This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Heineken, ik had je zo ook wel kunnen vertellen dat op vakantie ook geld kost... Hoeveel potentiële kandidaten heb jij eigenlijk qua auto?
 
Heineken, ik had je zo ook wel kunnen vertellen dat op vakantie ook geld kost... Hoeveel potentiële kandidaten heb jij eigenlijk qua auto?

Eeeh... ff lijstje maken

A3, Golf mk4, Leon (TDI allemaal)
Ibiza kan ook (maar is zowat net zo duur als een Leon..)
Accord Type-R, Civic Type-R (zuipen benzine dus toch maar niet )

En nog veel meer auto's die ik wel wil hebben en kan betalen maar die me vervolgens arm gaan maken aan benzine en/of onderhoud

Owja, en seat dashboard vond ik wel aardig in een '03 Ibiza, maar het dashboard van een '06 Golf+ met die smerige blauwe verlichting vind ik echt om te :r
 
Olee, as weekend kan ik ook eens ervaren hoe een Leon rijdt
Topsport versie, dacht ik. 180pk iig.

Rood, zwart leer, alle opties.
 
Het gaat niet alleen om de tellers maar ook de rest. In een oudere Seat valt het nog wel mee maar de nieuwe Leon vond ik (op de RAI) echt aartslelijk van binnen, dat was me nog niet opgevallen. Evenals de Volvo C30, met zijn 'Ford plastic' (copyright arne ) dash.
 
Mij viel de Toyota RAV4 pas tegen binnenin... dat dashboardkastje is echt een schande Zelfs bij m'n Lancia is het van minder plastiekerig spul gemaakt

En verder, die witte A3 2.0 TFSI: 68.000 euro :L
 
De Audi S3 2.0 T FSI quattro Pro Line begint in NL bij de 52mille. Natuurlijk net wat je er aan opties op stopt Blijft hoe je het ook went of keert wel een dure auto..
En 2 collega's van me hebben een Leon 140pk TDI en een 170pk FR maar ik vind de rest van 't interieur ook niet geweldig. Alles volledig rood verlicht etc
[ir]http://www.autohits.ch/upload2/Seat%20Leon%20FR%20Interieur.jpg[/ir]

Maargoed over smaak valt niet te twisten.
 
die middenconsole, HUU.

Maat van me wil trouwens alleen een A3, dus dat vereenvoudigd de keuze Binnenkort maar eens een ritje in DLD maken langs verschillende dealers..
 
Van de normale astra die er stond was het ook mooi, fijn panoramadak erin. Prima auto. Lekker dik stuur,.
 
Status
Not open for further replies.