jeroen (j3@03n) neergeschoten

Zoals vele ken ik je ook nie, maar dit wens je echt niemand toe..

Sterkte aan jou, familie en kennissen. Dat het herstel maar snel mag verlopen..

zo na dit topic door gelezen te hebben , ben ik tog wel blij dat ik op het eiland texel woon , zijn dit soort dingen nooit aan de oorde ....

aan jeroen en familie veel sterkte toe gewenst

Mr.hakkie said:
zo na dit topic door gelezen te hebben , ben ik tog wel blij dat ik op het eiland texel woon , zijn dit soort dingen nooit aan de oorde ....

zeg dat niet te hard. hoeft maar 1 dwaas rond te lopen waar je het niet van verwacht....

Idd, het kan overal gebeuren. Ook op de plekken waarje het niet verwacht.

Echt klote dit, vrienden/familie en natuurlijk Jeroen zelf, veel sterkte!!

Mr.hakkie said:

Wat niet is kan nog komen.. ik weet wel dat bij school dit jaar met excursie naar texel ook vrreemde dingen zijn gebeurt met een groep marokanen tegen een groep van onze school, dat liep ook bijna uit de hand met messen etc.

Klopt.. Ik kom net kamer binnen lopen hoor ik dat verhaal opsporing verzocht?:O
Ik vroeg me eerst af of 't zou zijn.. maar werd al snel duidelijk!!
Beter levert het ff veel tips etc op!!:)

Last edited:
wat jullie zijde is natuurlijk wel iets wat je in je achterhoofd moet houden , maar het word al steeds gekker stond in de krant afgelopen weekend 60 man op de vuist hier op texel :S

maar ff on topic

hoe is het met jeroen ...

Mr.hakkie said:
wat jullie zijde is natuurlijk wel iets wat je in je achterhoofd moet houden , maar het word al steeds gekker stond in de krant afgelopen weekend 60 man op de vuist hier op texel :S

maar ff on topic

hoe is het met jeroen ...

wtf 60 man? ik was daar nog met wat vrienden een paar weken trug. Weet je misschien in welke krant dat nog stond?

OT: Pilsje of iemand weten jullie al wat meer van de huidige situatie? sterkte iig!

damn, lees het nu pas... Heb het hele topic door gelezen, en daar word je toch wel ff stil van...

Ik kan niet veel meer zeggen dan sterkte!

Last edited:
Back