wil meer pk,s(heb r nu 15,2)

Niet zo dramatisch?
Het ligt duidelijk niet aan wie eraan zit, geloof me.
Die wand is gewoon echt klote als je met zulk geweld er mee aan de haal gaat, helaas (nog steeds?) een feit met de Hebo's.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Zelf heb ik een RII, en ik denk dat het tot nu toe de vetste productiepijp is voor Piaggio...

Ik weet dat het een mening is..maar ben het er niet mee eens. Wij hebben de HR3 en de Speed2000 getest op een Speed cilinder, en de 2000 vertoonde dacht ik ietsjes meer topvermogen, alleen had de HR3 daarentegen weer wat meer koppen (scheelde overigens helemaal nix hoor). Voor de zekerheid wacht ik ff op een bevestiging van Joor
 
Overrange set kopen, krijg je het vermogen ook nog op de weg...

Verder een andere uitlaat, binnenrotor en carb, in die volgorde.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Robbie houdt z'n Manston heel, en Arne ook in het verleden... Typisch dat de Minarelli's kapot lopen :)

Volgens mij is die van ruben ook heel gebleven
en tja IST rijdt 1 want per meeting eruit :S
 
Originally posted by Pronk
Ik weet dat het een mening is..maar ben het er niet mee eens. Wij hebben de HR3 en de Speed2000 getest op een Speed cilinder, en de 2000 vertoonde dacht ik ietsjes meer topvermogen, alleen had de HR3 daarentegen weer wat meer koppen (scheelde overigens helemaal nix hoor). Voor de zekerheid wacht ik ff op een bevestiging van Joor

idd ik ben ook van mening dat de Team2000 een zeeeer brute pijp is. Zou liever ene team2000 nemen omdat het ding zo verrekte mooi is :)

Pronkje toch....HRII das pofferdikkie de tweede keer :D
 
mischien een kartcarb... zelf geen ervaring me @ scoots maar ik heb verhalen gehoord van mensen die er toch 2pk aan vooruit gegaan zijn...
 
ja die uitlaat dumpen roelof, maareuh, had je al eens een hr2 onder je nrg gehad? Want bij mij paste dat ding toen niet weetje nog!

en, leer eens normaal typen man :P

ik spreek je laters

tim
 
hey

hey ik wil ni moeilijk doen maar ik haal ongetuned zie hier onder ff gekopieerd dus je kan wel meer uit die nrg halen:D

ik wil hem bij projecten maar lukt ni:(

Race scooter BMB / ZIP SP HEBO-SCOOTERMANIA / Tuned by VRC.
---------------------------------------------------------------------------------

Driver : Tim Van Donderen Team : Thunder Racing
------------------------------------------------------------

Binnengekomen : 12.8 pk !

1° Tuningbeurt (dag1) : 17.6 / 17.8 Pk (meeste runs) 1 x 18.2

Follow Set up :
-----------------
Hebo Manston (Origineel !)
Hebo Sp III (bwj 02)
Hebo Vario NG + Orig. Voorplaat
Originele Achterpoulies 128mm
Koppeling Hebo Type R
Ontsteking Binnenrotor Analoog.
19mm Carbu Dellorto

Komt Nog op :
----------------
Achterpoulies 128 of 134mm
Ontsteking Digital PVL-VRC
Jet Carbu VRC
Airbox
en !!??
Manston Tuned by VRC.

Eindresultaat : 19pk / maar gaan voor 20Pk.
Testbank klopt !! 200%

Hebben al enkele ondervonden !!

zie runs op http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=9648
 
Back
Top