C21 Dpr voor piag.

Shizzle Snizzle said:
dat lange kromme ding bij de cil bedoel ik he lijkt me langer dan die bocht bij mina. mja kan goed zijn dat ik er langs zit hoor :rolleyes:

Je bedoelt dat de uitlaat over een langer gedeelte gebogen is, dat klopt maar dat maakt natuurlijk niets uit voor de werking van een uitlaat :p

Het enigste waar je echt rekening mee moet houden is dat het uitlaatkanaal in de cilinder bij een piaggio korter is dan bij een Minarelli cilinder......
 
in principe maakt dat allemaal niet zoveel uit, zolang het volume van de uitlaat en de lengte van de conussen maar gelijk is.....k heb zelf een Team '03 uitlaat voor mina na laten maken en dat reed toch heel goed @ evo....
 
Denk je dat er iemand met feiten kan komen dan? Een uitlaat presteert op elk blok anders + het feit dat als jij 10 DPR c21's voor Piaggio laat maken dat daarvan er ook maar 1 de beste is. Wil je het dus weten, koop die pijp en vergelijk hem met wat anderen op een testbank (post gelijk je metingen in het uitlaten test topic) en verblijd ons met de dingen die je te weten bent gekomen.
Wil je dit niet, dan ga je voor zekerheid. Dus een team2000/2004 uitlaat op een speed cilinder, een HR2 op een Evo en ga zo maar door. Dan weet je in princiepe zeker dat als jij alles goed in elkaar zet en het netjes afstelt dat het veel vermogen levert. Wil je meer/iets anders zul je toch echt zelf moeten gaan testen.
 
Back
Top