This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #26

Wist niet waar ik het moest posten, dus dan maar hier.

over klein maandje op Zandvoort een complete circuit-dag "gekocht"

Hele dag in een Porsche 911 cupcar, Formule ford, BMW m3 DSCC rijden + 4x4 in de duinen en nog karten op een stuk van de baan oid. Daarna mag je met je eigen bak ook nog ff het circuit op8P

Heb er goed zin in!

Heeft iemand anders dit wel is gedaan of iets soortgelijks?
 
Valt me eerlijk gezegd nog wel mee, lijkt me wel supervet om in dat soort bakken te rijden op circuit.. Hoe lang is zon dag?
 

Ja.. ik werk er :+
 

Je mag zelf in al die bakken rijden? Of mee rijden
 
zelf rijden... alleen die BMW M3 weet ik niet of je daar zelf in mag rijden of rondje sideways mag doen. Zeker weten een M3 en niet de 130i ?
 
Peugeot 206 GTI, vind ik ook wel een leuke wagen :W
Maar is z'n "GTI" met 130pk nou best snel of valt dat wel mee ? Aangezien ze op autoweek zeggen dat het niet te vergelijken is met een Golf GTI

Wat de 206 GTI is gewoon een 2.0 16v


Wel andere sideskirts :+
 
Zo'n ding is niet echt snel heeft ook toeren nodig, dus je zit alleen maar toeren te beuken in zo'n ding.
 
Zoiets als een MKIII GTI, dat zijn imo ook geen snelle bakken. 2.0, traag en zuipt als een mofo.
Misschien dat het met een 16v anders is :?
 
Wesley, jij presteert het ook altijd om op één of andere manier een wanstaltige uitvoering van een auto te posten. Hoe langer je er naar kijkt, hoe fouter hij is. Post dan de 206 GTI van Jordy, die is tenminste tof!
 
Wesley, jij presteert het ook altijd om op één of andere manier een wanstaltige uitvoering van een auto te posten. Hoe langer je er naar kijkt, hoe fouter hij is. Post dan de 206 GTI van Jordy, die is tenminste tof!

haha oke oke maar die jordy is ook niet alles vind ik hoor, met de achterlichten en de 2 uitlaten :+ Maar de performce zijn dus niet echt naar huis te schrijven ?
 
Die dubbele uitlaten vind ik juist vet, zie je bijna nooit en het is totaal niet sjonnie.
Lampen hadden beter helemaal rood kunnen zijn

Je kan beter een 306/307 GTI nemen met 6 bak. 180 pk std. ofzo
 
Abarth blijft ook zo vet he

[ir]http://farm3.static.flickr.com/2185/2198895165_5fb1efc060_o.jpg[/ir]
 
Last edited:
Iemand die toch nog wel een beetje positief is

Die dubbele uitlaten vind ik juist vet, zie je bijna nooit en het is totaal niet sjonnie.
Lampen hadden beter helemaal rood kunnen zijn

Je kan beter een 306/307 GTI nemen met 6 bak. 180 pk std. ofzo

306 vind ik niet echt mooi en een 307 is gelijk een stuk duurder omdat het een nieuwe model is.. Dus vandaar dat ik uit kwam op een 206 GTI aangeziek ik dat wel een mooi model vind