jeroen (j3@03n) neergeschoten

ben net terug van jeroen.

het gaaat goe met hem. veel beter als gister

bij was super blij met de bladen enzo

bloemen kom nog wat ik dacht die kan je in het ziekehuis wel hale nergens gezien :S

zeer goed nieuws!

is het al duidelijk wanneer hj word ontslagen uit het ziekenhuis, of is het nog wel dusdanig erg dat hij nog wel voor controle in het ziekenhuis word gehouden?

hoop iig dat die snel weer de oude is!

als het goed is wordt hij volgende week geopereerd en dan na 3 weken ofzo weg en dan miss na vlissinge na het ziekenhuis voor revoluwatie

pilsje said:
als het goed is wordt hij volgende week geopereerd en dan na 3 weken ofzo weg en dan miss na vlissinge na het ziekenhuis voor revoluwatie

Revalidatie?

Nederlands is niet je sterkste kant denk? :D

Goed om te horen dat het beter gaat met hem. :W

pilsje said:

revalidatie bedoel je?:)

maar heeft nog een lange weg te gaan dus, gelukkig komt die er weer helemaal bovenop zoals ik uit jou verhalen op kan maken , wat natuurlijk helemaal goed is...

ben benieuwd hoe die het zelf ervaren heeft, en wat hij zich er nog van kan herinneren......

Hoe zit het verder met getuigenverklaringen dan? Lijkt me toch dat in de buurt van een eetgelegenheid op zaterdag avond IEMAND het wel gezien moet hebben... :rolleyes:

Ik zie dit nu pas.

Heel erg. Je bent tegenwoordig in het weekend echt je leven niet meer zeker.

Dit land is 1 grote façade. Het lijkt hier zo lief en tollerant....

Jeroen sterkte. Dit wens je niemand toe.

Dat ze de dader snel mogen pakken.

pilsje said:
srry heb dyslexie

ma zelf weet hij niets meer van de avond dus hij kan daar niets over zegge helaas
Ach trek het je niet aan, we weten toch wat je bedoeld? :)
Iedereen heeft zijn goede en minder goede kanten.

Ontopic:
Anyway, Jeroen,
heel veel sterkte toegewenst. Heb er geen andere woorden voor. Ik hoop alleen dat we je weer eens mogen verwelkomen op een sprint of race wedstrijd :)

Dat hij niets meer van de avond weet is trouwens wel normaal. Afgelopen weekend heeft me broertje geprobeerd een dikke boom omver te rijden langs de motocrossbaan, gevolg is nacht ziekenhuis en zware hersenschudding, die weet ook niet wat er in die 2 uur rond de crash is gebeurd. Denk dat het te maken heeft met de medicijnen en verdovingsmiddelen die ze je inspuiten in ambulance ofzo :)

Slome said:
Dat hij niets meer van de avond weet is trouwens wel normaal. Afgelopen weekend heeft me broertje geprobeerd een dikke boom omver te rijden langs de motocrossbaan, gevolg is nacht ziekenhuis en zware hersenschudding, die weet ook niet wat er in die 2 uur rond de crash is gebeurd. Denk dat het te maken heeft met de medicijnen en verdovingsmiddelen die ze je inspuiten in ambulance ofzo :)

Denk het niet :P

ligt gewoon aan de hersenschudding zelf, + het feit dat je met zo'n klap meestal ff bewusteloos bent.

ik heb het ook eens gehad, heel raar idd dat je je niets meer kan herinneren. Maar ligt niet aan de medicijnen iig

Jeroen,

Heel veel sterkte, dat je er snel weer bovenop komt!

@ Slome,

Dat je je na je hersenschudding vaak niets tot weinig kan herinneren komt door de smak die je met je hoofd maakt. Ik heb ook een zware hersenschudding gehad met snowboarden, ben met de heli van de piste gevlogen naar het ziekenhuis. Weet er allemaal niets meer van. Er zijn toen niets geen medicijnen gebruikt. Je hoofd is gewoon compleet de kluts kwijt.

Edit// Iets te laat :)

Wens jeroen heel veel sterkte, en dat het goed komt met hem,
ik ken hem niet, maar dit is echt erg, te erg voor woorden! Overal gebeuren deze ondenkbare dingen. Khoop dat hij geen verlet zal hebben voor school of zijn werk later. Dat is het ergste denk ik...
Khoop echt dat hij er niets aan over houdt !
Veel sterkte aan familie, zijn ouders voor wie deze periode super erg moet zijn. En zijn vrienden ! die hem steunen!

Koen

Ben gisteren ook bij Jeroen geweest. Hij maakt het naar omstandigheden goed. Hij was vrij goed aanspreekbaar, maar hij reageerde soms wel eens wat laat. Als het goed is opereren ze hem volgende week. Daarna nog een maandje herstellen in Rotterdam, en daarna naar Vlissingen voor revalidatie.
Verder is er nog geen nieuws van de dader.

@ Slome :)

Ik denk dat je het kan vergelijken met slaapwandelen oid, als ik bijvoorbeeld heb geslaapwandeld zeggen me moeder en broer dat ik gisternacht heb geslaapwandeld.. Ik weet van niks :+

@ Jeroen

Sterkte :)

Gelukkig maar dat het beter gaat met uhm :) en Tis idd heel raar dat als er wat gebeurd dat je helemaal nix meer weet heb ut ook gehad :P Met me fiets Was ik gevallen Sleutelbeen gebroken en schijnbaar op me hoofd gevallen ;) Weet gewoon echt niet meer hoe ik terug gefietst ben :S ben alles vergeten

Maarjah hopelijk kan Jeroen snel het ziekenhuis uit...En idd volgens mij word je daar echt wel sterker van al die reacties etc... van je scooter matties ;) en briefen etc...

Klopt idd.. ik ging x hond uitlaten met de fiets.. ging ik wheelie trekken.. dat weet ik nog.. en werd wakker op de bank.. weet helemaal nix ofk gevallen ben ovzo.. maar khad ineens op de weg gelegen zei m'n moeder!!

Maarja.. blij om te horen dat 't beter gaat met hem:) Veel sterkte nog in de komende tijd en hopen dat je er geen blijvend letsel aan overhoudt!!

Back