jeroen (j3@03n) neergeschoten

Gelukkig gaat het beter met hem,

Neergeschoten worden is echt een van de vervelendste dingen die er mensenlijk mogelijk zijn.

En nu maar hopen dat ze die kerel vinden, voordat hij weer een onschuldig persoon in gevaar laat komen!

Ik post ook maar even wat ik ben de broer van jeroen. Ik ben de afgelopen 4 dagen bij hem geweest, zeker sinds zondag (intensive care met beademing etc maakt hij het goed). Echter moeten we niet te vroeg juichen zoals ik in vorige post kan lezen. Jeroen is van de IC af, maar zijn toestand wordt van dag tot dag gemeten. Dit betekent dat het beter, maar ook slechter kan gaan. Positief is zijn spraakzaamheid en dergelijke. Negatief op dit moment zijn de wonden die hij heeft. Zijn gehele buik ligt nog open na de eerste operatie, deze hebben infecties (bacterien en ziektes) opgelopen. Hierdoor is zijn koords flink opgelopen. Hij krijgt hier antibiotica en dergelijke voor. Daarnaast is een deel van zijn darmen weggehaald, dit betekent dat hij niet kan eten en dus via een slangetje eten krijgt. Jeroen zal het komende half jaar (6 maanden) met een stoma moeten lopen hiervoor.

Hierboven werd berricht dat hij spoedig het ziekenhuis zal verlaten (3 weken), dit is echter niet juist. Verplaatsing naar Vlissingen zal niet plaatsvinden omdat ze het daar niet kunnen behandelen, jeroen zal nog minimaal enkele maanden in Rotterdam blijven om daarna aan zijn revalidatie te gaan werken.

Een lange weg dus nog...

Ik hou dit topic wel up to date met juiste informatie...

Ahhh damn, heb echt medelijden met die jongen. :X

Een stoma, shit gek dat is ook niet niks.

Hopelijk gaat het snel beter met hem. :'(

Jammer dat z'n onschuldige jongen zoiets moet overkomen, daarom hoop ik echt dat het allemaal goed komt.. waar we natuurlijk wel vanuit gaan !

Is er verder nog iets bekend over die ridder die dit veroorzaakt heeft ?

ik dacht dat hij voor altijd met een stoma moest rondlopen :X

GELUKKIG niet, enkel zijn die 6 maanden er al 6 teveel.
maar hoelang gaat hij eigenlijk nog niet bewust zijn van de situatie waarin hij zich bevind? Toch raar wat zo'n stom klein stuk ijzer kan doen. :|

wel stukje ijzer dat met een behoorlijk snelheidje je Lichaam in gaat.

Maar Nog maals Heel veel sterkte gozer!!!

Hoop dat je er niks aan overhoud, en dat ze de dader snel zullen vinden.

Suc-6 man!!!!!!

Ik ben gisteren donderdag 03-08-06 Ook weer naar hem toegeweest Samen met ze moeder en ze broer en me vriedin daar aangekomen te wezen bleek die weer verhuist te wezen Naar een andere kamer een prive kamertje dat wou die ook wel want hij lag op de andere kamer naast een Ouwe zeikert zoals die het zelf zij:P het gaat al wat beter met hem maar de chirurg had hem een naar verhaal vertelt Dat hij verlopige nog in het ziekenhuis zal blijven en minimaal een half jaar nog met een stoma moet lopen Hij heeft van die dagen dat het goed gaat en wat minder gaat.Ook zal hij aan ze rechter been waarschijnlijk verlamt zijn geraakt omdat de kogel een zenuw heeft geraakt maar dit is nog niet zeker of hij hier de rest van ze leven mee zal zitten in ieder geval zelf weet die dit nog niet aangezien hij niet te veel mag weten wegens doorzettings vermogen en spygische reden Ik hoop jullie Nu een beetje te hebben geinformeerd over dit drama natuurlijk houd Robert ze broer ook het topic bij en coos, en pilsje.

(f)Sterkte Jeroen(f)

Keep On Tuning!!!

Bastiaan.

Damn ik krijg hier echt kippenvel van.

Er komt elke x wat bij, stoma, verlamde rechter been, damn. :'(

Dat ze de dader maar gauw oppakken en opsluiten ( wat in NL niet gebeurd ) en Jeroen zeer snel verbetering boekt. :)

En die gozer die het gedaan heeft loopt nog lekker rond. En dan als hij al gepakt word...10 jaar cel en TBS, en dan na 5 jaar vrij wegens goed gedrag...Kut land!

Pff echt kut man...

Helemaal omdat je nog zo een lange weg hebt te gaan!

Ik hoop dat je na dit hele gebeuren je leven weer enigsinds normaal kan oppakken!!

Sterke!!

echt klote dit.. sterkte..
@pilsje als je die pagina;s nu weer kopieerd voor jeroen moet je ff dat stukje van het mischien verlamde been eruithalen denk ik

Beste Jeroen,

Ik heb de geposte update's weer doorgespit en ik vind je situatie echt klote maar ehhh lopen er daar eigenlijk leuke verpleegsters rond ? ;)

nogmaals sterkte en ik hoop dat je revalidatie spoedig verloopt. !

Groeten Rene

daniel16 said:
echt klote dit.. sterkte..
@pilsje als je die pagina;s nu weer kopieerd voor jeroen moet je ff dat stukje van het mischien verlamde been eruithalen denk ik

heb ik ook gedoon de negative dingen enzo

Back