inval politie beveren?

Status
Not open for further replies.

murcielago

Well-Known Member
ik heb juist op het nieuws gehoord dat er bij 2 scooterwinkels in beveren de flikken zijn binnengevallen, weet er iemand om welke winkels het gaat?
 
Advertisement - register to remove this

kan er hier ook een beetje normaal gereageerd worden ?

Het is idd zo dat er vandaag een grote inval is geweest en er heel wat spullen in beslag genomen is. Het staat ook al bij alle nieuwsonline sites.

en Beveren.. tja.. dat is denk ik voor velen meer bekend als ScooterMania-town
 
Wat een lol.. Lachen om zo'n actie is niet echt sociaal..

In belgie is scooterzooi nu eenmaal illigaal... dat weet je als ondernemer, en je speelt met dat risico..

Om er om te gaan lachen, vind ik wel weer een beetje triest :L
 
ja t is dus beveren in belgie, en ja vooral scootermania want mijn scoot is daar binnen en k zou daarom graag weten of ze ook bij vinny zijn binnengevallen
 
Wat zou de reden kunnen zijn, zijn snelle onderdelen verboden in België ofzo? Lekker als je scooter daar staat...
 
[5th] klaas said:
Nou sorry hoor :X

Vind alleen niet echt dat dit forum er veel mee te maken heeft,Vinny is gewoon een illegale drankstoker dat wist iedereen al dacht ik .....

jij bent hier de grappige persoon ?

en idd Sander, ik moet je gelijk geven. Als je weet wat zaken doen is, als je weet hoe moeilijk het is in Belgie en dat Vinnie best erg veel doet om de scooterscene omhoog te halen en te houden is dit een zielige reactie...

Dat sommige deals niet altijd goed verlopen, ok agree, maar een actie als dit wens je echt niemand toe...

en om voor de Nederlandse mensen wat dingen te verduidelijken: In Belgie is het bezit van opvoeronderdelen verboden of deze in verpakking zitten of niet.
Er zijn achterpoortjes, maar dat is een verhaal apart. Het komt er iig op neer dat het een moeilijk land is en dingen zoals dit (invallen) regelmatig gebeuren.
 
Sander said:
Wat een lol.. Lachen om zo'n actie is niet echt sociaal..

In belgie is scooterzooi nu eenmaal illigaal... dat weet je als ondernemer, en je speelt met dat risico..

Om er om te gaan lachen, vind ik wel weer een beetje triest :L
Joh als je eraan begint weet je toch dat het fout gaat?En dan ook nog een internet site erbij :X Ik vind het gewoon dom,en zeg er dus over wat ik zelf wil!Het is lullig voor Vinny maar meer niet ik kan er niet waker van liggen.

En Razma,een grapje moet jij ook zelfs een keer kunnen accepteren...(of dacht je dat ik het meende :X )
 
I know.. maar tegenwoordig wordt er té gemakkelijk met dingen heen en weer gesmeten...

maar goed, om ontopic te blijven.
Het is idd waar dat het fout kan gaan, maar er zit nog een heel verhaal achter. 70cc cilinders zijn namelijk motorfiets onderdelen en als motorfietshandelaar zou je het wel als voorraad mogen houden enzo. Dit is een hele ingewikkelde juridische kwestie, dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat zijn...
 
Blue Shark said:
Jah, wel een kutzooi! nrmaal ging ik zaterdag nog banken bij vinny:(

het lijkt me dat dat nog wel zal kunnen hoor -:-
Vinny is niet iemand die bij de pakken blijft zitten en gewoon doorgaat
 
vraag ik mij ook af wat het resultaat kan zijn.
is het in belgië werkelijk zó streng dat er een uiteindeljike celstraf uit voort kan komen?

en als het illegaal is, waarom wordt er dan mee gehandeld + een website?
dat is net zoiets als xtc verkopen via marktplaats :rolleyes:
 
Razma said:
I know.. maar tegenwoordig wordt er té gemakkelijk met dingen heen en weer gesmeten...

maar goed, om ontopic te blijven.
Het is idd waar dat het fout kan gaan, maar er zit nog een heel verhaal achter. 70cc cilinders zijn namelijk motorfiets onderdelen en als motorfietshandelaar zou je het wel als voorraad mogen houden enzo. Dit is een hele ingewikkelde juridische kwestie, dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat zijn...
Ja maar wie zegt dat iedereen er met 70 rijd?Ik geloof dat een nrx al verboden is daar(de oude zonder homologatie!)Dus het is gewoon illegale/verboden handel!
 
ja, celstraffen zijn al vaker voorgekomen.

En aan alle nederlanders die denken dat het hier slecht is... helaas, ga een keertje naar Belgie met je scooter...

@ BojT: ivm handelen en website, lees mijn reply hierboven over motorfietsonderdelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top