This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende Auto #21

Status
Not open for further replies.


waarschijnlijk krijg ik zo'n ding van me werk, voor net iets meer dan 100 euro bijtelling per maand zoveel rijden als ik wil, en gratis tanken
 
Ontzettend dikke bak. Automaat is prima in die dingen. Houtinleg even vervangen voor die zilveren meuk en je bent klaar! :W

PS: Wel die M3 velgen eronder laten, niet die afzichtelijke Breyton dingen op de laatste foto

Inderdaad, die zou ik er nog niet bij willen hebben als ik er geld voor zou toe krijgen :X Die M3 wielen staan er erg goed onder 8)
 
Ontzettend dikke bak. Automaat is prima in die dingen. Houtinleg even vervangen voor die zilveren meuk en je bent klaar! :W

PS: Wel die M3 velgen eronder laten, niet die afzichtelijke Breyton dingen op de laatste foto

Automaat zit ik niet zo mee, vind ik wel lekker. M3 velgen blijven er zekker eronder zitten. BBS velgen van me eigen E36 als wintersetje. Houtinleg inderdaad voor zilveren prulletjes switchen. Dan kan me vriendin er weer vol tegen aan in de 330i :+
 
ik vind hem aardig duur.

me broer heeft tijdje terug BMW 3 serie (geen coupe) gekocht, 2002. executive uitvoering,zwart, M6 velgen, 68.000 gelopen + dealer gekocht met jaar garantie en voor veel minder als die prijs die daar staat. (is wel een 1900cc)

maargoed, blijft natuurlijk wel een dikke wagen:W
 
Automaat zit ik niet zo mee, vind ik wel lekker. M3 velgen blijven er zekker eronder zitten. BBS velgen van me eigen E36 als wintersetje. Houtinleg inderdaad voor zilveren prulletjes switchen. Dan kan me vriendin er weer vol tegen aan in de 330i :+
Verkoop die negOr velgen en koop van dat geld een Alto voor je chick:!
 
Welke velgen moet neger velgen voorstellen?

Me vriendin heeft trouwens zelf ook een prima autotje (mini). Mijn auto pakt ze puur als ze met meer weg moeten.
 
Automaat zit ik niet zo mee, vind ik wel lekker. M3 velgen blijven er zekker eronder zitten. BBS velgen van me eigen E36 als wintersetje. Houtinleg inderdaad voor zilveren prulletjes switchen. Dan kan me vriendin er weer vol tegen aan in de 330i :+

Onder de advertentie zet je nog neer dat je het jammer vindt dat er een automaat in zit 8P
Hoe dan ook, kopen dat kreng!
 
*plakt afbeelding verlaagde scirocco alvast in agenda, op de dag dat leasecontract passat is afgelopen*
 
Over die Scirocco, ga hem ff IRL bekijken in de showroom en loop er eens goed omheen. Ik vind hem tof, maar als leaseauto niet echt een optie. Het is meer een auto voor de 'scene', om dikke wielen onder te gooien en te verlagen en eventueel meer aan te doen.

Vooral de achterkant IRL valt me ERG tegen vanuit bepaalde ooghoeken. Enne, in het wit is hij vet, maar sommige andere kleuren vallen erg tegen.

Op 19" + verlaging is hij :~, maar anders vind ik het niet echt wat.
 
Status
Not open for further replies.