jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mol
Ik had ook nog een PM van Boyd gehad :p
Ik en Dani hadden gisteren eind van de middag een gekke bui, hebben in 5 minuten een stuk bullshit in elkaar geflanst waar je eng van word en het is uiteraard puur bedoeld als grap. Ik wil degene persoonlijk bedanken die de url in dit topic heeft neergezet. 8P
Voor degenen die het net ff te serieus opvatten mijn welgemeende excuus, het is uiteraard een flauwe grap ;)

Sure zou ik ook zeggen :rolleyes:

Originally posted by Mol
Ik had ook nog een PM van Boyd gehad :p
Ik en Dani hadden gisteren eind van de middag een gekke bui, hebben in 5 minuten een stuk bullshit in elkaar geflanst waar je eng van word en het is uiteraard puur bedoeld als grap. Ik wil degene persoonlijk bedanken die de url in dit topic heeft neergezet. 8P
Voor degenen die het net ff te serieus opvatten mijn welgemeende excuus, het is uiteraard een flauwe grap ;)

ik heb me anders kapotgelachen MOL wahaha. Achja je hebt mensen.... ofniet TEN :| .

word er eens een keer geouwehoerd op het forum ist nogniet goed.. 8P

Originally posted by joop timmer
ik heb me anders kapotgelachen MOL wahaha. Achja je hebt mensen.... ofniet TEN :| .

word er eens een keer geouwehoerd op het forum ist nogniet goed.. 8P

hahhhaa Joop dat is nu juist de HAP grap ahahha LOL8P

Originally posted by Mol
Geloof mij, er zijn mensen :o

idd ik heb me helemaal kapot gelachen toen mijn neefje me vanmorgen op kwam halen om naar sgool te gaan met de mededeling : die tuners van die link die je gaf zijn echt wel afzetters, ze kossten 40 euro meerprijs voor hun logo in te fresen wahhahahaha

Originally posted by BART#21
Mol ik zal het nooit meer doen tenzij Dani weer een beroep op mijn diensten doet :P
Bij de eerst volgende vergadering stellen wij u aan tot chef van de PR afdeling :p

Ik vond het wel een ludieke actie !!!

sommige..............:) :) :)

Ook wel eens leuk om lollige zaken te lezen ipv dat afgezeik.

Druppelvormige spijltjes, in gezichtsrelief is dat ook mogelijk!
heb i.d.d. serieuze intresse in Stage Beunhaas. (komt overheen met XSH stage race)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mol, ff serieus... Kan ik je een x bellen voor een tunebeurtje? :rolleyes:
Ontopic: ja tuurlijk kan dat, maar aangezien ik niet echt veel ervaring heb ga ik dan werk van Fred lopen kopieeren of zelf wat beunen. Het 1ste doe ik niet en het 2e wil jij denk ik niet. Als dit je nog niet overhaalt dan moet je maar gewoon ff bellen, dan spreken we wel wat af 8)

Status
Not open for further replies.
Back