C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.
leuk om te zien dat ze de belly verlengt hebben en vervolgens een stuk van de conus afhalen om de lengte gelijk te houden, maarja, dan moet de hoek natuurlijk ook steiler. Resultaat: het eerste stuk van van eindconus heeft steilere hoek dan de tweede.
beetje slordig, dit is natuurlijk bij lange na niet de ideale vorm.

kan iemand die die pijp heeft ff de lengte van de belly opmeten?
 
Enrico@nrg said:
En daar komen de lompe theorien weer... Testen = weten.. Niet dat zinloze geouwehoer..

Zo aap-ezel, ik zeg alleen wat ik zie, als ik een uitlatentest zie snap ik temminste waarom die uitlaten zo scoren, maarja, mensen met een beetje kennis van zaken worden afgeblaft. ik post hier niet meer, veel succes nog met dit kansloze forum!
 
Enrico@nrg said:
En daar komen de lompe theorien weer... Testen = weten.. Niet dat zinloze geouwehoer..
Ik wil niet flauw zijn... maar die uitlaten zijn ontworpen met formules en afgewerkt met testervaringen.. dus ik vind het niet eens een gek idee om nou tekijken wat er nou precies verandert is en wat nou de gevolgen hiervan nou zijn.

Ik vind die reactie van jou wel erg nors
 
Niet nors.. Das mijn mening en die mag ik ook geven net als jullie op dit forum :) Ik heb toch ook niet gezegd dattie moest oprotten dat zei hij zelf..
Magoed we gaan weer on-topic...
 
beunhaas heeft al getest, en de resultaten van de c21 met zijn afstelling van de VTM waren merkbaar beter..yasuni maakt denk ik geen uitlaat als ie niet vernieuwd wordt, en nog betere prestaties levert
 
evo racer said:
daarbij heb je aan testen meer dan aan theorie :)


tja, maar om nou iedere keer als je een uitlaat wilt maken weer met een recht stuk pijp te beginnen....

Ik vind die convergerende conus ook vaag. Normaal zitten die hoeken andersom. Dit beïnvloed de powerband gigantisch.
 
mastervanloon said:
beunhaas heeft al getest, en de resultaten van de c21 met zijn afstelling van de VTM waren merkbaar beter..yasuni maakt denk ik geen uitlaat als ie niet vernieuwd wordt, en nog betere prestaties levert

Een uitlaat levert geen prestaties. En of het geheel beter presteerd is afhankelijk van de setup. Dat vergeten sommige mensen hier nog weleens.....

Verder is testen ook niet heilig. Niemand krijgt het voor elkaar om exact onder dezelfde omstandigheden 2 pijpen te testen... Verder heb ik nog nooit een bank gezien die geeickt is. En de uitdraai staat geen fout bij vermeld. Ik zie RVA/ISO zooi op een testbank uitdraai. Dus de getallen die erop staan is leuk. Je weet niet of het correct is en of het reproduceerbaar is.

Een testbak blijft dus een indicatie. Niet zinloos, maar dat is het meten van een uitlaat ook niet... Ik denk dat je een combinatie van beide nodig hebt om tot de beste prestaties te komen. ALs je alle combinaties van onderdelen wilt testen is je leven te kort. Maar de theorie zit er ook weleens naast. En je hebt met heel veel factoren te maken die je niet allemaal kan menemen in je berekening. Dus respecteer gewoon wat andere zeggen en als je het er niet mee eens bent hoef je ze niet meteen af te zeiken.
 
Hans F. said:
tja, maar om nou iedere keer als je een uitlaat wilt maken weer met een recht stuk pijp te beginnen....

Ik vind die convergerende conus ook vaag. Normaal zitten die hoeken andersom. Dit beïnvloed de powerband gigantisch.
wat boeid het nou hoe die gemaakt zijn of welke vorm ze hebben, laat dat aan de mensen over die ontwerpen, wij moeten er enkel mee testen en blazen :p
 
mastervanloon said:
beunhaas heeft al getest, en de resultaten van de c21 met zijn afstelling van de VTM waren merkbaar beter..yasuni maakt denk ik geen uitlaat als ie niet vernieuwd wordt, en nog betere prestaties levert
klopt.maar die VTM was nog niet helemaal goed afgesteld.het kan nu net zijn dat dit de perfecte afstelling is voor de C21.
toch heb ik het gevoel dat de C21 het beter zal doen dan de VTM op men std speed.
nuja,de testbank zal ons meer vertellen:p
 
Ik snap niet dat 'iedereen' dat ding ineens aanschaft. Beter laat je eerst 1 iemand dat dit testen, voordat iedereen massaal dit ding aanschaft onder het motto: nieuwer=beter :? Achja maar wie ben ik :)
 
lbontius said:
Ik snap niet dat 'iedereen' dat ding ineens aanschaft. Beter laat je eerst 1 iemand dat dit testen, voordat iedereen massaal dit ding aanschaft onder het motto: nieuwer=beter :? Achja maar wie ben ik :)
ik mocht hem eerst testen van men dealer (deforce scooters) :p
 
lbontius said:
Ik snap niet dat 'iedereen' dat ding ineens aanschaft. Beter laat je eerst 1 iemand dat dit testen, voordat iedereen massaal dit ding aanschaft onder het motto: nieuwer=beter :? Achja maar wie ben ik :)

het ''Ding'' kan niet iedereen krijgen, deze is momenteel slecht beperkt leverbaar...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top