jeroen (j3@03n) neergeschoten

Damn, krijg het nu pas mee...
Njah is al 100x gezegd, maar wou de jongen toch nog even sterkte wensen:)

Echt te vaag dat zoiets gebeurt zonder dat er ook maar enige vorm van ruzie was:S

Dat je gewoon wordt neergeschoten. Echt te bizar voor woorden.

Dan vraag je je echt de motieven af van de dader, hoe verzin je zoiets? Zinloos geweld is echt iets gruwelijks. Je bent keer op keer weer verbijsterd als je het leest/hoort.

Veel sterkte iig.

Hoorde vanmiddag weer iets van een oude man, die op een 13 jarig mannetje schoot omdat die, let op, aan het vliegeren was:rolleyes:

msgien ietwat offtopic maja, gwoon bizar idd:P (hij had het jongetje niet gelukkig btw:P slecht schot)

Freezer said:
Hij bedoelt alleen maar te zeggen dat het niet perse lood hoeft te zijn, rustig maar.

En een kaartje komt zijn kant op namens ST.net en het forum.

Ow kijk heel mooi dat er een kaartje zijn kant op gaat :)
Ik ga denk ik woensdag ff bij hem langs (in ieder geval deze week nog).
Dit was trouwens ook nog op Omroep Zeeland, op het nieuws en er stonden ook stukjes in van van dit topic.
In ieder geval iedereen bedankt voor de steun

coosVPSide said:
nee maar aangezien de kogel een stuk van zijn darm zwaar heeft beschadigd, komt die prut uit zn darmen (wat egt vol zit met bacterien) in de buikholte terecht. Daarom ligt de wond ook nog open, want als er infectie optreed kunnen ze meteen ingrijpen.

Eventueele infecties worden ingekapseld door je lichaam zelf, kost alleen ontzettend veel energie, denk niet dat ie daar op dit moment sterk genoeg voor is.(spreek uit ervaring)

Mooi om te horen dat ie vand e IC af is:)

keep us up to date

dit gaat er denk over :

een vriendin van me werkt in een hotel en daar kwamen ze van het plaatselijkke nieuw(oproep zeeland). ze zochten een jongen rond de 16 en zen ouders hebben een hotel en hij is gek van scooter. zij dacht het over mij ging. dus mis van de week op omroep zeeland. dus als ik er wat van weet laat ik het ff wten

en coos als je gaat laat het ff weten want dan wil ik graag mee en dan geef ik via het forum een hele grote bos bloemen

Ik wens iedereen veel sterkte , en jeroen helemaal,ik denk dat ik dat namens iedereen van st.net wel kan zeggen. waar gaat het heen in dit land , te zielig voor worden.hou je taai we willen je zo snel mogelijk weer zien rijden,je moet nog genoeg doen in je leven !

heb het net omroep zeeland gezien het stukje dat over jeroen gaat. het forum komt er ook in voor omdat jeroen van scooter houd enzo. maar volgens mij haald de politie best veel informatie van het forum.

ben slapen

Gelukkig gaat het aan de beterende hand met jeroen, en ben jij pilsje (zo te lezen) alweer een beetje van de schrik bekomen ;):)
Hoe bedoel je dat de politie vrij veel van het forum afhaalt pilsje?...

Greetz Thijs:)

dat de politie ook dit forum/topic leest, en dus alle informatie die bijv. pilsje of die andere vertellen, ook leest..

Veel sterkte nogmaals toegewenst namens Los Hermanos

Write your reply...
Back