jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
Bedrijf: Dila
Tuner: Dirk Langenberg
ervaring: Omdat het de enige zaak is die een beetje in de buurt ligt hebben ze een beetje monopolie positie. Service vind ik zeer slecht. Afspraken zijn bij mij erggg vaak niet op tijd nagekomen. Toen ik vroeg op welke uitlaat mijn cilinder ongeveer was getuned kreeg ik geen duidelijk antwoord. Hij doet het op alle goed. c16 en c20 en samba racing werden genoemd. Werkt (gelukkig) niet in stages en tunen is wel redelijk goedkoop.
 
Originally posted by Yamaha Jog
Iemand ervaring met 3BR :rolleyes: ? Ik wil misschien mijn blok daar naartoe brengen @ de zomer 8). M'n eerste indruk van hen is best goed :) als ik de site bekijk...

Alleen op een site afgaan is dom naar mijn mening.

Tja, over tuners,

Ik kan begrijpen dat ieder wel ze minpunten heeft (lange wachttijden koopmans :x) maar GJB vind ik qwa klantenbehandelijk helemaal slecht...
 
Twins

Hele snelle service, cilinder/carter tuning is de volgende dag al klaar + zeer netjes en mooi afgewerkt.
Bovendien neemt hij de tijd voor je, geeft je uitgebreid de nodige informatie en zadelt je niet op met onnodige of (te) dure spullen.

Qua prijs, hij is niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft nu eenmaal zijn prijs...
 
ik zit er over te denken is tuning te gaan omdat het dichtbij is en al meerdere mensen heb gehoord over goede service entuning natuurlijk gr robin
 
Originally posted by melf #50
ja , ik heb al best veel betaald en heeeeeeeel lang gewacht!

Ik vind dit een gevaarlijke opmerking. Dit omdat je mensen alleen de nadelen van een tuner laat zien.

Als ik alle negatieve dingen over alle tuners moet gaan benoemen, krijg je zooooooo'n waslijst.

Als ik de positieve dingen moet benoemen ook :)

Bij elke tuner heeft een voordeel ook z'n nadeel (zoals Johan Cruijff altijd al zei)
 
Originally posted by Sander
Ik vind dit een gevaarlijke opmerking. Dit omdat je mensen alleen de nadelen van een tuner laat zien.

Als ik alle negatieve dingen over tuners moet gaan benoemen, krijg je zooooooo'n waslijst.

Als ik de positieve dingen moet benoemen ook :)

Elk voordeel heeft z'n nadeel (zoals johan cruijff altijd al zei)
oftewel wat moet dit topic :rolleyes:
 
Ik begrijp niet dat iedereen maar zit te zeuren dat het wat langer duurt. Er zijn meer klanten, en het zit vaak tegen. Omdat of de helft maar gebracht wordt of niet goed in mekaar zit. Daar door loopt de ene klus uit. En wordt er later begonnen aan de andere klus. Als je lang moet wachten en het er niet uitzit begrijp ik het. Maar meestal wordt er toch mooi werk afgeleverd en daar gaat het toch om.
 
Het maakt me niks uit als het lang duurt, maar wanneer een bepaalde "tuner"/dealer. Dingen met je afspreekt, vind ik dat beloftes nagekomen moeten worden.

Begrijp heel goed dat er een tijd over heen gaat, voor ze tijd hebben om aan jou spul te beginnen, maar waarom moet er altijd gezegd worden dat het binnen een week klaar is.

Beter ben je eerlijk tegen de klant en is hij dus nog tevredener.
 
Originally posted by Coen
Het maakt me niks uit als het lang duurt, maar wanneer een bepaalde "tuner"/dealer. Dingen met je afspreekt, vind ik dat beloftes nagekomen moeten worden.

Begrijp heel goed dat er een tijd over heen gaat, voor ze tijd hebben om aan jou spul te beginnen, maar waarom moet er altijd gezegd worden dat het binnen een week klaar is.

Beter ben je eerlijk tegen de klant en is hij dus nog tevredener.

Sommige mensen nemen niet eens genoeg met een week. En moet het gelijk klaar zijn. Of ze gaan ze om de dag bellen of het al klaar is.:|
 
tja je moet nog wel in je hoofd houden, dat het handen/mensenwerk blijft waar eventuele vertraging over kan komen, net als elke reparatie's e.d...
Zolang het werk maar netjes is en niet ál te lang op gewacht moet worden dan snap ik niet waarom mensen na korte tijd al ontevreden worden..:?
 
Originally posted by Sid
oftewel wat moet dit topic :rolleyes:

Breng je mening genuanceerd, zo wijs je mensen op de belangrijkste negatieve en positieve punten, dan kan iemand die een keuze maakt deze afwegen en zo een keuze maken. En zoals ik nu dit topic zie gebeurt dat goed.
 
Twins;

Qua tuning heb ik redelijk uiteenlopend spul laten tunen...

DR70 giet L.C.
Hebo Alu70 A.C.
Polini Evo70 L.C.
Polini W-poort L.C.

Kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben, en nooit lang hoef te wachten... Een cilindertje is altijd wel gefixed in 2/3 dagen, ook als het druk is [en als mensen denken dat ik enige vorm van voorrang krijg, ik denk van niet]...

Verder heb ik geen persoonlijke ervaring met andere tuners, maar wel heel erg veel cilinders gezien... Hier laat ik me verder niet over uit... Over het algemeen wordt er goed, slecht en onnodig werk geleverd...
 
En negatieve dingen over Twins; als je goede raad in de wind slaat en daarna gaat klagen, of hem andermans prutswerk op probeert te laten lossen [het liefst natuurlijk gratis :|] ben je vrij gauw uitgepraat daar :D

Maar dit noem ik persoonlijk niet echt een nadeel... Elke tuner probeert aasgieren te weren lijkt me...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top