Ik snap er echt niets meer van heb HULP nodig..

Originally posted by mhr4ever
OK, na 3000 km met zo'n cilinder heb je zeker weten een nieuwe zuiger enzo nodig. Maar dat zal je probleem niet verhelpen denk ik.
Niet stationair draaien
grotere sproeier nodig
sputteren

Dit zijn echt DE 3 DUIDELIJKE KENMERKEN van valse lucht. Dus gewoon ff je membraan en spruitstuk nakijken, en gewoon beetje vloeibare pakking tussen smeren.

Of gare zuigerveren....
 
Het kan wel...maar of het goed is.....:? denk het niet persoonlijk.
Maar een versletenzuiger heeft weinig met het probleem te maken volgens mij.
 
je carb is toch wel helemaal schoon he? :S anders kun je sproeier verstopt zitten, maar benzine bij het starten genoeg of niet? uhm je vlotter werkt ook nog? je membraam was goed, uhm ff denken :D ... ja het moet je carb denk zijn, want als je cilinder goed loopt, heeft het niet echt nut om je veren te veranderen, dat ik zowieso niet echt slim omdat je cilinder en je zuiger + veren passend zijn gesleten en dan nieuwe veren maakt het er niete echt beter op. beter is gewoon heel je zuiger veranderen en eventueel cilinder meenemen naar revisie bedrijf een evt uithonen. of heb je alu?
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Vanaf de lente rij ik Hebo/Athena alu70 op me typhoon

Lezen...

Hou verder ff op met dat gezwam... No offence... Het is inderdaad beter om zuiger + zuigerveren te vervangen, maar jouw onderbouwing slaat absoluut nergens op...
 
Back
Top