Originally posted by Ufo
De feiten:
Maargoed, ik heb dus beloofd de cilinder gratis aan te passen en af te werken, zodat hij hem een keer met een mhr cross zuiger kan proberen op zijn 85mm as zodat hij kan zien dat dat prima loopt. Hij ging hiermee akkoord.
Ondanks dat hij de cilinder dus eigenlijk niet eens meer van plan was te gebruiken moest het ineens allemaal heel snel. Nou ik heb al allerlei andere dingen geplanned voor mensen. Bovendien ben ik in extra tijdsnood door omstandigheden, zoals vermeld op de website. Ik heb dus aangegeven rekening te houden met zijn wens het zo snel mogelijk af te maken, maar daarbij gezegd dat ik het dus niet a la minute voor hem afmaak.
Nu krijg ik nog eens een mes in mijn rug doordat er hier tussentijds een lelijk verhaal neergezet wordt.
Christian, bij deze een laatste kans om het fatsoenlijk op te lossen. Dus gewoon aan de gemaakte afspraken houden en wachten tot IK je cilinder klaar heb zodat jij die weer een keer kan gaan proberen. Zoniet, dan houd het gewoon op. Ik ben al gek genoeg dat hoewel alles erop lijkt dat je me een poot probeert uit te draaien en liegt dat je barst ik het toch nog voor je wil oplossen!