C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.

Wanksta

BaMed
Oke ik weet dat er nogaal wat blaat was over de c21

maar ik heb hem al gezien denk ik :p:p

ff hier een vergelijking wat me opviel

1- er zat een zwarte demper op die meer op de bidalot demper leek dan op de yasuni (kan natuurlijk verandert zijn) maar toch wel iets anders leek het me
2-er zat een enkele ophanging op de uiltaat van blok naar uitlaat (heb ik nog nooit gezien op c20 of c16 dergelijke)
3-er zit als je zeg maar van ondere kijkt een een bocht in de uitlaat van voor naar achter
4-en tot slot er zitten iets meer lasnaden op dan op de c20 maar niet zoals iedereen zag op de oude foto's

als ik nu een topic opeen die er als is moet die er maar op slot

en ik ga proberen foto's te maken maar dat kan nog wel ff duren aangezien ik een paar dagen film opnames heb en dus pas na het weekend weer thuis ben
 
Advertisement - register to remove this

bestaat 100 % cker ja heb hem eergister ook gezien hier @ dealer zwarte demper, lijkt op bidalot en lijkt wat kleiner als de c20....
Verder op zit de flens vast met 2 veren inplaats van 1 wat me opviel..

En prijs is 339,- euro hier @ dealer
 
Heeft die dealer geen internetsite dan ofzo? Ik neem aan als hij de c21 heeft wel wat reclame wilt maken en die op zijn site zet.
 
Heb hem ook al gezien bij dealer die ik ken. Alleen prijs is daar wel stukje lager als 339.
Zal kijken of ik er zaterdag foto van kan maken.
 
De dealer hier in de buurt krijgt m volgende maand zij hij, net ff gevraagd. Meteen aanschaffen dacht ik zo :W:W

-Maykel
 
Ik heb m net besteld bij van kruijs :W:W, nu maar hopen dat ie snel binnen is :D (tanx to UberArea) :D

-Maykel
 
Ik heb de c21 vandaag ook gezien @ Twins scooterservice. Zit er idd heel anders uit als de c20.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top