This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #7

Status
Not open for further replies.
hoe de neuk kom je als 21 jarige aan 30k, heb je je ouders het huis uitgegooid en het huis verkocht jeroen? :X

 
Of koop een gebruikte Alfa Romeo gt 3.2

Dan ga je hard en luxe, en je rijdt mooie coupe. Zelfs motor als 156/147 GTA alleen 10 pk minder.
 
He mark,

jij was toch die jongen die laatst een leon gekocht had of heb ik nu de verkeerde voor me? ben je er tevreden mee? rijd het goed door? goede wegligging? comfort etc?

Ja dat klopt inderdaad. Ik ben er meer dan tevreden over. De wegligging is echt super en het rijd echt lekker vind ik. Het rijd zeker goed door, helemaal omdat ie gechipped is naar 205 pk wil het zeker wel vooruit. Verder echt een goeie auto, ben er gewoon echt tevreden mee.
 
M3 was eigenlijk 1e keuze, maar nu blijkt dat tot 2002 modellen er een terugroepactie is geweest betreft de krukas lagers, en dat de draagarmen nogal vaak uit de rubbers liggen. Misschien dat volgend jaar de prijzen zakken ofzo.

Ik had het wel geweten, gewoon wachten tot dat de 2003 M3 modelen wat goedkoper zijn
e46 M3 is gewoon echt bruut 8)
 

Misschien een stomme vraag, hoe zit je met je verbruik? aangezien je een 6e versnelling hebt.. ben wel benieuwd wat voor verbruik er tegenover de 180 pk staat

thx voor je reactie btw
 
Denk kwalitatief wel een stukkie beter dan alfa, majah je hebt toch een bord voor je kop dus een discussie is zinloos.

:W

als ik 30K had, zou ik denk maar eens serieus gaan zoeken naar een r-33 gtr of een geimporteerde R34 oid!
 
Denk kwalitatief wel een stukkie beter dan alfa, majah je hebt toch een bord voor je kop dus een discussie is zinloos.

idd! Ik vind dat alfa wel wat heeft, maar zie me er zelf niet in rijden. Voor stefan is het andersom Dat gaat geld kosten :+
 
Mja, jap importeren is leuk en zo, maar RHD, en dat is best kut vind ik

Ik moet af en toe naar klanten toe, en als ik dan moet uitstappen in de regen om op het knopje van de slagboom te drukken dan word ik niet vrolijk .

Alfa GT is ook erg stoer idd, mja, ff nog rondkijken dus.
 
Status
Not open for further replies.