Je Volgende auto #30

Status
Not open for further replies.
Mijn volgende auto word toch zeker een :

6797-1993-Honda-Civic.jpg


of

honda%20civic%20VTi%20%2813%293.jpg


:love:

Met tzt een b16 motor erin, niet op de pic's letten zijn zo van google
 
Wat een loze nietszeggende opmerkingen weer :) +1

Renault is lang niet meer zo slecht als het geweest is hoor, m'n pa rijd nu al een aantal jaar renault, eerst deze:
[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/9/ae0bfaeee7708c7a4ea584fb33712049.jpg[/ir]

en nu deze:
2008%20RenaultGrandScenic.jpg


En dat zijn prima auto's hoor, niets mis mee!

Volgende word waarschijnlijk deze:
renault-megane-grandtour-1.jpg


Vangt toch iets minder wind op de snelweg, hehe :+


Aan zon middelste hok heb ik eens aan mogen sleutelen, daar waren gewoon de achter schokbrekers van doormidden gebroken |(


Nieuwere clio's zijn mischien (na 2000 geloof ik) zijn mischien nog wel de betrouwbaarste renaults die er zijn.
 
honda%20civic%20VTi%20%2813%293.jpg


:love:

Met tzt een b16 motor erin, niet op de pic's letten zijn zo van google

Mijn word ook een 6th :) Had er 1 gevonden met een B16 (173pk) maar werd voor me neus weg gekaapt terwijl we een afspraak hadden om te kijken :(

Zoiets moet het uit eindelijk worden :p

12-31-08-140.jpg


Maar dan normale motorkap, rode bride/recaro, geen stickers en seeker wing (zoals de zilvere hier onder)

1-6755-89553-l-ghi23K35xhJgCoqMozRjLw.jpg


Leuke is dat byna niemand die wing + brackets mooi vind :p ik vind hem uber geil haha, kost alleen een godsvermogen :( :W
 
Vind die vleugel ook niks idd,

Liefst heb ik een nieuw type alhoewel z'n eg ik ook wel kan waarderen mits deze in een goede staat is.

Wil je zelf swappen of koop je hem compleet incl b16?
 
Vind die vleugel ook niks idd,

Liefst heb ik een nieuw type alhoewel z'n eg ik ook wel kan waarderen mits deze in een goede staat is.

Wil je zelf swappen of koop je hem compleet incl b16?

EG is wel tof, maar vind ze te ouderwets ogen..

Liefste koop ik een stock VTI :) Want B16/B18 motoren zijn ook niet echt de goedkoopste, en heb de kennis niet echt om het zelf te swappen :)
 
Ach ze zijn leuk te maken, en alles is beter als mijn oude alfa:+

Nee klopt, maar liever doe ik zelf de swap, 9 van de 10x zijn ze incl b16 al flink afgeragt!
en als je zelf de swap doet kan je het blok altijd nog ff reviseren hehe

Ik zie wel wat er tegen de tijd of er iets leuks op marktplaats staat:)
 
Ach ze zijn leuk te maken, en alles is beter als mijn oude alfa:+

Nee klopt, maar liever doe ik zelf de swap, 9 van de 10x zijn ze incl b16 al flink afgeragt!
en als je zelf de swap doet kan je het blok altijd nog ff reviseren hehe

Ik zie wel wat er tegen de tijd of er iets leuks op marktplaats staat:)

Waarom denk je dat ik al byna 6 maanden opzoek ben naar een goede vti :p

Ga niet by elke kijken die op marktplaats of op CCH staat :)
Daarom kijk ik vaker op CCH omdat dan de meeste van liefhebbers zijn geweest, betaal je wel wat meer voor maar weet je byna 100% zeker dat hij goed is...
 
Klopt, maar ik heb het liefst een standaard civic zodat ik hem zelf naar me smaak kan brengen en er niet aan gebeunt is.

Liever doe ik ook zelf de swap, maar ben er al achtergekomen dat het moeilijk is om een standaard b16 te vinden voor een leuke prijs:(

Ach we zien wel :)
 
Klopt, maar ik heb het liefst een standaard civic zodat ik hem zelf naar me smaak kan brengen en er niet aan gebeunt is.

