jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
mhaw mijn ervaring met 3br is zeer goed:) top werk en houden je op de hoogte. dit zelf vind ik zeer belangerijk, maar snap dat een bedrijf geen tijd heeft om je echt op de hoogte te houden.

en verder heb ik liever dat een tuner tegen mij zegt van weet je wat, geef me 2 a 3 weken en dan is hij klaar. dan heb ik de keuze oke het kan zo lang duren wat doe ik?.. dan dat een tuner tegen me zegt over 3 dagen is hij klaar, en hij daadwerkelijk pas over 1 week klaar is.
 
Tuner: XSH

Tuning: MHR 50cc

Mijn mening is dat Marco erg netjes werk afleverd. Voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij is altijd bereikbaar om advies te geven of iets dergelijks. Wachttijd van tuning is misschien lang voor sommige mensen maar Marco zegt wel de goede wachttijd erbij. Dus hij komt zijn afspraken na !. [zeer belangrijk]. Overigens vind ik het afwachten voordat je cilinder/carter ofzo terug krijgt.....erg de moeite waard.

Tot nu toe spreek ik alleen maar lof over Marco [XSH].
 
ik vindt het btw ook geen tuning wat iedereen doet , zoals een cilinder klaarmaken zijn gewoon vaste gegevens , ik noem het meer optimalisen..............

want de meesten werken met stages , dat houdt in dat als je 2 cilinders hebt die bijv. stage 4 zijn getuned dat die ongeveer hetzelfde zijn.............. (Altijd wel wat verschil natuurlijk)

tuning vindt ik meer het zoeken van het maximale vermogen.......
en dat is onbetaalbaar..........................
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Owkee, ik vind 2 weken voor een compleet carter lang... Voor een cilinder vind ik een week lang :)

ik vindt het maar een slechte vergelijking, het is gewoon per tuner afhankelijk. en wat hij er naast ook nog doet. ik weet niet hoe het bij twins zit. Maar zijn die alleen gericht op tuning? Of ook op reparatie. Dat scheeld ook een hoop werk. En of je met twee mensen met tuning bezig bent, of alles in je eentje moet doen.
 
Het maakt niet uit hoelang het duurt, als je maar weet waar je aan toe bent. Verder gaat het hier niet echt over wachttijden, die zijn overal vrij groot (behalve bij twins dan:rolleyes: ).
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Owkee, ik vind 2 weken voor een compleet carter lang... Voor een cilinder vind ik een week lang :)

2 weken lang? mijn carter heeft bijna 2 maanden bij de jager gelegen.
 
Ja dat cker wel, het was ook niet echt een standaard werkje zeg maar, dus ik maak me daar ook verder niet druk om.
 
twins: heel erg netjes, snel klaar, maar heel weinig aan gedaan.

koopmans: ook erg netjes, lange wachttijd, goede prestaties.

IS-tuning: heeft een cilinder van een vriend van mij getuned. Lange wachttijd en de cilinder was erg lelijk gedaan.
 
@tram Nou die kan ik in mijn broekzak steken ;)

ff serieus: Als een klant op wat voor rede dan ook niet tevreden is kan hij dat altijd bij me melden, zodat we samen naar een mooie oplossing kunnen werken. Zoals de meeste mensen wel weten streef ik enkel naar cilinders die "mooi" gedaan zijn (om jouw woorden te gebruiken :)).

@tuningfreak: Zoals Mol al zegt: Stuur eens een mailtje/pm of kom langs, en ik kan je verder informeren, voorbeelden laten zien etc.
 
- Ik snap niet dat er zat mensen zijn die gewoon zeggen dat een tuner weinig gedaan heeft aan een cil bijv terwijl er vaak nog nieteens mee gereden/gebankt is, maar al uit gaan van dat het niks is terwijl er misschien wel een hele goede timing etc aanwezig is.

-Elke tuner heeft zo zn eigen ervaring opgedaan met een bepaalde poort/timing (neemik aan)
Ik vind dat als je spul wegbrengt/opstuurt je vertrouwen moet hebben in degene doorwie het spul getuned word!
 
IK heb mijn blok en cil bij 3BR laten tunen, ( en ik praat nu dan eigenlijk alleen over Joost, omdat ik Boyd nooit heb gesproken, alhoewel ik ervan overtuigd ben dat hij minimaal dezelfde service leverd:))

Ik vind dat ik erg goed geholpen ben, en het zag er ook goed uit... of ik er veel vermogen mee heb gewonnen weet ik nog niet, maar het zal best wel...

Ben mn blok + cil maar anderhalve week kwijt geweest ( blok tunen, cil tunen, spruitstuk bewerken/aanpassen, krukas monteren/centreren, en cil monteren).. kortom snelle service voor niet al te veel geld :)...
 
Ik heb 2 cilinders en een carter laten doen bij IS-Tuning (ivo).
Service is goed, we hebben alles besproken. Welke spullen erop komen, wat ik ermee wil. En ik kan Ivo altijd bellen als ik nog vragen of opmerkingen heb.
Ik heb 2 maandjes moeten wachten, maar dat hebben we ook van te voren besproken, dus geen probleem.
Prijs is ook netjes.
Zo op het oog zagen alle spullen er goed uit. Met de MHR50 heb ik niet lang gereden, want de naaldlager knapte...
En het nieuwe spul ben ik nog aan het afstellen. Maar tot nu toe is ie erg fel!
Kortom, ik vind IS-Tuning top
 
Originally posted by tenbrey
- Ik snap niet dat er zat mensen zijn die gewoon zeggen dat een tuner weinig gedaan heeft aan een cil bijv terwijl er vaak nog nieteens mee gereden/gebankt is, maar al uit gaan van dat het niks is terwijl er misschien wel een hele goede timing etc aanwezig is.

Ik wou dus hetzelfde zeggen... Hij zegt dat er bij Twins weinig is gedaan, maar hij zegt nix over de prestaties...
 
Sommige mensen hebben nou eenmaal graag dat hun cilinder 2 keer zo licht is als ze em terug krijgen :D
 
LvK voorheen GjB... prijzen zijn altijd wel overeen te komen :) goede afwerking gaat alleen niet in stages ofzo maar gewoon wat je wilt hebben, veel ervaring (scooterrace e.d.) ook afstelle en testbankmogelijkheden kortom ben er erg over te spreken
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik wou dus hetzelfde zeggen... Hij zegt dat er bij Twins weinig is gedaan, maar hij zegt nix over de prestaties...

Yup ben ik het mee eens. Ik heb er te weinig verstand van om er over te oordelen (timing etc) maar toch heb ik een hele mooie score gescoord @ ooisterwijk dus ik klaag niet. Maar er zijn zat topics over mensen die van cilinders houden die op gatenkaas lijkt. Goed afstellen lijkt me meer power op te leveren dan met weinig kennis een potentiele 20+ pk cilinder te monteren en maar half af te stellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top