This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Mijn pa haalt gemiddeld 1op13 met zijn 316i TOURING, dan doen jullie toch iets verkeerd
Zelfs die 325i van Jules haalt makkelijk 1op10, ( volgens de BC dan :+ )
 
Ja gemiddeld.. ik rij alleen maar in de stad.. weinig snelweg...

dus dan gaat het best hard..
 
hmm ja ook wel..

Wat zijn dingen waardoor je auto echt veel minder zuinig gaat rijden?

Edit: (behalve flink doortrappen dan)
 
Sinds gisteren wat kleine *ahum koppakking begint* problemen met me auto, volgende auto word voor 95% een Fiat Stilo (1.9 JTD)

Nog iemand toevallig tips waar ik bij aanschaf van een fiat op moet letten??
 
Sinds gisteren wat kleine *ahum koppakking begint* problemen met me auto, volgende auto word voor 95% een Fiat Stilo (1.9 JTD)

Nog iemand toevallig tips waar ik bij aanschaf van een fiat op moet letten??

De luchtmassameter van die kloteduitsers :+

Ik weet niet hoeveel zo'n Fiat lijkt op een Alfa 156/147, maar als de voorwielophanging dezelfde onderdelen gebruikt zou ik zeker daar naar laten kijken. Rubbers van de stabilisator, draagarmen etc. Onderdelen zelf zijn niet echt duur, maar als alles samen komt tikt het behoorlijk aan en het vervangen zelf is ook een klotekarwij..

JTD is trouwens een erg betrouwbaar blok, zeker als je een euro-4 blok hebt. Bij een euro-3 wilt de turbo nog wel eens overlijden
 
Mijn pa haalt gemiddeld 1op13 met zijn 316i TOURING, dan doen jullie toch iets verkeerd
Zelfs die 325i van Jules haalt makkelijk 1op10, ( volgens de BC dan :+ )

1:13 ? Die rijd echt als een wijf dan denk ik, of hij maakt alleen maar snelwegkilometers

Ik rij 1:9/10
 
prachtig:love:

[ir]http://img98.imageshack.us/img98/4101/dsc00335cf8.jpg[/ir]

[ir]http://img186.imageshack.us/img186/4989/dsc00319zl2.jpg[/ir]
 
te clean, en lelijke achterlichten (schijnen wel zeldzaam te zijn) jah ook ik lees wel es op vwforum
 
Status
Not open for further replies.