This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #26

Bart is altijd zo heerlijk rationeel (itt tot bepaalde andere toekomistige forumpapa's )

Zo rationeel dat ik na 2 inruilbedragen te hebben gehoord, misschien de Avant wel helemaal niet meer wegdoe voorlopig... 1 verkoper gaf 4,5k voor m'n auto, kilometerstand en staat van de auto hoefde hij niet eens te weten, al was hij splinternieuw of had hij 3 ton gelopen (zei hij letterlijk) :| 8P
 
Jaa dat was ook bij de auto van me ouders.
Toyota avensis uit 2002 met de nodige opties (navi, airco, elec pakket) gaven ze bij de echte toyota dealer nog 9k voor terug. toevallig pas nagevraagd.
ging we kijken bij zo'n alles handelaar om hem interuilen op een e46 330i.
gaven ze mooi maar 7200€ ervoor.. me vader liep gelijk de deur uit

tegenwoordig gaat het echt moeilijk om nog een beetje leuke prijs terug te krijgen.
 
rijdT een Ford... En ik praat nog niet voor 20% Limburgs, maar dat is moeilijk uit te leggen schijnbaar

Thanx allemaal btw, d8 dat iedereen het wel wist hier (aangezien ik het al weeeeken geleden in gf-topic heb gepost)



28 november :!

Ik kijk nooit in dat topic Gefeliciteerd nog!


Hmmz.. das niet zo best nee. Ik ga met de Alfa gewoon doorrijden veel minder kan ie niet meer waard worden vrees ik. Jaartje of 2 nog mee doorrijden en dan staat ie op een ton of 3, dan maar eens gaan kijken voor een anders. Misschien iets betrouwbaarders, ding viel vanmorgen ineens uit 8P Waarschijnlijk BDP sensor (Bosch meuk.. :|) en niet zo'n probleem, maar toch jammer als je voor een groen verkeerslicht staat Auto startte overigens wel weer ineens zonder problemen, geen last meer van gehad verder maar toch dat ding maar eens laten vervangen
 

zeker na een stukje gereden te hebben (oftewel dat dat ding warm is). Ik heb dat eens gehad in de IJtunnel. Da's denk ik minder prettig als voor een stoplicht . Het is gewoon uit te lezen dat het kapot is (verschil tussen nokkenassensor en krukaspositie oid) Je hebt het in 5 min. vervangen.
 

Idd. Voor de MB E320 Combi Avantgarde van m`n pa, die een paar jaar terug nog dik 20K kostte wilden ze nu max 5K geven. Lmfd dat t veel te weinig is:X
 
Alle bakken zijn weinig geld waard nog.

Vaak zie je nu wel dat de kleinere en zuinigere auto's wel bizar hoge inruil prijzen krijgen.
 
Oe wel tof

Alleen is die van '91, dus geel oldtimer

En de klep /achterlichten/gril etc. is wel wat aan te doen