jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
$aint said:
dit topic gaat over ervaringen met tuners...

Dat is waar, alleen er zijn meningen van sommige mensen die maar een kant van het verhaal vertellen dan mag de andere kant toch ook vertelt worden?
 
Dat heeft alleen niets te maken met vertandingen die eventueel per circuit verschillen.
Bovendien was al aangegeven dat dit geen "jouw ervaringen met Koopmans"-topic is, het verhaal en de standpunten van de verschillende mensen lijkt me nu wel duidelijk.

Het lijkt me bovendien beter niet te gaan discusieren maar gewoon ervaringen te posten...
 
jammer, ik denk dat we hier toch een redelijk endje konden komen kwa ervaringen... Ervaringen met tuners worden immers niet alleen kwa tuning en website's verkregen, ik denk dat het voor sobw-buitenstaanders ook interessant is om te weten hoe een bepaalde tuner zich voordoet op het circuit.
 
Ufo said:
maar zo helpen de koopmanscrewleden jou toch ook?
QUOTE]

Dat weet Melf ook wel, maar dat verteld hij er hier natuurlijk niet bij. Elke keer als je belt zit fred een half uur met je aan de telefoon, elke keer als je op de race naar ons toe komt wordt je geholpen, elke keer word er aangeboden om je scooter mee te nemen om de puntjes op de i te zetten, en toch elke keer hier weer een grote muil over dat je scooter slecht rijdt. Toen de Neo's bij ons vandaan kwam reedt het ding echt niet slecht, misschien niet optimaal, maar dat is er ook duidelijk tegen jou gezegd, dus ik snap echt even je probleem niet. Je probeert Koopmans op forum zwart te maken, maar owee als je iets nodig hebt, dan staan we ALTIJD tot je beschikking, ik vind dit persoonlijk heel erg laag van je, en dat beoordeel ik vanuit mijn visie...niet vanuit de zaak. Dus als je het mij vraagt kan je 2 dingen doen, of gewoon je Neo's bij ons neerzetten, zodat we de puntjes op de i kunnen zetten, of gewoon je muil houden, want je verteld maar 1 kant van het verhaal.

En dat een andere tuner meer tijd voor je neemt is natuurlijk onzin, fred levert altijd 100% net werk af, er word niets afgeraffeld, zoals je zelf weet kan het soms wat langer duren, maar dat staat wel garant voor kwaliteit. En dat jouw eigen cilinder harder loopt, zou kunnen, maar kom een keertje testen, en dan proberen we jouw cilinder ook even op de bank, en zetten we de grafiekjes hier neer, ok?
 
als je genoeg betaald verwacht ik ook wel een beetje service en dat heb ik links en rechts ook wel een beetje gehad , maar als dan mijn scootje nog tegenvalt ga ik er gewoon zelf mee bezig , ik kan niet even 20 keer op en neer om even te banken , anders wordt het een gebed zonder einde...

ik denk dat jullie het zien als een aanval op Koopmans tuning maar dat bedoel ik niet zo! wat ik duidelijk probeer te maken is dat er waarschijnlijk geen enkele tuner is die al zijn geheimen zo even pijs geeft, want wat is meer simpeler dan even een blok laten tunen en dan het zelf gaan namaken en er zelfs geld mee verdienen.

waar ze mij enorm mee geholpen hebben is bijvoorbeeld de afstelling en de uitlaat , maar als ik kijk naar de rest van het veld kom ik gewoon te kort nu. GP zijn machine loopt gewoon veel sneller maarja , die woont daar ergens in de buurt , ik niet..
en sturen kan in idd wel iets sneller maar als dan op de helft van het rechte stuk iedereen je voorbij zeilt....

en @pronk , een grafiek zegt niet hoe die op de baan loopt....
en wat langer was een hele winter , en ik heb dus niet kunnen trainen...
en ik maak Koopmans niet zwart , ik zeg alleen dat het beter kan , ik weet wel dat fred het druk heeft maar dat moet niks uitmaken....

maarja , ik merk wel dat iedereen zich er enorm over opwindt als ik zeg dat ik niet helemaal tevreden was , en daar ging het over in dit topic. maarja .....
 
