Mol
Moraalridder
Geloof mij, er zijn mensenOriginally posted by Enrico@nrg
Duh is het een grap, hoe kun je nou denken dat het echt is?
Geloof mij, er zijn mensenOriginally posted by Enrico@nrg
Originally posted by Enrico@nrg
Originally posted by Mol
Ik had ook nog een PM van Boyd gehad
Ik en Dani hadden gisteren eind van de middag een gekke bui, hebben in 5 minuten een stuk bullshit in elkaar geflanst waar je eng van word en het is uiteraard puur bedoeld als grap. Ik wil degene persoonlijk bedanken die de url in dit topic heeft neergezet. 8P
Voor degenen die het net ff te serieus opvatten mijn welgemeende excuus, het is uiteraard een flauwe grap
7 minuten danOriginally posted by JohnB
Sure zou ik ook zeggen
Originally posted by Mol
Ik had ook nog een PM van Boyd gehad
Ik en Dani hadden gisteren eind van de middag een gekke bui, hebben in 5 minuten een stuk bullshit in elkaar geflanst waar je eng van word en het is uiteraard puur bedoeld als grap. Ik wil degene persoonlijk bedanken die de url in dit topic heeft neergezet. 8P
Voor degenen die het net ff te serieus opvatten mijn welgemeende excuus, het is uiteraard een flauwe grap
Originally posted by joop timmer
ik heb me anders kapotgelachen MOL wahaha. Achja je hebt mensen.... ofniet TEN :| .
word er eens een keer geouwehoerd op het forum ist nogniet goed.. 8P
Originally posted by Mol
Geloof mij, er zijn mensen
Bij de eerst volgende vergadering stellen wij u aan tot chef van de PR afdelingOriginally posted by BART#21
Mol ik zal het nooit meer doen tenzij Dani weer een beroep op mijn diensten doet
Voor al uw vragen verwijs ik u door naar het gastenboekOriginally posted by Razma
doe jullie ook tuning van 180 cc's ?
grote interesse !
Ontopic: ja tuurlijk kan dat, maar aangezien ik niet echt veel ervaring heb ga ik dan werk van Fred lopen kopieeren of zelf wat beunen. Het 1ste doe ik niet en het 2e wil jij denk ik niet. Als dit je nog niet overhaalt dan moet je maar gewoon ff bellen, dan spreken we wel wat af 8)Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mol, ff serieus... Kan ik je een x bellen voor een tunebeurtje?
lol is dit DE mol ?