Ben ik weer... Heb jullie persoonlijke mening nodig

Originally posted by Mark@Typhoon


1. Ik rij in de winter vrijwel niet op me scoot.. Ik ga weer fietsen :D Verleden jaar wat acties gehad op ijs was want minder om mee te maken ;) Dus waarschijnlijk wel goede optie :)

Hoewel ik ook wel iest voor optie 2 voel :) ff denken..

En hoe ik t rad ga plaatsen moet ik echt een iets voor zien te vinden maar fat gaat wel goed komen denk ik.. hoeveel weegt zo'n rad eigenlijk?

Je moet ook weer niet te zwart-wit denken, het is misschien 2 weken glad op een hele winter. Nee, beter ga je gewoon een los blok opbouwen.

En dat zeg ik niet alleen omdat ik een mooi blok te koop heb :D
 
Mja ik denk dat ik nu wel ongeveer jullie mening weet.. Ik ga denk ik in ieder geval wat centen sparen en dan iets leuks ermee doen zodra ik er mee start horen jullie t nog wel :D
 
Ik wil nog wel even een ander licht werpen op de zaak. LC is natuurlijk altijd bruter te maken dan AC. Maar het gaat in dit geval wel om een straatscooter. Een scooter waar hij, zo lang hij nog op straat rijd zeker, toch geen 20 pk mee zal willen halen. Ik vraag me af in hoeverre AC voor op straat een beperking is.

Wat vinden jullie van deze visie?
 
Originally posted by Boyd
Ik wil nog wel even een ander licht werpen op de zaak. LC is natuurlijk altijd bruter te maken dan AC. Maar het gaat in dit geval wel om een straatscooter. Een scooter waar hij, zo lang hij nog op straat rijd zeker, toch geen 20 pk mee zal willen halen. Ik vraag me af in hoeverre AC voor op straat een beperking is.

Wat vinden jullie van deze visie?

Toch best een beperking. Ik merk gewoon duidelijk dat een LC scooter veel feller is als ie al een tijdje rijdt, LC spullen kosten wel wat meer maar gaan imho toch langer mee door de betere koeling en je gaat met hetzelfde spul harder.

Ik had bijvoorbeeld exact zelfde setup als een vriend van me. Ik had Phantom AC, hij Aerox, en hij ging toch een stuk harder.
 
Originally posted by monstaboy
Ik had bijvoorbeeld exact zelfde setup als een vriend van me. Ik had Phantom AC, hij Aerox, en hij ging toch een stuk harder.

Inderdaad... Bij luchtkoelers is er altijd die... twijfel :?
 
Ik zou gelijk LC maken, ik wou dat ik dat kon met mn Honda :D
Wat maakt het dan uit standaard rijden fftjes, spaar je weer door kan je weer andere LC blok plannetjes maken :D

Greetzz DAW
 
Ik denk dat het toch moeilijk vergelijken is, ook al heb je precies "dezelfde" setup, de cilinders verschillen dus wel...

zo komt het alleen over of AC niet kan vlammen, zoals Boyd zegt voor een normale straatscooter valt er echt wel voldoende uit te halen...

Ik vind het zelf wel meevallen met de "twijfel" kheb nog geen echte problemen gehad met koeling behalve een te kleine sproeier mja dat was een afstel fout :)

Overigens zou ik lekker voor een los LC blokkie gaan dat je rustig op je gemak kan opbouwen...
 
Originally posted by DAW
Ik zou gelijk LC maken, ik wou dat ik dat kon met mn Honda :D
Wat maakt het dan uit standaard rijden fftjes, spaar je weer door kan je weer andere LC blok plannetjes maken :D

Greetzz DAW
alles kan....
 
Idd alles kan.

Als ik jou was zou ik ook voor LC gaan, lekker een los blok in elkaar fixen deze winter.

Het argument dat uit luchtkoeling genoeg te halen valt ben ik het mee eens. Jullie zouden de luchtgekoelde evo70 zip van Orhan eens moeten zien rijden in Waddinxveen.
 
LC is altijd mooier ik zou het ook zeker doen als je het voor een mooie prijs om kan zetten maar als het te duur wordt zou ik het niet doen mede vanwegen het argument dat ik eerder dit topic gaf.

Oja mocht je nog een lc cillinder willen ik heb hier nog een prachtige std pia cillinder liggen, langzaam model :D.
 
Originally posted by Boyd

Oja mocht je nog een lc cillinder willen ik heb hier nog een prachtige std pia cillinder liggen, langzaam model :D.

hehe tegen die tijd hebben we t daar wel ff over moet ik wel 2 nieuwe zuigerveren halen he boyd ;) was gewoon een heel stukje uit 1 van de veren :p
 
Originally posted by Mark@Typhoon


hehe tegen die tijd hebben we t daar wel ff over moet ik wel 2 nieuwe zuigerveren halen he boyd ;) was gewoon een heel stukje uit 1 van de veren :p

heb nou toch een cam liggen :)

zuiger.jpg
 
Back
Top