Welk spruitstuk heb jij op je 28mm?

Je kan me veel wijsmaken maar dat dit niet past is duidelijk denk ik;

(kut foto, batterijen zijn leeg).
sp.jpg


Ik kan hem wel afdraaien en het spruitstuk dremelen maar dan moet er zoveel weg dat hij niet echt stevig meer is...
 
Bij mij past de Keihin 28mm prima in een Malossi recht spruitstuk voor 25mm. De 1ste 3x is het een beetje wringen, maar daarna gaat het prima. Ook zonder aanpassingen.
 
Originally posted by Mol
Bij mij past de Keihin 28mm prima in een Malossi recht spruitstuk voor 25mm. De 1ste 3x is het een beetje wringen, maar daarna gaat het prima. Ook zonder aanpassingen.

wat is de buiten diameter van een 28mm Keihin dan?
 
Van een Dello 28 VHST (Flatslide) is de buitendiameter in elk geval 36mm....

Heb hem ff warmgemaakt het spruitstuk en nu zit hij wel...:rolleyes:
 
Gaat het hier om een mina of pia blok?
Mina kan je namelijk ook het alu malossi spruitstuk nemen , deze opboren. En dan een rubber stuk erop zetten
 
Ik heb het "kromme" Malossi 28mm spruitstuk en dat bevalt me prima. De doorgang is een stuk ruimer dan het 25mm rechte spruitstuk wat in een hoop gevallen gunstig uitpakt.

Natuurlijk is het spruitstuk wel een klein beetje langer dan de rechte 25mm, maar of dit nu echt een meetbaar, laat staan merkbaar verschil oplevert geloof ik niet zo.
 
Malossi recht 25 mm spruitstuk van pia heb ik de dell orto 28 mm in gehad en de mikinu 28 vlakschuif, en de eerste keer gaat ff stroef :P maar daarna prima.
 
Originally posted by Joël
Ik heb het "kromme" Malossi 28mm spruitstuk en dat bevalt me prima. De doorgang is een stuk ruimer dan het 25mm rechte spruitstuk wat in een hoop gevallen gunstig uitpakt.

Natuurlijk is het spruitstuk wel een klein beetje langer dan de rechte 25mm, maar of dit nu echt een meetbaar, laat staan merkbaar verschil oplevert geloof ik niet zo.
Ik heb ze beide, maar gebruik de korte ;)
Nou heb ik geen DO 32/35mm ofzo, dus daar zal vast nog wel een verschilletje inzitten. Net als eventuele membraanaanpassingen.
 
Heb een malossi 25 schuin spruitstuk in combinatie met een Mikuni 28, zelfde spruitstuk als JohnB bedoelde denk ik. Heb de binnendia vergroot naar 28.

Spruitstuk is geen aanrader. Carburateur raakt blok, cilinder. En na de montage van een luchtfilter. Moest ik m'n kappen bewerken(dit is voor een phantom).
 
Ik heb mn keihin ook in een 25mm recht van malossi. Ik heb alleen wel even met mn dremel het spruitstuk iets aangepast. Zit nu erg netjes :)
 
Originally posted by Bas@Area
Je kan me veel wijsmaken maar dat dit niet past is duidelijk denk ik;

(kut foto, batterijen zijn leeg).
sp.jpg


Ik kan hem wel afdraaien en het spruitstuk dremelen maar dan moet er zoveel weg dat hij niet echt stevig meer is...

Bas, ik heb toch HEEL sterk de indruk dat dit een recht spruitstuk voor 19/21mm DO is... Heb beide rechte Malossi spr.stukken gehad, maar zo hoort het inderdaad niet 8P
 
Back
Top