ik snap er niks meer van

Ik heb op www.50cc.nl gelezen dat er een oplossing is voor als je een HPI binnenrotor ontsteking neemt dat je wel licht hebt. Dit kun je doen door zelf een los lichtspoeltje er bij te zetten.
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Dit lichtspoeltje is verkrijgbaar bij www.motorkit.com
Nadeel is wel dat je dan geen cdi meer nodig hebt omdat die ontsteking rechtstreeks op de bobine word aangesloten dus dan werkt er waarschijnlijk geen begrenzer meer op!!!
correct me if i'm wrong!



[This message has been edited by richard (edited 09 April 2001).]
 
zozo das ook wel mooi nieuws
smile.gif


maar ik heb ondertussen een rooie malossi drukveer er in gedaan en de polini vertanding ook weer. nou nog ff de rollen (nu 5,7) vervangen voor 5 gram ofzo want die zijn nu veeel te zwaar. de dip is nu weg en hij slaat ook niet meer op hol boven de 90 dus ik kan weer volgas rijden
smile.gif


[This message has been edited by X8R-LeNnY (edited 09 April 2001).]
 
Originally posted by richard:
Ik heb op www.50cc.nl gelezen dat er een oplossing is voor als je een HPI binnenrotor ontsteking neemt dat je wel licht hebt. Dit kun je doen door zelf een los lichtspoeltje er bij te zetten.
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Dit lichtspoeltje is verkrijgbaar bij www.motorkit.com
Nadeel is wel dat je dan geen cdi meer nodig hebt omdat die ontsteking rechtstreeks op de bobine word aangesloten dus dan werkt er waarschijnlijk geen begrenzer meer op!!!
correct me if i'm wrong)

Zeker mooi nieuws
smile.gif

Dat ding is dus ook voor de x8r verkrijgbaar, maar wat mag dat dan gaan kosten?

Greetz
 
Back
Top