$aint said:dit topic gaat over ervaringen met tuners...
Ufo said:maar zo helpen de koopmanscrewleden jou toch ook?
QUOTE]
Dat weet Melf ook wel, maar dat verteld hij er hier natuurlijk niet bij. Elke keer als je belt zit fred een half uur met je aan de telefoon, elke keer als je op de race naar ons toe komt wordt je geholpen, elke keer word er aangeboden om je scooter mee te nemen om de puntjes op de i te zetten, en toch elke keer hier weer een grote muil over dat je scooter slecht rijdt. Toen de Neo's bij ons vandaan kwam reedt het ding echt niet slecht, misschien niet optimaal, maar dat is er ook duidelijk tegen jou gezegd, dus ik snap echt even je probleem niet. Je probeert Koopmans op forum zwart te maken, maar owee als je iets nodig hebt, dan staan we ALTIJD tot je beschikking, ik vind dit persoonlijk heel erg laag van je, en dat beoordeel ik vanuit mijn visie...niet vanuit de zaak. Dus als je het mij vraagt kan je 2 dingen doen, of gewoon je Neo's bij ons neerzetten, zodat we de puntjes op de i kunnen zetten, of gewoon je muil houden, want je verteld maar 1 kant van het verhaal.
En dat een andere tuner meer tijd voor je neemt is natuurlijk onzin, fred levert altijd 100% net werk af, er word niets afgeraffeld, zoals je zelf weet kan het soms wat langer duren, maar dat staat wel garant voor kwaliteit. En dat jouw eigen cilinder harder loopt, zou kunnen, maar kom een keertje testen, en dan proberen we jouw cilinder ook even op de bank, en zetten we de grafiekjes hier neer, ok?
melf #50 said:als je genoeg betaald verwacht ik ook wel een beetje service en dat heb ik links en rechts ook wel een beetje gehad , maar als dan mijn scootje nog tegenvalt ga ik er gewoon zelf mee bezig , ik kan niet even 20 keer op en neer om even te banken , anders wordt het een gebed zonder einde...
ik denk dat jullie het zien als een aanval op Koopmans tuning maar dat bedoel ik niet zo! wat ik duidelijk probeer te maken is dat er waarschijnlijk geen enkele tuner is die al zijn geheimen zo even pijs geeft, want wat is meer simpeler dan even een blok laten tunen en dan het zelf gaan namaken en er zelfs geld mee verdienen.
waar ze mij enorm mee geholpen hebben is bijvoorbeeld de afstelling en de uitlaat , maar als ik kijk naar de rest van het veld kom ik gewoon te kort nu. GP zijn machine loopt gewoon veel sneller maarja , die woont daar ergens in de buurt , ik niet..
en sturen kan in idd wel iets sneller maar als dan op de helft van het rechte stuk iedereen je voorbij zeilt....
en @pronk , een grafiek zegt niet hoe die op de baan loopt....
en wat langer was een hele winter , en ik heb dus niet kunnen trainen...
en ik maak Koopmans niet zwart , ik zeg alleen dat het beter kan , ik weet wel dat fred het druk heeft maar dat moet niks uitmaken....
maarja , ik merk wel dat iedereen zich er enorm over opwindt als ik zeg dat ik niet helemaal tevreden was , en daar ging het over in dit topic. maarja .....
Shieldup said:Ik heb mijn aerox ook door dila laten doen.
Dirk langeberg (dila) is een goede tuner en alles, maar de wacht tijden zijn zeker wel lang.
blabla......
volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.
QUOTE]
Vermogen kan je niet omrekenen in snelheid
Shieldup said:Ik heb mijn aerox ook door dila laten doen.
Dirk langeberg (dila) is een goede tuner en alles, maar de wacht tijden zijn zeker wel lang.
Ze hebben ook vaak smoesjes maar voor de rest is het allemaal wel goed daar.
Met De Jager heb ik ook wel ervaring.
Een vriend van me heeft zijn hele scooter door De jager laten doen en een andere vriend en ik hadden Dila gekozen.
Wij waren (veel) minder kwijt wel iets langer.
volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.
en die van ons gingen een stukje langer mee.
Hiermee wil ik niet zeggen dat De Jager slecht is maar dit is MIJN mening.