen licht dat toch aan iets anders denk je niet :p, afwerking scheelt echt geen pk's

De volgende keer ga je het zeker zelf doen8P

nou mijn ervaringen,

1x een cil van Ivo gekocht (MHR-Team st5, mina). prima ding. kon zien dat er echt veel aandacht en werk in zat en was gewoon goed in orde. moet wel zeggen dat ik in die tijd veel hoorde dat er weleens een cilindertje minder was, menselijk foutje is zoooo gebeurd! maar dat dat ook wel weer goed opgelost werd door Ivo. en dat geloof ik.

2x een Manston rep laten doen door Joel, st2 en 3. prima dingen ook, duidelijk uitleg voor montage en afstelling. ben gewoon tevreden over JS en IS.

1x door Leo van GJB een cil laten doen. duurde weekje ofzo. no prob. maar ik denk dat Leo ongeveer net zo'n type is als Dirk van DiLa: superveel verstand van scooters (Leo kan bij wijze van spreken HOREN wat er mis is met je scoot) maar willen die kennis binnen de kringen houden en niet aan iedereen doorspelen. daar heb ik respect voor. zouden ik en vele anderen hier ook niet doen.

ben tevreden over deze tuners. ga binnekort met de 2f4r naar Koopmans toe. dus ook dan weer ervaringen erbij.

ik vind trouwens dat ieder zijn mening hier mag posten, tis een forum...., goede of slegte ervaringen. t leven is niet altijd koek en ei. maar er moet geen gossip van worden gemaakt. dat trekt niemand...

grtz,
chris

IS - Tuning:

Als je zoiets hier algemeen zegt meot je voor jezelf eerst 100% duidelijkheid hebben vind ik. Aangezien je er nog lang niet uit bent met Ivo vind ik dit van jou gewoon een kutstreek dat je hem zo zwart loopt te maken hier. Kom dan op zn minst met bewijs van jou kant (in de vorm van fotos). Dus tot bewijs of uitleg van Ivo is deze reply ERG nutteloos.

IS - Tuning:

Denk dat dat 0,0 vermogen meer aan je afstelkunsten ligt...
En btw, dat het wat langer duurt, komt omdat ivo ziek is geweest en andere omstandigheden. Staat ook vermeld op zijn site.

Wat loopt iedereen hier nou weer Ivo te verdedigen. Rooie top meld gewoon even zijn ervaringen en die zijn gewoon niet best. Als het allemaal positief is hoor je niemand, maar bij negatieve ervaringen schiet half het forum in de verdediging.
Lekkere kritische houding 8P

Rooie top heeft een nieuwe untuned speed gekocht en toen hij die monteerde zat er opeens wel vermogen in. Dus zal t aan zijn afstelkunsten liggen? En hij zegt ook niet dat de afwerking met de prestaties te maken hebben. Maar de zuiger was wel helemaal versleten na die paar km's. En dat zou dus wel aan die afwerking kunnen liggen. Maar laat m eens wat foto's posten van die cilinder dan zullen jullie t zien hoe dat ding eruit ziet.

Status
Not open for further replies.
Back