Welk spruitstuk?

Nou. ik kan dus die top kopen die naar de zijkant steekt.. Maar een ac cil is door ze koelribben groter dan de lc! En dan kop die koelkap er nog is overheen... en ik ben bang dat dan die vlotterbak er tegen aan zit...
 
Je kan spruitstuk van 19t/m21 net aan gebruiken voor 24 vlak mits je het spruitstuk ophoogd, en dit werkt perfect.
1045503337mikuni1.jpg
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
en dan zo meteen een frame hebben dat naar binnenklapt.
Die beugels zitten er niet voor niets tussen.

Geloof je dat echt :), kijk maar es goed naar een aerox-frame, heeft echt geen functie behalve ondersteunen buddy, afname frame-sterkte zal echt minimaal zijn :)
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
Dus iedereen kan die tussen stukken ergewoon tussen uit halen zeg jij?

Nee, maar bij een aerox heeft t niet veel nut, iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten of ie denkt dat t frame er slapper van wordt, maar ik verwacht geen ingeklapt/krom frame :)
En al zou t slapper worden, wat rij ik nou op me scooter :), denk niet dat ik t dan zou gaan merken
 
Nou sorry maar ik denk toch echt nie dat ze dat stuk frame daar zetten om alleen je buddy vast te houden.. En het frame is bij elk mina horizontaal ongveer gelijk... alleen hij de 1 is dat stuk frame groter/dikker/lang oid... Ik denk dus dat je zeker wel een buis er tussen moet lasse..

PS... Ik heb een TP spruistuk en 24mm en het past allemaal als de carb een kleine beetje scheef draaid... Anders zit hij tegen je koelkap aan... bij lc cil heb je daar dus geen last van


edit/ ik snap niet dat je dat stuk frame heb weg gehaald bij een rox is het zo klein het zit nie eens echt in de weg!?
 
Ja er komen ook nog 2 alu buizen vanaf die punten, naar stuurkolom.....

p.s. dat stuk frame is weggehaald voor pvc pijp naar helmbak, als filter.

ja en onder die punten waar bud op steund word een plaat naar het frame gelast
 
Originally posted by Floran
Nou sorry maar ik denk toch echt nie dat ze dat stuk frame daar zetten om alleen je buddy vast te houden.. En het frame is bij elk mina horizontaal ongveer gelijk... alleen hij de 1 is dat stuk frame groter/dikker/lang oid... Ik denk dus dat je zeker wel een buis er tussen moet lasse..

PS... Ik heb een TP spruistuk en 24mm en het past allemaal als de carb een kleine beetje scheef draaid... Anders zit hij tegen je koelkap aan... bij lc cil heb je daar dus geen last van


edit/ ik snap niet dat je dat stuk frame heb weg gehaald bij een rox is het zo klein het zit nie eens echt in de weg!?

Zit dus echt precies in de weg :) Maar ja, iedereen moet maar voor zichzelf weten of ie t weg wil halen of niet :P Maar kijk es goed naar de foto, boven en onder dat "loze" stukje zitten twee hele dikke frame"dwars"buizen, lijkt mij wel sterk genoeg.
 
Die dwars buizen zit wel veel ruimte tussen.. je bedoeld toch die bij je tank en die bij je accu (ong.) of niet? Ennu dat stuk zit psies in de weg voor een buddy filter waarschijnlijk maar je heb genoeg andere optie voor een filter lijkt me...
 
Originally posted by Chiel
Zit dus echt precies in de weg :) Maar ja, iedereen moet maar voor zichzelf weten of ie t weg wil halen of niet :P Maar kijk es goed naar de foto, boven en onder dat "loze" stukje zitten twee hele dikke frame"dwars"buizen, lijkt mij wel sterk genoeg.
ja idd! en het frame zal nou niet door dit kleine stukje inklappen hoor.
 
Ik denk ook nie dat het helemaal in zou klappen.. Maar ik zou er gewoon voor de zekerheid op een andere plek zodat het niet in de weg zit een buis lassen.. Mijn mening! maaruh alsje dat stukje niet weg haal.. .dan kan je toch wel een buis die meteen in een loodrechte lijn tov de carb naar boven gaat en daar een kartbox bouwen?
 
Originally posted by Floran
Die dwars buizen zit wel veel ruimte tussen.. je bedoeld toch die bij je tank en die bij je accu (ong.) of niet? Ennu dat stuk zit psies in de weg voor een buddy filter waarschijnlijk maar je heb genoeg andere optie voor een filter lijkt me...

Maar als je nou perse een buddyfilter wilt ;)
Er zit wel wat ruimte tussen, maar hij zit vrij dicht bij die van de accu (idd), en als je denkt dat t niet sterk genoeg is dan las je er toch een buisje tussen :) Probleem opgelost :D
 
Originally posted by Floran
Ik denk ook nie dat het helemaal in zou klappen.. Maar ik zou er gewoon voor de zekerheid op een andere plek zodat het niet in de weg zit een buis lassen.. Mijn mening! maaruh alsje dat stukje niet weg haal.. .dan kan je toch wel een buis die meteen in een loodrechte lijn tov de carb naar boven gaat en daar een kartbox bouwen?

Nee dat lukt dus niet, jammer genoeg.
 
Ook niet als je direct een bocht maakt? Er lijkt op de foto geneog ruimte... Maar k neem geen buddy filter k heb een tp spruistuk dus dan is dat onmogelijk... May b later recht spruistuk ik weet nu wel ff belangrijkere dingen...
 
Originally posted by Floran
Ook niet als je direct een bocht maakt? Er lijkt op de foto geneog ruimte... Maar k neem geen buddy filter k heb een tp spruistuk dus dan is dat onmogelijk... May b later recht spruistuk ik weet nu wel ff belangrijkere dingen...

Misschien wel idd als je een 90 graden bocht inkort, maar daar had ik toen niet aangedacht :o Zal binnenkort eens kijke, ben toch volop ermee bezig.
 
Jaja ideetjuh he haha, maar ik weet nie of dat de flow verpest...

Maar nu we hier toch over spruistuk hebben... ff een vraagje keb dus due tp en daar zitten 2 aansluitingen op.. maar voor wat zei die? 1 powerbox 1 vacuum?
 
Back
Top