C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.
Jah , die kennen we.
Ik vind de pijp er vrij apart uitzien

Ik vind de uitspraak van evo-racer wel grappig :
wat boeid het nou hoe die gemaakt zijn of welke vorm ze hebben

Dat maak de pijp , maargoed ;)
Loze praat weer , ga dit topic nou niet weer verneuken net als 1 van de vele door dom te speculeren.
Ik vond de reactie tegen johan wel erg bot , hij concludeert gewoon dingen die mij en mening persoon op zullen vallen , en meteen krijg je er zon reactie over.

Testen is weten , maar je mag toch zeker wel een theorie hebben gebaseert op de feiten ...

Grtz
 
Enrico@nrg said:
En daar komen de lompe theorien weer... Testen = weten.. Niet dat zinloze geouwehoer..

Beetje jammer deze reactie, Johan heeft wel een punt.

Meten is inderdaad weten, maar m.b.v. theorie kun je bepalen welke veranderingen je gaat aanbrengen om zo tot een beter resultaat te komen. Helaas heeft niet iedereen de tijd om domweg alle mogelijke combinaties uit te testen zoals hier al wordt gezegd.

De "naar binnen geknikte" eindconus zou theoretisch een piekeriger topvermogen moeten geven, wat kan betekenen dat de piek ook omhoog gaat.
 
Joël said:
Beetje jammer deze reactie, Johan heeft wel een punt.

Meten is inderdaad weten, maar m.b.v. theorie kun je bepalen welke veranderingen je gaat aanbrengen om zo tot een beter resultaat te komen. Helaas heeft niet iedereen de tijd om domweg alle mogelijke combinaties uit te testen zoals hier al wordt gezegd.

De "naar binnen geknikte" eindconus zou theoretisch een piekeriger topvermogen moeten geven, wat kan betekenen dat de piek ook omhoog gaat.

Je kan er wel 1000en theorien op los laten in de praktijk blijkt toch in 90% van de gevallen dat het niet werkt of niet opgaat etc... Daarom ben ik elke keer dat theoretische gedoe beu.. En ik bedoelde dit niet aanvallen magoed, zo wordt het wel weer opgevat natuurlijk :)
 
JohanS said:
leuk om te zien dat ze de belly verlengt hebben en vervolgens een stuk van de conus afhalen om de lengte gelijk te houden, maarja, dan moet de hoek natuurlijk ook steiler. Resultaat: het eerste stuk van van eindconus heeft steilere hoek dan de tweede.
beetje slordig, dit is natuurlijk bij lange na niet de ideale vorm.

kan iemand die die pijp heeft ff de lengte van de belly opmeten?

Dat kan idd alleen maar op een testbank gevonden zijn want volgens de "bekendere" theorieën is dat idd niet echt ideaal te noemen, net als de diameter van de flens, die zou ik dikker gemaakt hebben......

Misschien is die juist iets dunner gemaakt om de powerband iets te verbreden, wat mij wel nodig lijkt met dit ontwerp eindconus.

Al met al zie ik weer leuke dingen om bij mijn eigen uitlaten uit te proberen, je kan immers, zoals bart al zei, niet alles testen en dus ook kijken naar uitlaten waar al veel research in zit dat scheelt je een berg tijd.... :)


en @ enrico: Denken moet je idd aan een koe overlaten, die heeft een veel groter hoofd :p
 
Enrico@nrg said:
Je kan er wel 1000en theorien op los laten in de praktijk blijkt toch in 90% van de gevallen dat het niet werkt of niet opgaat etc... Daarom ben ik elke keer dat theoretische gedoe beu.. En ik bedoelde dit niet aanvallen magoed, zo wordt het wel weer opgevat natuurlijk :)

Als ik me er dan ff mee bemoei, wat wil je hier dan gvd voor reacties horen erik? Owwww vette strakke pijp, man!! Of: ik vond de c20 mooier!

Come on zeg.

Beetje niveau en discussie kan geen kwaad.
 
Sjoerd said:
Als ik me er dan ff mee bemoei, wat wil je hier dan gvd voor reacties horen erik? Owwww vette strakke pijp, man!! Of: ik vond de c20 mooier!

Come on zeg.

Beetje niveau en discussie kan geen kwaad.

Mee eens.
 
Na zon reply van JohanS zie je dat de mensen met verstand van zaken ook meepraten en hun mening geven, aan zulk soort reacties heb je wat lijkt me, of zie ik dat verkeerd?

Dus van mij mag JohanS vaker zulk soort replies neerzetten, als hij dit nog wilt tenminste...
 
Sjoerd said:
Na zon reply van JohanS zie je dat de mensen met verstand van zaken ook meepraten en hun mening geven, aan zulk soort reacties heb je wat lijkt me, of zie ik dat verkeerd?

Dus van mij mag JohanS vaker zulk soort replies neerzetten, als hij dit nog wilt tenminste...

Ook mee eens:)
Liever weer een beetje diepgang/kwaliteit!

Nu we het dat ook weer opgehelderd hebben graag weer (interessant) ontopic verder...
 
Sjoerd said:
Als ik me er dan ff mee bemoei, wat wil je hier dan gvd voor reacties horen erik? Owwww vette strakke pijp, man!! Of: ik vond de c20 mooier!

Come on zeg.

Beetje niveau en discussie kan geen kwaad.

Ik wil een discussie uitlokken waar je ook wat aan hebt, en niet weer 1 die over theorie gaat die niet klopt of dat in de werkelijkheid nergens over gaat... Ik zeg dus testen die pijp, naar dat soort verhalen luister ik liever dan naar kut formules waarmee je dingen berekent waar je geen hoer aan hebt maar dat wel zeer interessant staat... Maar berekenen jullie maar lekker alles verder or.. Ik bemoei me er niet meer mee..
 
Enrico@nrg said:
Ja, ik scheldde toch ook niet.. Keb alleen een grote bek :)
kheb dan wel niet genoeg scooterkennis om hierin mee te praten, maar mensen kennis heb ik dan nog wel en ik denk dat die grote bek al teveel is :) Je reactie was gewoon je mening, ok. Maar wat JohanS zei was zijn mening en dat moet je gewoon in zn waarde laten. Je kan misschien dan wel enigsinds gelijk hebben, maar ik denk dat die "grote bek" je ten eerste niet populairde maakt. Je kun je mening ook duidelijk maken zonder grote bek. maar ontopic lijkt me wel slim iig.:)
 
Ga dan ook weer on-topic.. dit is allang voorbij maar jij begint er weer over.. En wat interesseert mij die populariteit nou.. Tis hier geen wedstrijd hoe kan ik het populairst worden hoor...

Nu weer gewoon on-topic a.u.b.. Mensen met verdere opmerkingen PM'en maar of zo:)
 
you've got PM ...

gaat er iemand nog test met een Bida C20 oid ?

//edit// wist niet dat die discussie al lang geleden was
 
Net bij jps geweest en daar hangt ie ook. Al 2 weken trouwens. Zij hebben er genoeg op voorraad :)
Volgens hen is er geen piaggio versie en die gaat niet komen ook(op korte termijn)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top