jeroen (j3@03n) neergeschoten

Bijdeze Goed nieuws!!!!

Hij Kreeg te horen van het ziekenhuis Dat hij 7weken naar huis mocht:D
Hij mag naar huis om wat aan te sterken,Hij zit verlopig nog wel een half jaar vast aan een stoma,en hij moet over 7weken weer terug naar het ziekenhuis om zijn kogel te laten verwijderen.
bijdeze het gaat goed met hem hij mag zelfs in de rolstoel al een frisluchje scheppen Buiten.

En maar hopen dat ze de dader maar snel pakken!!

**Keep On Tuning**

BR-Tuning.

Goed om te horen:)

Ik verwacht niet egt dat er nog een dader bekend zal gaan worden, bij dit soort dingen is de kans klein dat er een paar weken later nog iemand word aangehouden. Tenzij er video beelden oid zijn... Wel enge gedachte dat er wss nog veel meer van ''dat soort'' mensen rond lopen:rolleyes:

Kijk jongens, dit is een mooi bericht..
Maar heeft opsporing verzocht nog iets opgeleverd? of heelmaal niets?
ik zal morgen 's kijken of 't er nog inkomt!!
maar veel sterkte verder jongen!!

Groeten,
Mark

Beste scooterforummers,

bedankt voor alle steun en het kaartje van alle scooterforummers van scooterforum.net.
Ik zal uitleggen hoe en wat het allemaal gebeurt is en hoe het daarna verliep!
Het gebeurde allemaal op zaterdag 29 juli op zondag 30 juli we gingen met 4 man naar rotterdam. We hadden een gezellige avond, na afloop rond 4 uur gingen we naar buiten en naar huis. We liepen naar buiten en een vriendin van een vriend van me die er bij was zei tegen ons van gaan we even een loempia halen, niemand had er zin in maar ik dacht mm lekker. Dus ik zei van ik haal ze wel even. Ik bestelde ze en opeens was er een knal en ik ging tegen de grond. Me vrienden raapte me op ze wisten in eerste instantie niet wat er aan de hand was en ze dachten dat ik door de drank misschien wel was gevallen. Dus ze tilde me op en vroegen hoe het ging, ik zei ja het gaat prima ik sta en val weer. Op dat moment schrokken ze want ik trok helemaal wit weg en reageerde nergens meer op, ze hebben zelfs pijn prikkels toe gedient en zelfs daar reageerde ik niet op. Ondertussen was de ambulance al gebeld. Na enkele minuten waren ze en werd ik afgevoerd.
Ondertussen ben ik tot 2 maal toe gereanimeerd, eenmaal in het ziekenhuis aangekomen ben ik meteen op de operatiekamer gegaan, waar ik met spoed werd geopereerd. De kogel was er via me linkerbil ingegaan en is zo een beetje schuin omhoog dwars door me buik heen gegaan en heeft veel vernield zoals me darmen/buik/lichtbeschadige lever/lichtbeschadige zenuwen en nog veel meer onderdelen die daar in omgeving zitten.
Ze hadden me geopereerd maar omdat er zoveel kapot was, was er maar weinig kans 10% op overleving, maar op een of andere manier heb ik een 2de kans gekregen in het leven en ga die zeker benutten.
Heb toen even op de IC gelegen maar omdat het redelijk ging ging ik al snel naar afdeling Heelkunde.
Daar eenmaal 2 weken gelegen werd ik een beetje meer van bewustzijn ivm ik eerst een tijd door morfine onderbedwang werd gehouden, dus ik bezefde wat er was gebeurd en ja dan krijg je tog een opdonder van wat er gebeurd is.

DIT IS NOG NIET HET VOLLEDIGE VERHAAL MAAR IVM DOCTOR EVEN WEG, VERHAAL WORD ROND 5 A 6 UUR AFGEMAAKT!

Back