This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Die gast zit in elk topic zo te provoceren, dat moet wel een grap zijn.. Raar van die joindate idd, maar ik denk wel dat het gewoon een andere member is.
 
Moderatortje kan toch gewoon ff ip checke.

Het is iig een bekend member die leuk probeerd te doen met een 2e accountje.... d0h
 
Ik denk dat het Jules, Puch racer kan ook natuurlijk :+ . Of ik zou het zelf zijn, ik heb toch ook ooit een account gemaakt toen ik banned was: Opel Lover.

Maar dit is echt te kansloos, dat hok is gewoon nog te lelijk om vernietigd te worden.
 
Jules
Leon-rox
puch-racer

Zo, even nagekeken, rest van de info even weggehaald, ik zal het even melden aan de crew aangezien ik moet werken ^^ ontopic plz
 
Sparen he Rij atm in de auto's van m'n ouders en m'n zus. Als ik dit jaar klaar ben met school heb ik wel een eigen auto nodig, want moet dan dagelijks op en af naar een andere stad. (verder studeren)

Dan heb je meteen een GTI nodig? Snap het niet helemaal, andere studenten gaan met de bus/trein....


Right.

Jules
Leon-rox
puch-racer

Zo, even nagekeken, rest van de info even weggehaald, ik zal het even melden aan de crew aangezien ik moet werken ^^ ontopic plz

Jaja...wat bedoel je nou?
 
Dan heb je meteen een GTI nodig? Snap het niet helemaal, andere studenten gaan met de bus/trein....

Ik ga altijd (3 dgn pw) met de auto, omdat het me gewoon een uur scheelt. Komen er genoeg bij ons met de auto naar uni, maar een GTI is idd geen bittere noodzaak ofzo
 
Dan heb je meteen een GTI nodig? Snap het niet helemaal, andere studenten gaan met de bus/trein....

Nee, maar wel een auto, en graag een auto die ik wil. Bus ben ik echt 2u onderweg ofzo terwijl het met de auto max. 30min. is
 
waarom niet gewoon gelijk een vette car !?

je spaart er zo lang voor, dus mooi doen man

snelle auto, jonge leeftijd bla bla bla, snap ik ook wel maar ja
 
Als je met eigen vervoer kan ipv OV waarom niet.
lmfd: OV is oncomfortabel, te druk, duurt lang en met een beetje geluk zit/sta je naast iemand die zich al 2 maanden niet heeft gewassen en niet weet dat er een uitvinding is genaamt: tandpasta die in samenwerking met een tandenborstel voor een frisse adem zorgt.

Eigen vervoer is gewoon in alle opzichten beter:W
 
Forummers,

Mijn vriendin en in zijn van plan om een Alfa Romeo 156 1.8 uit '99 aan te schaffen met 150k op de klok. Wat zijn punten om op te letten bij aanschaf?
Ik heb al meerdere lijstjes gelezen over draagarmen en elektronica..

Heeft iemand ervaring met de 1.8 144pk?

Wat wil ik gvd graag zo'n Bella.. :love:
 
Status
Not open for further replies.