ik heb een nieuwe dj, niet de snelste maar wel de mooiste :P

Status
Not open for further replies.
Re: afstellen

Originally posted by argentino
ooh vario afstellen, ja sorry ik noem rolletjes vervangen geen afstellen ...

HOE NOEM JE DAT DAN? PRUTSEN? IN JOUW GEVAL DUS?

maarja maar hoe groot is het verschil in optrekkracht als ik er zo'n malossi vario inpleur met precies het goeie gewicht rolletjes, trekt ie dan echt flex of is het verschil niet zo groot

WAAROM KOOP JE DAARVOOR EEN ANDERE VARIO? JE ZAL MISSCHIEN IETSJE BETER TREKKEN, MEER VERSCHIL MERK JE MET EEN ANDERE KOPPELING, ALLEEN DAS BIJ JOUW NIET NODIG WANT JE HEBT GEEN SETUP.

(behalve de dips dan)

AL JOUW DIPS ZOUDEN KUNNEN VERDWIJNEN JA, MOET JE WEL KUNNEN AFSTELLEN !

Vreemd figuur

Daar gaan we dan...

Originally posted by argentino
hey pplz
best wel een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb sinds die keer dat ik een beetje boos werd, volgens mij ben ik een beetje verslaafd aan dit forum ? :rolleyes: zou kunnen.....maarja boeie....

ik heb die ouwe dj van mij helemaal uit elkaar gehaald, nu heb ik dus echt veel standaard onderdelen (kunnen nog van pas komen)
en ik heb weer een nieuwe gehaald (2e hands) deze rijdt echt als een zonnetje en ik heb dus gemerkt dat ie al heel erg lekker optrekt sinds ik de begrenzers eruit heb gehaald (is ook al oud model),

HOEZO, IS HET "NIEUWE" MODEL LANGZAAM? HET IS GEEN PIAGGIO L.C. , MAN...

nu trekt ie dus ook lekker op en haalt de 70 op de teller, ik ben er dus ook achter gekomen dat die malossi 70cc gewoon geldverspilling was want hij maakte een klereherrie

ONZIN, EEN 70CC MAAKT NIET MEER HERRIE INDIEN HIJ NIET HOOGTOERIGER IS...

en de enige goede oplossing daarvoor was een dure uitlaat

AHA, DUS DE OPLOSSING VOOR LAWAAIIGE CILINDERS, IS EEN DURE UITLAAT? DENK EERST EENS NA...

(heb rondgekeken en yamashi is wel HEEL erg stil onder een dj met 70cc) en wat zal zo'n yamashi kosten?? iets buiten mijn budget.

EEN YAMASHI KOST FL. 299,= EXCL. VERZENDKOSTEN @JPS...

ik ben nu alleen van plan er een polini variootje onder te zetten, heeft iemand daar ervaring mee?

JA... MAAR NIET OP EEN KYMCO...

het gaat mij vooral om het optrekken en dat de top iets hoger is (heb niet voor niks begrenzer gekocht :# )

anywayz... de foto's moeten nog ontwikkeld worden, me nieuwe dj is iig ferrari rood met ferrari stickers en carbon knipperlichtglazen voor en achter en nog zo'n flashlichtje achterop met kleuren en een soort van blacklight als remlicht, ik ben nu echt trots op mijn ferrari kymcootje dj8)

FERRARI OP SCOOTER IS VRIJ NEP (ZELFS BIJ ARNE) EN BLACKLIGHTS ZIJN VOOR KAMPBEWONERS...

en jullie kunnen gaan gillen dat een dj niet goed is, ik weet dat het niet echt een superscoot is maar ik gebruik hem dan ook niet om 120 te gaan ofzo, ik vind het gewoon relaxt om ermee te toeren maar hij moet dan ook weer geen 45 ofzo lopen want dat is gewoon te gevaarlijk, straks val ik nog in slaap en zijn mijn mooie ferrari rooie kappen verrot als ik op me bek ga...:)

ok dit was weer een nutteloos verhaal maareuh..ik wou ff zeggen dat ik weer terug ben....

HOERA, HOERA...

LaTeRzz

________
KyMcO Dj - (nOg OnBeGrEnSd)

Greetz.

Originally posted by VDM
Ik heb nog wel een koel filmpje van een Blackbird die zo op de 300 zit :)

Welke? Die rode 1100 super blackbird?

Die is wel vet ja. Ding zit echt in no time op de 300.

Alleen jammer dat ik dat fins/sweeds/noors/deens niet kan verstaan? 8)

RDAW; kun je zo onderhand ff kappen met je anti-Dragster-beleid? Heel het forum weet zo onderhand dat je een Dragster onooglijk vind...

En over Rewd; hij is de Godfather van de Dragsterhaat...

De klimrektheorie is door hem bedacht:)...

Greetz.

BANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBAN:W BANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBAN

Originally posted by Enrico@nrg
BANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBAN:W BANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBANBAN
Waarom?

Originally posted by SRally

Welke? Die rode 1100 super blackbird?

Die is wel vet ja. Ding zit echt in no time op de 300.

Alleen jammer dat ik dat fins/sweeds/noors/deens niet kan verstaan? 8)

Ja, dat gaat echt hard. Hij zit eerder op 200 dan jij op 60 zit, gaat echt gruwelijk hard :) . Jammer dat dat ding zo lelijk is verder 8)

GSXR 1100 roelt ook, 160pk, 170 kilo 8)

Status
Not open for further replies.
Back