jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
3BR tuning (boyd)

Even Ontopiq:

K heb mijn MHR-r 70cc LC (met fluiters) laten tunen bij Boyd, zijn stage 2.
Hij had tegen mij gezegd (t was erg kort voor Oister, en ik wou t persee voor oister klaar hebben) dat het ongeveer 2 weken duurde, maar voor de timing moest t deck afgedraaid worden, dus kwam er +/- een weekje bij.

Maakte verder helemaal niet uit, hij heeft t zeer netjes gedaan, nog een keer mijn complimenten Boyd (volgende keer maken we btw ff een praatje @ infor!)

Ik heb met deze cilinder en een 21mm en omgelaste MHR-Team pijp 15,8 pk gehaald @ Oister!

(LET OP: PEUGEOT BLOK HE!!)

F12 AC said:
Ik heb het ook over het tunewerk... Moet toch te doen zijn denk ik

Als je je blok/cilinder naar Koopmans tuning brengt, wil je / ga je er van uit dat het natuurlijk ook daadwerkelijk Koopmans tuned is :)

En D.J: Die opmerking van; '' ongeregeld zooitje '' klinkt misschien wat botter dan ik bedoel, ik bedoel er namelijk gewoon mee te zeggen dat het een goede zaak is enzo, goede producten leverd, maar dat het op gebied van planning/afspraken nog wel even iets mag verbeteren :)

Volgensmij weet iedereen nu wel hoe het zit bij koopmans, word gewoon goed werk geleverd. Duurt alleen erg lang

Het is nu net "jou ervaring met koopmans tuning". Maybe mensen ervaring met andere tuners?

Twins: Is vanwege de vriendelijke behandeling en ook de kwaliteit van wat hij afleverd een beetje onze vast tuner geworden... neem altijd de tijd voor je, ook toen we er pas net kwamen en gaat op je elke vraag in en neemt de moeite om die ook goed te beantwoorden... top

Koopmans: Veel goede dingen over gehoord, ben er 1 keertje geweest voor wat klein spul, maar ze kwamen wel heel aardig over en het is te merken dat het daar wel altijd druk is, want mr. koopmans zelf die wist ook (voor mijn gevoel) niet hoe snel hij weer aan het werk moest, dat is geen negatieve opmerking, alleen dat zegt mij dat hij toch wel graag zijn werk wilt doen, alleen dat het gewoon heel druk is

De Jager: 3x geweest, 1x testbankruns... erg te spreken over de jager, kende mij totaal niet maar gaf toch nette prijzen op spullen, en toen wij daar gingen banken heeft hij eigenlijk de hele tijd bij ons in het testhok gestaan, met veel advies om de score nog iets verder op te krikken... plus een hele rondleiding door het magazijn en langs hun sprint-NRG Erg goede zaak

Kortom, ik heb niet zoveel problemen met deze tuners, ook al hoor ik vaak van anderen dat bijvoorbeeld Koopmans nog wel eens mensen af wilt poeieren, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee dus ik vind het alle drie goede winkels :)

mijn ervaringen met koopmans zijn goed, levert goed werk af en is nooit te kwaad om advies te geven, het mag iets langer duren maar dan weet je wel zeker dat het niet afgeraffeld is. wacht liever langer op mijn blok dat het goed is dan snel klaar en maar half gedaan. 2e pluspunt is dat ik hem toen ik hem nodig had gewoon 's avonds laat nog op kon komen halen, dus niet van 7 uur zijn we dicht dus je ziet het morgen maar.

mijn ervaring met mijn Tuner is uitstekend
ik heb alles bij Twins laten tunen en heb daar altijd hele goede service gehad
hij neemt de tijd om iets uit te leggen als het nodig is ookal staat er een torenlange rij in de winkel
hij geeft goede tips
kortom ik raad het iedereen aan om naar Twins te gaan

ik ben nog nooit bij Koopmans of un andere Tuner geweest
dus daar heb ik geen oordeel over

btw
ik wil Twins geen veren in zun kont douwen !!
dit is gewoon mijn mening

ik krijg vandaag de oude cil van fatalspeed binne is js getund stage 2
hopen dat het er wat knap uitziet en een beetje beukt

en jah voor de rest heb ik me oude blok bij koopmans laten doen en dat was perfect en me cil toender tijd bij de jager ook alleen maar lof !