melf #50 said:
als je genoeg betaald verwacht ik ook wel een beetje service en dat heb ik links en rechts ook wel een beetje gehad , maar als dan mijn scootje nog tegenvalt ga ik er gewoon zelf mee bezig , ik kan niet even 20 keer op en neer om even te banken , anders wordt het een gebed zonder einde...

ik denk dat jullie het zien als een aanval op Koopmans tuning maar dat bedoel ik niet zo! wat ik duidelijk probeer te maken is dat er waarschijnlijk geen enkele tuner is die al zijn geheimen zo even pijs geeft, want wat is meer simpeler dan even een blok laten tunen en dan het zelf gaan namaken en er zelfs geld mee verdienen.

waar ze mij enorm mee geholpen hebben is bijvoorbeeld de afstelling en de uitlaat , maar als ik kijk naar de rest van het veld kom ik gewoon te kort nu. GP zijn machine loopt gewoon veel sneller maarja , die woont daar ergens in de buurt , ik niet..
en sturen kan in idd wel iets sneller maar als dan op de helft van het rechte stuk iedereen je voorbij zeilt....

en @pronk , een grafiek zegt niet hoe die op de baan loopt....
en wat langer was een hele winter , en ik heb dus niet kunnen trainen...
en ik maak Koopmans niet zwart , ik zeg alleen dat het beter kan , ik weet wel dat fred het druk heeft maar dat moet niks uitmaken....

maarja , ik merk wel dat iedereen zich er enorm over opwindt als ik zeg dat ik niet helemaal tevreden was , en daar ging het over in dit topic. maarja .....

Ik ben het niet helemaal met je eens, een grafiek zegt zeker weten wel genoeg over hoe een scooter op het circuit zal lopen, op het oppakken bijvoorbeeld na dan. Ten eerste durf ik je te garanderen dat de cilinders van klanten hetzelfde worden gedaan als dat van vrienden/personeel, neem nou het ding van Niels Leite, ding staat altijd bij hem thuis, is 1x op de bank geweest bij ons, en het ding knalt gewoon, en hij is gewoon een klant net als jij, ookal woont hij wel dichterbij. Wat je zegt is dus niet helemaal waar. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat Erik/GP zo'n 15 kg lichter is dan jij, en dat het niet raar is dat hij harder gaat op het rechte eind, aangezien 15 kg theoretisch gezien gelijk staat aan 2 pk. Maargoed...waar het op neer komt is dat jij denkt dat wij geen tijd voor je nemen, en dat we niet alle trucjes toepassen op jouw machine, hiermee sla je de plank dus echt compleet mis.

En verder vind ik dat ik mij mag opwinden over jouw uitspraken, ookal is dit topic eigenlijk om tuners af te zeiken/de hemel in te prijzen, maar ik vind dat er ook verdedigd mag worden als dat nodig is.
 
Ik ben een buitenstaander van het hele verhaal, maar het is me wel duidelijk dat "Melf#50" niet geheel tevreden is over het bedrijf Koopmans. Ik ken het verhaal alleen van wat er op het forum wordt gezegd, maar snap twee dingen niet.

1. Melf als je niet tevreden bent met de resultaten van je scooter die door dhr. Koopmans onderhanden genomen dan ben je nu wel duidelijk geweest op het forum onder het onderdeel "ervaringen met tuners". Waarom gaan je hier dan nog door met discusseren?

De leiding van het forum is er niet blij mee, maar wilt geen "boetes" opleggen, omdat jullie gewaardeerde forummembers zijn. Koopmans zal er waarschijnlijk ook niet blij mee zijn, omdat je reacties niet erg positief zijn over dit bedrijf (je mag natuurlijk kritiek leveren hier en daar is het ook voor bedoeld, maar denk dat je nu daarin een beetje te ver gaat, want zo te lezen heeft Fred veel voor je over). En jij wordt er ook niets wijzer van, omdat je toch bijna niets wilt aannemen/geloven wat de Koopmanscrew zegt.

