jeroen (j3@03n) neergeschoten

Sterkte aan familie, vrienden, kennissen en iedereen die m kent....

Dit land word helaas steeds erger, en de regering steeds zwakker...
Het enige wat maar erger word is het scooterbeleid....
NEDERLAND word wakker, en pak de echte problemen eens aan.....

Ik hoop dat de dader snel gevonden word, en dat hij de ergste straf krijgt die hij kan krijgen.....

Misschien vaag idee, Meeting @ Hospital als teken van support.....

Again... Sterkte...

Zpeedcake said:
Ik post ook maar even wat ik ben de broer van jeroen. Ik ben de afgelopen 4 dagen bij hem geweest, zeker sinds zondag (intensive care met beademing etc maakt hij het goed). Echter moeten we niet te vroeg juichen zoals ik in vorige post kan lezen. Jeroen is van de IC af, maar zijn toestand wordt van dag tot dag gemeten. Dit betekent dat het beter, maar ook slechter kan gaan. Positief is zijn spraakzaamheid en dergelijke. Negatief op dit moment zijn de wonden die hij heeft. Zijn gehele buik ligt nog open na de eerste operatie, deze hebben infecties (bacterien en ziektes) opgelopen. Hierdoor is zijn koords flink opgelopen. Hij krijgt hier antibiotica en dergelijke voor. Daarnaast is een deel van zijn darmen weggehaald, dit betekent dat hij niet kan eten en dus via een slangetje eten krijgt. Jeroen zal het komende half jaar (6 maanden) met een stoma moeten lopen hiervoor.

Hierboven werd berricht dat hij spoedig het ziekenhuis zal verlaten (3 weken), dit is echter niet juist. Verplaatsing naar Vlissingen zal niet plaatsvinden omdat ze het daar niet kunnen behandelen, jeroen zal nog minimaal enkele maanden in Rotterdam blijven om daarna aan zijn revalidatie te gaan werken.

Een lange weg dus nog...

Ik hou dit topic wel up to date met juiste informatie...

Ow srry voor de verkeerde info. Het gaat idd nog wel ff duren voordat hij daar weg mag. Dat zijn stoma zolang blijft wist ook ook nog niet. Zn spraakzaamheid doet mij ook goed, maar de wonden blijven idd de grootste zorg.

in ieder geval srry voor de verkeerde info

psycho said:

Ik hoop dat de dader snel gevonden word, en dat hij de ergste straf krijgt die hij kan krijgen.....

Again... Sterkte...

Scooterbeleid is iets makkelijker aan te pakken dan dit soort problemen en jammer genoeg kiezen ze vaak voor de makkelijkste weg. Maar zulke problemen zijn ook niet zomaar op te lossen. Je mag hier geen wapens hebben/ niet dragen...Ja en als dat wel gebeurt kan je weinig tegen doen.

Verder ben ik blij om te horen dat het wel wat beter gaat na omstandigheden. Die wisselvallig heden zullen alleen wel slopend zijn. Voor hemzelf maar ook voor familie enz. sterkte!

Zpeedcake said:
Ik post ook maar even wat ik ben de broer van jeroen. Ik ben de afgelopen 4 dagen bij hem geweest, zeker sinds zondag (intensive care met beademing etc maakt hij het goed). Echter moeten we niet te vroeg juichen zoals ik in vorige post kan lezen. Jeroen is van de IC af, maar zijn toestand wordt van dag tot dag gemeten. Dit betekent dat het beter, maar ook slechter kan gaan. Positief is zijn spraakzaamheid en dergelijke. Negatief op dit moment zijn de wonden die hij heeft. Zijn gehele buik ligt nog open na de eerste operatie, deze hebben infecties (bacterien en ziektes) opgelopen. Hierdoor is zijn koords flink opgelopen. Hij krijgt hier antibiotica en dergelijke voor. Daarnaast is een deel van zijn darmen weggehaald, dit betekent dat hij niet kan eten en dus via een slangetje eten krijgt. Jeroen zal het komende half jaar (6 maanden) met een stoma moeten lopen hiervoor.

Hierboven werd berricht dat hij spoedig het ziekenhuis zal verlaten (3 weken), dit is echter niet juist. Verplaatsing naar Vlissingen zal niet plaatsvinden omdat ze het daar niet kunnen behandelen, jeroen zal nog minimaal enkele maanden in Rotterdam blijven om daarna aan zijn revalidatie te gaan werken.

Een lange weg dus nog...

Ik hou dit topic wel up to date met juiste informatie...

Zo ben je avondje stappen, overkomt je dit!
Sterkte toegewenst aan jullie allemaal thuis!
Kreeg gewoon dikke rilling over mijn rug toen ik je stukje las! Hopelijk komt het helemaal goed met hem! Sterkte in ieder geval!

psycho said:

Again... Sterkte...

Dat van die meeting vind ik eerlijk gezegd nog niet eens zo'n slecht idee, voor de rest ja mesnen vragen het zich af hoe zoiets kan gebeuren, was dit weekend op dance parade, stond midden in en vechtpartij en 5 minuten later liepen ze allemaal weer los rond toen ze uit elkaar gehaald waren, en 1 van die gozers stond voor mij, onnodig wild te doen, toen had ik ook ziets van ik ruik hier alleen maar brandend wiet, als deze gozer een pistol had gehad had ie ook zo in de rondte staan schieten, je hebt gewoon van die gekken die zo'n ding kopen, en daar gaat het fout, want als je zo'n ding hebt ga je hem gebruiken, en als je stoned bent of dronken of wat dan ook, dan denk je totaal niet na en een kleine ergernis kan al de druppel zijn zeg maar. Ik zelf woon in capelle aan den ijssel en ga bijna elke weekend stappen in rotterdam en loop dan ook elke avond langs die loempia tent en dat zet me dan ook erg aan het denken.

Ik wens jeroen en al zijn naasten veel sterkte!!

gr Ingmar

Back