Folkert@MinaRally said:Wat absoluut een verbetering is, is dat nu de veerophangingen gewoon aan de flens gelast zijn en niet met 2 van die losse hakkjes. Vind het een gepruts. Als ie zelfde diamter was geweest al C20 had ik 1 los besteld.
Joost@aerox said:dit was bij de nieuwe types yasuni c16/20 ook reeds het geval.
Aprilia_area 51 said:Doel waarom ze de demper over de tailpipe heen gemaakt hebben is ws. om de flow een beetje te verbeteren
als de demper erin moest zat er een "drempel" door de dikke flens. nu niet meer
de pijp heb ik er gewoon onder gepleurd met de huidige vtm afstelling.rs rullezzz said:dope filmpjes
en heb je nog prestatie verschillen gemerkt ??
en ga je ook nog op de bank de verschillen meten??
beunhaas said:de pijp heb ik er gewoon onder gepleurd met de huidige vtm afstelling.
tijd van 0-100km/h is met ong. 1 seconde verkort (7-8 ipv 8-9)
topsnelheid die ik haal in het korte straatje is ook ong 10km/h hoger dan met vtm.
dit is natuurlijk maar gissen,aangezien de vtm niet 100% afgesteld was en dit nu mss net de perfecte afstelling is voor de c21.
volgende weekend ga ik proberen te banken
ikAmd RuLuzzz said:Heeft iemand de beschikking over een c20 en een c21 om het verschil onderling te kunnen meten?