Originally posted by theblueracer
en in dit carter vloeistof kanaal boren + electrische pomp?
Originally posted by Mark@Typhoon
1. Ik rij in de winter vrijwel niet op me scoot.. Ik ga weer fietsen Verleden jaar wat acties gehad op ijs was want minder om mee te maken Dus waarschijnlijk wel goede optie
Hoewel ik ook wel iest voor optie 2 voel ff denken..
En hoe ik t rad ga plaatsen moet ik echt een iets voor zien te vinden maar fat gaat wel goed komen denk ik.. hoeveel weegt zo'n rad eigenlijk?
Originally posted by Arne
En dat zeg ik niet alleen omdat ik een mooi blok te koop heb
Originally posted by Arne
Je kunt bij mij ook leasen!
Originally posted by Boyd
Ik wil nog wel even een ander licht werpen op de zaak. LC is natuurlijk altijd bruter te maken dan AC. Maar het gaat in dit geval wel om een straatscooter. Een scooter waar hij, zo lang hij nog op straat rijd zeker, toch geen 20 pk mee zal willen halen. Ik vraag me af in hoeverre AC voor op straat een beperking is.
Wat vinden jullie van deze visie?
Originally posted by monstaboy
Ik had bijvoorbeeld exact zelfde setup als een vriend van me. Ik had Phantom AC, hij Aerox, en hij ging toch een stuk harder.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Inderdaad... Bij luchtkoelers is er altijd die... twijfel :?
alles kan....Originally posted by DAW
Ik zou gelijk LC maken, ik wou dat ik dat kon met mn Honda
Wat maakt het dan uit standaard rijden fftjes, spaar je weer door kan je weer andere LC blok plannetjes maken
Greetzz DAW
Originally posted by Boyd
Oja mocht je nog een lc cillinder willen ik heb hier nog een prachtige std pia cillinder liggen, langzaam model .
Originally posted by Mark@Typhoon
hehe tegen die tijd hebben we t daar wel ff over moet ik wel 2 nieuwe zuigerveren halen he boyd was gewoon een heel stukje uit 1 van de veren