Mijn blok en cilinder zijn klaar , vanavond ophalen en dan laat ik weten hoe het eruit ziet :)

Al met al toch nog redelijk snel :)

FF serieus hier snap ik dus echt helemaal niks van, nu mag toch echt iemand mij gaan uitleggen hoe het mogelijk is dat Robert zn shit eerder klaar is , terwijl mijn troep er toch echt al 2,5 maand ligt en Robert zn troep pas 4 weken :|

Dit is natuurlijk geen gang van zakendoen, bespaar me alsjeblieft het verhaal van; die wig kan alleen Fred maken, want dat geldt (als het goed is) ook voor het tune werk van Robert zn blok..

Echt al het respect voor die zaak, maar het lijkt wel of nu met opzet het bloed onder mn nagels vandaan gehaald wordt..

Lars#Dragster said:
FF serieus hier snap ik dus echt helemaal niks van, nu mag toch echt iemand mij gaan uitleggen hoe het mogelijk is dat Robert zn shit eerder klaar is , terwijl mijn troep er toch echt al 2,5 maand ligt en Robert zn troep pas 4 weken :|

Dit is natuurlijk geen gang van zakendoen, bespaar me alsjeblieft het verhaal van; die wig kan alleen Fred maken, want dat geldt (als het goed is) ook voor het tune werk van Robert zn blok..

Echt al het respect voor die zaak, maar het lijkt wel of nu met opzet het bloed onder mn nagels vandaan gehaald wordt..

Beter deed je eerst ff contact leggen met Koopmans voordat je hier ging blaaten :)

Beter dit, beter dat, Lars moet toch zelf weten of hij t wil neerzetten.
Vind het idd. beetje erg raar dat dit gebeurt:?

Ik heb zo juist mn blok [stage3] en me Speed 04 [afgewerkt] opgehaald en het zag er goed uit :)
Nog ff met Pronk , Inne en Fred gepraat alleen Fred was snel weg en weer bezig om z'n klantjes te helpen :P

Ik ben er zelf erg tevreden over :)

[alleen me tapeinden liggen er nog :X]

3br:
Prima service heb Joost zijn Speedblok overgenomen, kreeg een mailtje van hem dat ik zijn blok mocht overnomen. Gewoon erg netjes geregeld alles, ook met het subframe en membraan en spruitstuk werd er niet moeilijk gedaan. 3BR levert naar mijn mening gewoon erg goed werk voor een mooie prijs.

Twins:
Speed laten honen en een nieuwe zuiger gekocht. Kreeg veel advies en Anthony vertelde gewoon veel. Wat ik persoonlijk erg kon waarderen is dat op een gegeven moment hij aan het opmeten wat de zuigerspeling was. Er stond al wat klanten te wachten, maar hij bleef gewoon rustig en hij was compleet gefocust op mij. Later toen we iets anders vroegen gewoon voor de info, pakte hij een cilinder uit de vitrine en begon het gewoon uit te leggen..
Kortom gewoon erg veel informatie, en het honen was binnen 20 minuten klaar.

De Jager:
Niets laten tunen oid, ze geven erg veel informatie (toen ik daar op de testbank ging) kreeg een uitgebreide rondleiding en ze hadden gewoon erg veel aandacht voor je. Er werd ook gewoon naar je geluisterd en als je een goed argument hebt nemen ze dat gewoon aan. Heb ook wat cilinders gezien die afgewerkt waren en dat zag er zeer netjes uit.

Tuner: 3BR

Wat getuned: Cilinder (Hebo manston replica 50) & carters

Mening: Hele goed prijs / prestatie verhouding, het werk is gewoon goed en je kan altijd van alles aan ze vragen. Ook vindt ik dat ze vrij snel zijn.

melf #50 said:
het is bij koopmans idd wel lang wachten maar ik heb wel ondersteuning op het circuit.

mijn ervaring is dat het wel goed loopt dus ik ben best tevreden

(sorry voor de off topic....)

Wat versta jij onder goed lopen? Mijn zip is compleet orgineel (incl cilinder zo uit doos) en kan toch leuk meekomen net als mijn teammaat dus zonder tuning e.d.

jah bij de jager maar dan noem je ook iemand op he meneer dick de jager het brein achter de zaak !

hij is de gene met de vaste hand en super veel verstand van 2t ik denk zozeer dat er niemand kan tippen aan die man ze kwaliteiten !

Daar heb je idd gelijk in , maar hij kan niet tippen aan de kwaliteiten van bijv de heren van Twins. En dat komt omdat iedere tuner zn eigen manier en zn eigen ideeen heeft.
Dus eigenlijk is het een loos of onvolledig argument.

Ik heb diverse spullen bij De Jager laten bewerken , en het werk was altijd netjes zeer netjes. Ze zijn heel eerlijk en geven je de kans om jouw ideeen te uiten.
Al zijn ze t er niet altijd mee eens en dan sta je bekend als eigenwijze Amsterdammer :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back