This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Mag byna afrijden en ben even serieus opzoek gegaan naar wat leuke modellen

Was eerst opzoek gegaan naar een Golf 4 maar die zijn best wel duur vind ik persoonlijk, dus vond de Civics uit 1999 wel mooi. Alleen wel opletten dat hij niet is afgetrap.

- Honda Civic '99 Model (Bodykit is volgens mij niet std. )
 
Golf 4 idd :~

Alleen zijn die beginnen al gauw bij de 4500-5000+ en dat vind ik zelf toch wat te duur als eerste oto
 
als je maar geen golf4 sdi koopt want die zijn met de beste wil van de wereld nog niet vooruit te branden
 
http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=10&t=6589

Als die aan het eind van deze maand nog niet verkocht is ga ik een kijkje nemen, volgens mij is er wel wat van te maken 8)

Laast een 318iS sport interieur ( met één plekje voor de rest helemaal netjes 8) ) + M-tech I stuur gescoort voor 115euro op de sloop

( niet mijn interieur maar dit dient even als voorbeeld )

[ir]http://i65.photobucket.com/albums/h213/meesterpieter/Angels/MeesterPieter535.jpg[/ir]

Echt vette stoelen imo 8)
 
Gewoon zelf gaan bedenken wat je mooi vind en wat je eisen zijn voor een auto. Als je het hier vraagt, raad iedereen zijn favoriete merk aan, heb jij niks aan .

En die civics zijn overigens prima auto's. Afgeragd? Dat kan iedere auto zijn, zoek er in ieder geval één die standaard is.
 
Koop een japanerr.. veel meer degelijkheid en betrouwbaarheid !!

koop never een europeaan :*
 
ook ik kan me nu toevoegen bij de club...

je staat op, loopt naar je auto... en ziet dat er een kk mogool die moet sterfen een kras heeft getrokken op je auto met een sleutel...

hoop nu alleen niet dat het tegen mij gericht was, anders blijf je dat terug krijgen...

stelletje honden...
 
Kwam dit ding net tegen, ondanks het geen Coupe is vind ik het echt een prachtige wagen, dus maar even contact met de eigenaar opzoeken





 
Status
Not open for further replies.