Ben ik weer... Heb jullie persoonlijke mening nodig

Mark@Typhoon

Old member
Hey mensen..


Ik zit onwijs te twijfelen maar kom er niet uit..

Ik rij nu op me typhoontje:

Athena/Hebo ovaal 70
Yasuni R

Wel wat meer maar daar gaat t ff niet om.. alleen om deze 2 dingen..

Ik ben van plan deze 2 te verkopen en wat geld erbij te leggen en iets nieuws op te starten maar wat?? Ik kan niet kiezen..

- Ik kan van het geld heel me scooter LC maken.. Dus LC blok eronder.. radje.. Maar voorlopig standaard rijden..

- Ik kan de Athena vlinder kopen die laten tunen en een Jolly moto pijp halen..

Als ik m LC maakt komt er uiteindelijk wel een vette cilinder en uitlaat onder.. maar dan spreek je over een aantal maanden later..

Wat zouden jullie doen???



Thanx,


Mark
 
Advertisement - register to remove this

Mee eens. LC kan heel goed met een tph. En als je toch al vetter wil, beter gelijk goed doen, anders kost het je idd alleen maar meer geld.

Wat ik zou doen als ik jou was is nog ff doorsparen, dat je niet opeens 6 maanden zonder scooter zit.
 
Originally posted by -=MOL=-
Mee eens. LC kan heel goed met een tph. En als je toch al vetter wil, beter gelijk goed doen, anders kost het je idd alleen maar meer geld.

Wat ik zou doen als ik jou was is nog ff doorsparen, dat je niet opeens 6 maanden zonder scooter zit.

Mja plan is ALS ik LC ga bouwen dat ik dan voorlopig met standaard 50cc gaat rijden... Dus hij staat niet stil zal alleen minder snel gaan :)
 
Originally posted by Mark@Typhoon


Mja plan is ALS ik LC ga bouwen dat ik dan voorlopig met standaard 50cc gaat rijden... Dus hij staat niet stil zal alleen minder snel gaan :)

Beter dan ggeld verspillen waar je later misschien spijt van krijgt, als ik zo kijk wil je graag LC, dan rij je maar iets langzamer, maar heb je wel een mooi basis voor de toekomst
 
of gewoon dit houden lang doorsparen dan in 1 keer een c blok halen helemaal leeg halen stralen en tunen en opnieuw opbouwen.
Kan je dan pas dit verkopen en heb je xtra centjes
 
Dat is een beter plan ja. En dan meteen een Runner DD blok kopen...langzaam aan dat blokje werken, tot het af is, kun je er lekker lang over doen, en het echt waus maken...
 
Originally posted by Blaze
die blokken kun je er dus zo onder mikken :|

ik heb zelf een NTT blok onder mijn ice

Runnerblok = zelfde ophanging als Elke pia, alleen subframe's verschillen weleens, maar blok past gewoon zo.
 
Originally posted by Blaze
die blokken kun je er dus zo onder mikken :|

ik heb zelf een NTT blok onder mijn ice

Ik zeg niet dat t niet lukt.. ;) Ik zeg dat de ophanging anders is.. zeg maar t subframe gedeelte.. maar met aanpassing werkt t natuurlijk wel :) (hoor ik net van Arne ;))
 
De volgende 2 opties;

1. Maak hem L.C., je hebt toch geen zak aan een snelle scooter in de winter...

2. Hou hem zo, neem een 2e hands NRG/Runner-carter, en poets, polijst en spaar de hele winter... Dan kan je in het voorjaar mooie onderdelen voor dat blok halen, en meteen je AC-blok leeghalen en spullen doorverkopen...

Denk er wel aan dat je ook een ophanging voor je rad. moet maken btw...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
De volgende 2 opties;

1. Maak hem L.C., je hebt toch geen zak aan een snelle scooter in de winter...

Denk er wel aan dat je ook een ophanging voor je rad. moet maken btw...

1. Ik rij in de winter vrijwel niet op me scoot.. Ik ga weer fietsen :D Verleden jaar wat acties gehad op ijs was want minder om mee te maken ;) Dus waarschijnlijk wel goede optie :)

Hoewel ik ook wel iest voor optie 2 voel :) ff denken..

En hoe ik t rad ga plaatsen moet ik echt een iets voor zien te vinden maar fat gaat wel goed komen denk ik.. hoeveel weegt zo'n rad eigenlijk?
 
Volgens mij kan je beter een ander blok eronder zetten. Want volgens mij is de vertanding van een Typhoon behoorlijk k*t. Jij kreeg 'm toch ook niet harder als 100 teller??? Die van mij wil ook niet harder :(

Maarre probeer een goed NRG blok te regelen, en dan haal je op de auto-sloop een goedkoop raditeurtje...
 
Originally posted by Thomas
Volgens mij kan je beter een ander blok eronder zetten. Want volgens mij is de vertanding van een Typhoon behoorlijk k*t. Jij kreeg 'm toch ook niet harder als 100 teller??? Die van mij wil ook niet harder :(

Maarre probeer een goed NRG blok te regelen, en dan haal je op de auto-sloop een goedkoop raditeurtje...

Krijg m wel verder hoor :) 115.. teller gewoon ander vsnaartje gehaald ging t wel :)
 
Back
Top