jeroen (j3@03n) neergeschoten

op omroep zeeland (lokale nieuws) was er een stuk over jeroen en ze zaten op het forum te zoeken. wat er vertelt werdt en wat jullie reagtie's waren

stijn p jij wa eerder :P

op zo'n moment hoop ik toch altijd 1 ding. voordat die sukkel de trekker overhaalt er een dikke bliksem schigt door zijn kop schiet.
beetje onschuldige mensen pakken.

als ze zo graag schieten dat ze het onderling regelen.

maar jah igg sterkte !

Las dit topic gister, maar nog een reactie gegeven.. Bij deze dus maar :)

Goed om te lezen dat het al wat beter met hem gaat. Verder veel sterkte aan zijn vrienden/familie etc, en natuurlijk aan hem zelf..

Wat ik persoonlijk met de dader zou doen zal ik hier maar niet neerzetten :|

Last edited:
dit is gewoon een echte wandaad..
veel sterkte aan jeroen zelf, familie, vrienden & kennissen..

hier in belgië worden clubs gesloten omwille van het feit dat 1 randdiebiel, die door portiers gekend was als ruziestoken en werd geweigerd, op de parking met een geweer gewoon in de lucht schoot en een boom trof.

wat zijn de maatregelen die hollywood treft bij deze treurige gebeurtenis?

edit/ club moest sluiten omdat de gemeente de vergunning van de club om die reden introk..

hier in belgie ook al zulke debiele voorvallen gehad, voor een mp3 enz.

De schuld ligt bij de regering, wapens kan je kopen zelf als 15 jarige als je wil. Hier in belgie had een halve gek door antwerpen gelopen met een jachtgeweer die hij die zelfde dag gekocht had in antwerpen zonder vergunning, heeft 2 mensen doodgeschoten. Een weekj later kon een jongen van de zelfde school ook in een jachtwinkel, terug zo'n wapen kopen zonder vergunning, maaja wat helpt het dat wij er over zitten te blaten.

Veel sterkte toegewenst Jeroen

ook vanaf mijn kant sterkte gewenst aann hem, z'n vrienden en nabestaanden. Hoop dat ze die klootzak die dit op z'n geweten heeft snel te pakken krijgen !!

Jens said:
ook vanaf mijn kant sterkte gewenst aann hem, z'n vrienden en nabestaanden. Hoop dat ze die klootzak die dit op z'n geweten heeft snel te pakken krijgen !!

Is nabestaanden niet alleen als er iemand om is gekomen? Mja maakt ook niet uit we snappen natuurlijk wat je bedoelt:)

Mooi dat het al weer wat beter met hem gaat hopenlijk komen er geen inffecties etc in...

Minder nieuws mensen. Hij heeft gisteren een kleine terugval gehad. Er zijn namelijk zoals verwacht infectie's onstaan :(. Ik ga vandaag even bij hem langs, Ik laat vanavond wel even weten hoe het met hem is.

:@ dat is nie mooi :< ma ga vanmiddag er na toe met coos. heb alles gekopieerd voor hem van het forum en teletext en scootin bladen.
een bosbloemen namens het forum

Pff das minder..
Wens hem sterkte namens het hele forum, en zorg dat hij weet dat we allemaal aan hem denken! Dat zal hem geestelijk zeker goed doen!

Jumper said:
hier in belgie ook al zulke debiele voorvallen gehad, voor een mp3 enz.

De schuld ligt bij de regering, wapens kan je kopen zelf als 15 jarige als je wil. Hier in belgie had een halve gek door antwerpen gelopen met een jachtgeweer die hij die zelfde dag gekocht had in antwerpen zonder vergunning, heeft 2 mensen doodgeschoten. Een weekj later kon een jongen van de zelfde school ook in een jachtwinkel, terug zo'n wapen kopen zonder vergunning, maaja wat helpt het dat wij er over zitten te blaten.

idd woon ook in belgië, de mensen die waren doodgeschoten was een meisje van 4 jaar oid en haar oppas.

echt ziek gewoon.

naja, heel veel sterkte toegewenst aan jeroen en zijn famillie.

ik ken hem niet maar toch, dit kan niet!

mvg

Write your reply...
Back