Liever doe ik ook zelf de swap, maar ben er al achtergekomen dat het moeilijk is om een standaard b16 te vinden voor een leuke prijs:(

Ach we zien wel :)

Dat bedoel ik, die motorblokken kosten al gauw 1800+ voor een goede :)

Anders eens contact opnemen met RSP ? Die hebben vaak blokjes staan: http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=77&t=21687

Maar idd. ben toch al 6 maanden opzoek we hebben tijd genoeg ;) haha.
 
Hmm thnx, zal ik wel even doen
Had ook al één maat gevraagt of hij iets via ''sneaky tuning'' kon regelen
Maar nog niks van gehoord:)
 
Zo heeft elke auto natuurlijk wel wat, ik ken ook mensen die zo`n ding hebben en er nog nooit problemen mee hebben gehad.

Niet dat mijn eerste keus zo`n auto zou zijn, maar het kost gewoon een stuk minder dus verwacht ook niet de kwaliteit van een degelijke VW. Tenminste zo bekijk ik het, en ja ik heb zelf een Renault :p
 
Mijn pa heeft ook Laguna gereden en heeft er echt alleeeeeeeen maar gezeik mee gehad. :X

2 x Nieuwe Turbo
3 x CV aan diggelen
1 x Dynamo kaduuk
1 x Remslangen losgesprongen
En heel vaak kleine storingen etc.

En dat allemaal in 2 jaar tijd. Gelukkig was het lease. :+
 
Mijn word ook een 6th :) Had er 1 gevonden met een B16 (173pk) maar werd voor me neus weg gekaapt terwijl we een afspraak hadden om te kijken :(

Zoiets moet het uit eindelijk worden :p

12-31-08-140.jpg


Maar dan normale motorkap, rode bride/recaro, geen stickers en seeker wing (zoals de zilvere hier onder)

1-6755-89553-l-ghi23K35xhJgCoqMozRjLw.jpg


Leuke is dat byna niemand die wing + brackets mooi vind :p ik vind hem uber geil haha, kost alleen een godsvermogen :( :W

Wesley, hou op. Ik begin steeds meer te twijfel om mijn del sol te koop te zetten, en een shitvic er voor te kopen. Alleen jammer dat daar het dak niet vanaf kan in de zomer :p.
 
Renault is gewoon kut:

M'n baas z'n Espace 3.5V6 uit 2007. Traction Control en elektrische spiegels kapot, flippende bandenspanningssensoren. De boodschappen Modus: lampen zijn niet te vervangen zonder de hele bumper te demonteren 8P.

Collega: Megane uit 2004. Airco kapot, elektrische ramen 3x, dashboard klepje wat open blijft vallen, bobines na een jaar overleden. Doe je de motorkap open valt het hele hitteschild van de motor af. Lampjes ook haast onvervangbaar zonder de halve voorkant te demonteren.
 
Wesley, hou op. Ik begin steeds meer te twijfel om mijn del sol te koop te zetten, en een shitvic er voor te kopen. Alleen jammer dat daar het dak niet vanaf kan in de zomer :p.

okeee :( nog 1 om het af te leren dan maar...

CPR.jpg


of toch nog 1 dan met DE Seeker wing :love: (vind je toch niet mooi :+)

0023.jpg


delsnol kan nooit zo mooi worden als een 6th :D :*
 
Renault is gewoon kut:

M'n baas z'n Espace 3.5V6 uit 2007. Traction Control en elektrische spiegels kapot, flippende bandenspanningssensoren. De boodschappen Modus: lampen zijn niet te vervangen zonder de hele bumper te demonteren 8P.

Collega: Megane uit 2004. Airco kapot, elektrische ramen 3x, dashboard klepje wat open blijft vallen, bobines na een jaar overleden. Doe je de motorkap open valt het hele hitteschild van de motor af. Lampjes ook haast onvervangbaar zonder de halve voorkant te demonteren.

Lampjes van een megane moet je ook vervangen door een klepje in de wielkast los te halen ;)
 
Sorry wesley, maar de seeker wing kan ik wel waarderen hoor :p. Staat hem wel goed :W.

De del sol wordt ook heel erg mooi hoor, kunnen heeeeel veel mensen jaloers op zijn :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top