C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.
Enrico als jij eens de moeite zou nemen om met goede argumentatie te komen dan had je niet zo voor lul gestaan.
Want je bent aan het zwammen als een wetenloos persoon.

Je had bv kunnen vragen hoe kom je daarbij ,bij die theorie. Dan had Johan misschien de achterliggende Theorie verteld. Ik weet waarom hij dat zei. En met een klein beetje energie zou je dit zelf kunnen ontdekken.

En een klein beetje verdenkend had je met die rare knik erin ook een link kunnen leggen naar de nwe Team uitlaat op pia , die heeft ook zon knik.

Om nog maar een beetje theorie erop los te laten ;
Als die knik zorgt voor een piekerig vermogen dan zijn ze bezig om echte performence pijpen te maken. Een topscooter heeft immers genoeg aan een piek vermogen.

Kunnen mensen weer gaan zeuren dat t een kut pijp is omdat ie niet binnen 5 tellen is afgesteld 8P
 
JohnB said:
BLABLABLABLABLA


Echt goed lezen kun jij ook niet he? Nogmaals, de theorie erachter interesseert me geen ene FUCK.. Het moet branden op straat en op de bank, theorie klopt vaak van geen kanten en dus interesseert de achterliggende gedachte en het theoretische geblaat over een pijp die niemand heeft getest niet... En deze discussie was klaar, PM me er maar over als je het er niet mee eens bent.... NIET meer off-topic nu..

Oja, ik weet niks, ik kan niks en ik doe niks... Niet iedereen kan op jou en Johan S zijn almachtige hoge niveau zitten natuurlijk...
 
Enrico@nrg said:
Echt goed lezen kun jij ook niet he? Nogmaals, de theorie erachter interesseert me geen ene FUCK.. Het moet branden op straat en op de bank, theorie klopt vaak van geen kanten en dus interesseert de achterliggende gedachte en het theoretische geblaat over een pijp die niemand heeft getest niet... En deze discussie was klaar, PM me er maar over als je het er niet mee eens bent.... NIET meer off-topic nu..

Oja, ik weet niks, ik kan niks en ik doe niks... Niet iedereen kan op jou en Johan S zijn almachtige hoge niveau zitten natuurlijk...

correctie, we kunnen niet op jou lage niveau zitten.
Je begint zelf met offtopic. En nou een aantal mensen die er wel verstand van hebben het niet met jou eens zijn moet er ontopic gegaan worden. Dan lopen zeiken van pm. En wat doet meneer zelf in het topic reageren.

En dan vind ik het zeeer triest om nog ff na te trappen tegen johan in de laatste post.

(en ja, ik kan lezen, maar als jij je niet aan je eigen regels houdt, voel ik me niet verplicht om dat wel te doen...)
 
JohnB said:
En een klein beetje verdenkend had je met die rare knik erin ook een link kunnen leggen naar de nwe Team uitlaat op pia , die heeft ook zon knik.

Om nog maar een beetje theorie erop los te laten ;
Als die knik zorgt voor een piekerig vermogen dan zijn ze bezig om echte performence pijpen te maken. Een topscooter heeft immers genoeg aan een piek vermogen.

Schijt aan alle plaatjes en testbank-uitdraaien geilende pubers, :X

John, welke knik bedoel je bij die malossi uitlaat, malossi gebruikt toch nooit multi-stage baffle's?
 
Tis goed deze gaat dicht.. Komt toch niet meer goed wat ik ook zeg dus... Probeer zelf eens mod te zijn als je denkt dat je toch alles beter kan.. MZL.

p.s Bart: Jij weet nog niet de helft van het verhaal, net als de rest maar conclusies zijn natuurlijk altijd weer snel getrokken he, altijd makkelijk op een modje zeiken..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top