Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

*wil weer cabrio knallen*

[ir]http://www.bmwworld.com/pics/3er/e36/m3/cabrio_evo_rear.jpg[/ir]

Audi_Cabrio_uncfb.jpg


1 van deze 2 lijkt me prima
 
Ja, en geen M3 cabrio ofzo, een M3 koop je MET dak ;)

Daar gaan we weer!

Want?

Denk dat een M3 cabrio stukje beter/sneller rijdt dan een 325/328 cabrio, dus waarom geen M3 cabrio?

Misschien wringt en weegt ie wat meer dan een coupe, mja hij heeft 286 pk tegenover 192 van een 325..

Dat extra gewicht is des te meer reden om sterkere motor te nemen :p
 
Last edited:
Daar gaan we weer!

Want?

Denk dat een M3 cabrio stukje beter/sneller rijdt dan een 325/328 cabrio, dus waarom geen M3 cabrio?

Misschien wringt en weegt ie wat meer dan een coupe, mja hij 286 pk tegenover 192 van een 325..

Een echte sportwagen koop je gewoon als coupe punt.
 
Een echte sportwagen koop je gewoon als coupe punt.

Nee niks punt

Hij wil een cabrio, dus dan waarom niet t snelste model pakken, alleen omdat t tegen jouw principes is ;(

Bovendien ga je met een M3 cabrio niet t circuit op, maar cruise je lekker over de boulevard en doe je af en toe stoplichtsprintje :p

Punt.
 
Nee niks punt

Hij wil een cabrio, dus dan waarom niet t snelste model pakken, alleen omdat t tegen jouw principes is ;(

Bovendien ga je met een M3 cabrio niet t circuit op, maar cruise je lekker over de boulevard en doe je af en toe stoplichtsprintje :p

Punt.

Oke, zit wat in natuurlijk. ;)
Anders geformuleerd: Als je een carbio wil, kan je best een M3 nemen, maar als je een M3 wil, koop je niet de cabrio.
 
cabrios zuigen, of het moet op zijn minst een hardtop hebben, en dan nooit weghalen, dus beter gewoon voor coupe gaan
 
okej..

Iemand slechte ervaringen met een A3 (benzeen) of V40 (ook benzine-slurper??)

Beide iets van een 1,8.... Ik ben dus "klaar" met de civic, omdat ik hem gewoon niet leuk meer vind... Ik wil wat anders... Budget ligt rond de 5k.. een A3 of V40 uit 1998 valt daar dus onder...

Volvo's zijn km-knallers.... A3?? geen idee, prima bak, en een stuk lichter.. Wat is wijsheid :D?
 
zal ook duidelijk voor de a3 gaan.
volvo zuipt is zwaar (en dus duurder)

en persoonlijk vind ik de a3 een stuk mooier

was wel iemand hier op het forum die veel problemen had met ze a3..
 
Coupe met verwijderbaar dak, als in cabrio? :+

Jij bedoelt een targa denkz? :p Of hoe 't ook heten mag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top