2. Waarom blijft Fred hem nog steeds helpen? Ik snap dat jullie iedere klant graag tevreden stellen, maar dit lijkt me in dit geval gewoon niet haalbaar. "Melf" is niet erg netjes gezien het feit dat Fred toch veel voor hem over heeft en "Melf" dit helemaal niet waardeerd. Klant is koning maar je mag er ook wel eens waardering voor waarnemen als je zo ver gaat met je service lijkt mij.

Het lijkt me verstandig om nu over dit verhaal niet meer hier te gaan dicusseren en dit gewoon via een ander medium te regelen/bespreken, want op deze manier hebben alle drie de betrokkenen (Sooterforum.net-leiding, Koopmans en Melf) er geen baat bij. En het zou zonde zijn als dit topic dicht gaat, want het wordt veel bekeken.
 
Last edited:
ik heb er nu ook geen problemen meer mee , want ik doe het nu zelf , dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken , maar als iemand hier weer op doorgaat reageer ik ook weer (aard van het beestje) ,maar vanaf dit bericht reageer ik niet meer!!!!!! en btw , ik heb niks tegen Koopmans !

ik heb dus in het begin al gewaarschuwd voor dit topic!

en ik ben geen zeer gewaardeerd forumlid , ik ben gewoon Melf die een tikkeltje gek is...
 
leuk toppic.....

jammer dat er een tuinfeest van gemaakt is, als ik zo veel off-topic geblaat zou uit-typen dan had ik al 200 warn's gehad.
maar dat komt natuurlijk omdat degenen die off-topic aan het zeuren waren degenen zijn de de warn's uitdelen: begrijpelijk dat julie mekaar niet warnen neej...

mischien krijg ik hiervoor wel een warn???? LOL
 
Daar krijg je idd warningpoints voor ja, klagen doen we in u&a. De rest ging allemaal nog wel enigzins over tuners maar wat jij post gaat natuurlijk nergens over.
ontopic verder nu.
 
Ik heb mijn aerox ook door dila laten doen.

Dirk langeberg (dila) is een goede tuner en alles, maar de wacht tijden zijn zeker wel lang.
Ze hebben ook vaak smoesjes maar voor de rest is het allemaal wel goed daar.

Met De Jager heb ik ook wel ervaring.

Een vriend van me heeft zijn hele scooter door De jager laten doen en een andere vriend en ik hadden Dila gekozen.
Wij waren (veel) minder kwijt wel iets langer.

volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.

en die van ons gingen een stukje langer mee.

Hiermee wil ik niet zeggen dat De Jager slecht is maar dit is MIJN mening.
 
Dat 17 en 15 pk zegt natuurlijk helemaal niks als wij niet weten over welke scooters het gaat en de setup die eronder hangt.
 
Shieldup said:
Ik heb mijn aerox ook door dila laten doen.

Dirk langeberg (dila) is een goede tuner en alles, maar de wacht tijden zijn zeker wel lang.
blabla......

volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.

QUOTE]

Vermogen kan je niet omrekenen in snelheid ;)
 
*Edit* Waarom vraagd iedereen steeds van mag hij dicht dit forum is toch om je kennis uit te wisselen met anderen niet om vriendjes te maken met iedereen want dan kan je zometeen nix meer hier posten als je een bedrijf hebt moet je zoiezo met kritiek om moeten gaan want het is nooit perfect *edit*
 
Shieldup said:
Ik heb mijn aerox ook door dila laten doen.

Dirk langeberg (dila) is een goede tuner en alles, maar de wacht tijden zijn zeker wel lang.
Ze hebben ook vaak smoesjes maar voor de rest is het allemaal wel goed daar.

Met De Jager heb ik ook wel ervaring.

Een vriend van me heeft zijn hele scooter door De jager laten doen en een andere vriend en ik hadden Dila gekozen.
Wij waren (veel) minder kwijt wel iets langer.

volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.

en die van ons gingen een stukje langer mee.

Hiermee wil ik niet zeggen dat De Jager slecht is maar dit is MIJN mening.

dat verschil hoeft em niet te zitten in ''goed/slecht'' getuned, maar kan tog ook zeer goed aan je afstelling liggen... aan de hand van dit verhaal zijn geen conclussies te trekken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top